Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Centrala telefoniczna IP PBX 2G4A, GSM, 2x FXO/FXS

30-06-2015, 10:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 990 zł     
Użytkownik ip_tech
numer aukcji: 5456515005
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 57   
Koniec: 30-06-2015 10:37:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




e-mail:
[zasłonięte]@ippolska.pl

Tel. 42 2960 142
Tel. 601 [zasłonięte] 330
Fax. 42 2960 141
(8.30-16.30)



IP Polska Sp. z o.o.
NIP:[zasłonięte]772-22-668
REGON: 100[zasłonięte]463
KRS: 000[zasłonięte]2609



Znajduje się na stronie
O MNIE




PayU

Przelew tradycyjny
Raiffeisen Bank Polska S.A.
33 1750 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4000000 [zasłonięte] 107756

Pobranie

Odbiór osobisty: ŁÓDŹ



 

Przedmiotem sprzedaży jest fabrycznie nowa
centrala telefoniczna Atcom IP2G4A


To kompletna, zarządzana przez wbudowane oprogramowanie Asterisk centrala telefoniczna.

Wprowadza zmniejszenie kosztów w firmie.
Połączenia wewnętrzne będą bezpłatne dla wszystkich użytkowników łączących się z centralą przez Internet – także z zagranicy.

TO SIĘ OPŁACA


OBSŁUGUJE ZARÓWNO ANALOGOWE PORTY JAK I CYFROWE PORTY INTERFEJSÓW
DLA TELEFONII KOMÓRKOWEJ GSM

Wyróżniające cechy IP2G4A:
  • Dla ułatwienia zarządzania centralą, dostępny jest interfejs graficzny przez przeglądarkę www
  • Modułowa konstrukcja umożliwia elastyczną budowę rozwiązania spełniającego oczekiwania wobec rodzaju wymaganych portów telefonicznych
  • Umożliwiając jednoczesną integrację z publiczną siecią telefoniczną PSTN/GSM przy niskich kosztach zakupu i rozbudowy, bardzo małych rozmiarach, niskim poborze energii i bezgłośnej pracy
  • Obsługuje do 128 użytkowników wewnętrznych i do 16 jednoczesnych połączeń - przeznaczona dla małych i średnich instalacji
  • Fax2email - przesyłanie faksów na maila
  • Główne zastosowanie centrali to funkcja bramy pomiędzy telefoniczną siecią komórkową GSM a terminalami (lub siecią telefoniczną) stacjonarnymi
  • tradycyjnymi lub VoIP
  • Obsługuje zarówno analogowe i cyfrowe porty. Analogowe - poprzez moduły konfigurowalne jako 1xFXO/1xFXS/2xFXO/2xFXS/1xFXO+1xFXS, cyfrowe porty interfejsów dla telefonii komórkowej GSM - poprzez moduły dla kart SIM
  • Posiada zainstalowany system operacyjny Linux z wbudowanym proxy serwerem SIP/IAX z NAT. Urządzenie w pełni zapewnia platformę dla nowoczesnej telefonii VoIP

 

Centrala współpracuje ze wszystkimi funkcjonalnościami telefonicznymi oferowanymi przez

oprogramowanie Asterisk jak:

  • przekierowania i transfery połączeń
  • połączenia konferencyjne
  • połączenia oczekujące
  • obsługę kolejek połączeń przychodzących przez agentów
  • obsługę interaktywnego menu głosowego IVR
  • nagrywanie połączeń

 

Właściwości centrali:

  • Otwarte oprogramowanie systemowe Linux i centralowe Asterisk
  • Nielimitowana licencjami liczba użytkowników i linii
  • Firmware Voiptel lub Astfin - otwarta możliwość upgrade'u do nowszych wersji
  • Linie zewnętrzne VoIP: SIP trunk, IAX trunk; PSTN: FXO trunki analogowe; GSM: interfejsy dla kart SIM
  • Linie wewnętrzne VoIP: SIP i IA; PSTN: porty