Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CERAMIZER SILNIK BIERZE OLEJ KONIEC Z PROBLEMEM

20-01-2012, 14:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 66 zł      Aktualna cena: 66 zł     
Użytkownik ekoblysk
numer aukcji: 2034224567
Miejscowość BUKOWNO
Licytowało: 10    Wyświetleń: 296   
Koniec: 16-01-2012 22:41:43
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



 
 

FHU EKO-BŁYSK

TOMASZ LEKKI


32-332 BUKOWNO

ul.Sosnowa 9

 

TELEFON


+ 48 [zasłonięte] 323 362


E-MEIL


 [zasłonięte]@o2.pl

 


 
Poczta POLSKA

WPŁATA NA KONTO
PRIORYTET
7,00 zł

ZA POBRANIEM
18,00 zł

KURIEREM


Wpłata na konto

17,00 zł

Przesyłka pobraniowa

22,00 zł
 


 

73 1020 [zasłonięte] 2[zasłonięte]4300002 [zasłonięte] 003047


mBank - Multibank

56 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 460542


.

 

                                                                  
 

Zabezpiecz swój silnik

przed skutkami zimy

Wyeliminuj suche starty
przy rozruchu 

i

uniknij kosztownego remontu

silnika


CERAMIZER

Eliminuje suche starty i ułatwia rozruch



 

GALERIA ekoblysk - W Y B R A N E O F E R T Y © 2[zasłonięte]005-20
Net_Studio
?



 

 

 

 

ZAPRASZAM DO ZAKUPU


 

 

 

DO KAŻDEGO ZAKUPIONEGO

CERAMIZERA

 

 

GRATIS do WYBORU

1.

Elektroniczny TESTER napięcia

z wyświetlaczem LCD


Brelok szukający 
2.

3.

Taśma izolacyjna

4.

Podkładka CB

5.

Bezpieczniki samochodowe MIDI

6.

Bezpieczniki samochodowe Mini

7.

Kredka FIX IT PRO

Simoniz Fix It Pro Pen - rewolucyjna ciekła czysta pokrywa, który zawiera utwardzacze UV, które pozwalają wypełnić i wyrównywać rysę.Kredka ta jest improwizowanym pracownikiem firmy blacharskiej , który bezpiecznie naprawia zadrapania do każdego koloru auta .Tanio i szybko w łatwy sposób usuniesz zadrapania . 

 

 

8.

Czytnik kart pamięci SD / SDHC / MMC.


KUPUJĄC 3 szt CERAMIZERÓW
WYSYŁKA GRATIS

(Pocztą Polską przy wpłacie na konto)

oraz

Antyposlizgowa Mata Peiying GUMIZ


 

Firma Handlowa-Usługowa EKO-BŁYSK

Tomasz Lekki

32-332 Bukowno ul. Sosnowa 9

NIP 637[zasłonięte]011-89

 

…

 

 

 Jestem autoryzowanym dystrybutorem CERAMIZERÓW

Posiadam zawsze świeży towar mam dostawę przynajmniej raz w tygodniu.

 

MASZ PYTANIA WĄTPLIWOŚCI

Oferujemy fachową pomoc techniczną,

 Dzwoń lub napisz

Tel.662 323 362

  e-mail [zasłonięte]@o2.pl

Odbiór osobisty jest możliwy

Ujków Nowy ul.Górna 96


 



 

 

Test 562 km bez oleju w silniku


1. Pomiary ciśnienia sprężania i analizy spalin przed i po 2124 km od momentu aplikacji ceramizerów:

Pojazd: Honda Civic: nr rej. WF85817 rok produkcji 1992, przebieg: 186000km Nr silnika: D15B26[zasłonięte]351 Typ: D15B7 (1.5i 16V), pojemność: 1493 cm3 moc: 75 kW (101KM przy 5900 obr/min oraz 124 Nm przy 5000 obr/min), instalacja LPG.

Pomiary odbyły się w CHMC CHOJNACKI , ul. Pruszkowska 32, 05-830 Nadarzyn. Do pomiarów ciśnień sprężania użyto przyrząd SPCS 15 , do analizy spalin analizator typ: TecnoTest mod. 481.

Pomiary ciśnienia sprężania:
  • Dnia 18.10.2007 przy przebiegu 181350 km przed aplikacją ceramizerów dokonano pomiarów ciśnienia sprężania.
  • Dnia 06.11.2007 przy przebiegu 183474 km po 2124 km od aplikacji ceramizerów (2 dozy do silnika i 1 doza do skrzyni biegów) dokonano pomiarów ciśnienia sprężania.

Wyniki pomiarów:

Aplikacja ceramizera / przebieg [km]

I cylinder

[bar]

II cylinder

[bar]

III cylinder

[bar]

IV cylinder

[bar]

0 km / przebieg 181341

11,5

8,5

5,5

9,0

2124 km / przebieg 183474

13,5

13

13

13,5

Wzrost procentowy

13 %

53 %

136 %

50 %




Największy wzrost (aż o 136 %) ciśnienia sprężania uzyskano na 3 cylindrze , tj. z 5,5 bar do 13 bar.

Ciśnienia sprężania przed aplikacją ceramizerów na 3 cylindrach były poniżej 10 bar, świadczy to o dużym zużyciu silnika. Ceramizer spowodował wzrost i wyrównanie ciśnień sprężania do nominalnych na wszystkich cylindrach, tym samym regenerację silnika.

Analiza spalin przed i po 2124 km od momentu aplikacji ceramizerów wykazała spadek toksycznych składników spalin, tj. spadek tlenku węgla (CO) o 17 %, spadek węglowodorów (HC) o 20 % oraz spadek dwutlenku węgla (CO2) o 3,6 %.

  Przed (przebieg 181341 km) Po 2124 km (przebieg 183474 km)
Obroty biegu jałowego 1080 RMP 920 RMP
CO 1,73 1,43 (zmniejszenie o 17 %)
CO2 19,9 19,2 (zmniejszenie o 3,6 %)
HC 200 160 (zmniejszenie o 20 %)
O2 0 0

Zmniejszenie oporów tarcia po ceramizacji spowodowało zmniejszenie obrotów biegu jałowego z 1080 obr/min do 920 obr/min i jednocześnie wyrównanie pracy silnika.

Zaobserwowano zmianę koloru elektrod świec na jaśniejszy, co sugeruje zmniejszenie "apetytu" na olej.

Po pomiarach przy przebiegu 183474 km zlano olej i uruchomiono silnik (bez oleju) na biegu jałowym w celu wykluczeniu ewentualnych defektów przed właściwym testem jazdy bez oleju.

Silnik pracował na biegu jałowym łącznie 30 minut bez oleju - 3 x po 10 minut z 15 minutowymi przerwami.

Następnie zalano olej i dodano 1 dozę ceramizera do silnika.
Pojazd przejechał jeszcze 1108 km z olejem w silniku. Łącznie przejechano 3240 km z dodatkiem ceramizera w oleju (co jest wystarczającym przebiegiem do utworzenia warstwy ceramicznej), przystąpiono więc do testu jazdy bez oleju.


2. Test jazdy bez oleju    

Dnia 14.11.2007 przy przebiegu 184582 km (3240 km od momentu aplikacji ceramizera) przystąpiono do testu jazdy bez oleju w warunkach drogowych przy temperaturze zewnętrznej powietrza wynoszącej średnio +1 oC.

  

Rozgrzano silnik do temperatury roboczej a następnie zlano olej.

  

Silnik został uruchomiony i około godziny 10-tej pojazd wyruszył w trasę Nadarzyn (koło Warszawy) - Katowice (Spodek) - Nadarzyn.

  

Dokładny przebieg trasy jazdy bez oleju: E67: Nadarzyn-Mszczonów-Rawa Mazowiecka- Piotrków Trybunalski- E75: Kamieńsk-Częstochowa-Koziegłowy-Siewierz- droga 86 Będzin- Katowice (Spodek) - Będzin- E75: Siewierz Koziegłowy-Częstochowa-Kamieńsk-Piotrków Trybunalski- E67: Rawa Mazowiecka-Mszczonów-Nadarzyn

Przebieg testu cały czas obserwowali między innymi redaktorzy gazet: Motor, Super Express i telewizje: TVN Turbo oraz Redakcja Programu TV MOTOKIBIC- programu emitowanego w TVP3 Katowice.

 

Wyniki testu:

  1. Pojazd przejechał 562 kilometry bez oleju w silniku w ruchu miejskim (5%) i poza miastem (95%).
  2. Temperatura silnika podczas testu utrzymywała się w normie.
  3. Auto przemieszczało się ze średnią prędkością 90 km/h, chwilami uzyskiwano prędkość - 120 km/h.
  4. Silnik był zasilany na przemian benzyną i LPG (co tym bardziej pogłębiało ekstremalne warunki pracy silnika).
  5. Pomimo kilku godzin (w sumie około 7 godzin) jazdy bez oleju, silnik pracował wciąż sprawnie i nie stwarzał problemów w eksploatacji pojazdu.
  6. Wciąż sprawny i funkcjonujący silnik zostanie zdemontowany i przekazany do oceny stanu powierzchni par tarcia.
  7. Cdn...

Wynik testu 562 km jazdy bez oleju w silniku potwierdza skuteczne działanie preparatu ceramizer® w zabezpieczaniu silników przed zużyciem i prezentuje jego unikalne właściwości.
Ze względu na ekstremalność testu stanowczo odradzamy wykonywania podobnych testów na własnym pojeździe.

 

http://www.ceramizer.pl/images/stories/prasa/artykul11.jpg



KORZYŚCI z zastosowania ceramizera® do silników spalinowych:

  1. Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %.
  2. Zmniejsza zużycie oleju. 
  3. Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach.
  4. Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika.
  5. Eliminuje suche straty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą).
  6. Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację.
  7. Zwiększa moc, sprawność i dynamikę silnika.
  8. Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 70 000 km przebiegu.
  9. Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie.  
  10. Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
  11. Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal".
  12. Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju.
  13. W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km 
  14. Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku stosowania gorszej jakości paliw i olejów).
  15. Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin.
  16. Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.
  17. Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4[zasłonięte]000-45 MPa (400 - 450 kG/mm ) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm 2 ). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 ).
  18. Chroni środowisko naturalne.   
  19. Preparat można stosować do dowolnych urządzeń (również przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z producentem ceramizerów®.
 

  1. .   
     

 Regeneracja przy użyciu Ceramizera Auto-Repair® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach.

Regeneracja przeprowadzana jest bez demontażu urządzeń, w trakcie ich normalnej eksploatacji. Procesy termodynamiczne zachodzące na powierzchniach trących się, powodują narastanie warstwy ceramiczno-metalowej we wszystkich miejscach a szczególnie w miejscach zużytych (wytartych). Narastanie stopniowo stabilizuje się wraz ze zmniejszaniem się współczynnika tarcia co prowadzi do samoczynnej optymalizacji szczelin trących się detali i po osiągnięciu wartości nominalnych, zatrzymuje się odbudowując powierzchnie w sposób prawie idealny. Oznacza to, że w miejscach bardziej zużytych (wytartych) i tam gdzie były rysy, odbuduje się grubsza warstwa niż w miejscach mniej wytartych, co w rezultacie prowadzi do odbudowy pożądanej geometrii trących się detali. W celu zwiększenia tarcia przez pierwsze 200 km jazdy z preparatem nie należy przekraczać 2700 obr/min.

  



ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela:



Ilość oleju w silniku w litrach

 

2-8 l

 

9-16 l

 

17-24 l

 

25-33 l

 

Przy przebiegu: 5-50 tys. km

 

0,5 doz.

 

1 doz.

 

2 doz.

 

3 doz.

 

Przy przebiegu: 50-300 tys. km

 

1 doz.

 

2 doz.

 

3 doz.

 

4 doz.

 

Przy przebiegu: powyżej 300 tys. km

2 doz.

 

3 doz.

 

4 doz.

 

5 doz.

 

Preparat można stosować w silnikach spalinowych dowolnych maszyn i urządzeń przemysłowych po wcześniejszej konsultacji z producentem Auto-Repair®

OPAKOWANIE ZAWIERA:

Jeden 5 ml dozownik łatwo rozpuszczalnego w oleju preparatu.


http://www.ceramizer.pl/images/stories/sciagnij/1c.jpg


 


Nr cylindra:

 

I

II

III

IV

Przed aplikacją Auto-Repair

12,3

12,8

11,4

11,5

Po 1400 km od aplikacji AR

14,1

14,0

14,4

14,4

Wzrost procentowy

 

14,6 %

9,4 %

26,3 %

25,2 %

Sprzedaż prowadzimy na terenie całego KRAJU 

wysyłamy w dniu wpływu na konto 

lub potwierdzeniu wysyłki

za pobraniem

najczęściej przesyłka jest na drugi dzień u klienta

Wybór GRATISU

należy zaznaczyć w formularzu opcji dostawy

w innym przypadku zostanie wysłany losowo


WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE KOPIOWANIE ELEMENTÓW AUKCJI ZABRONIONE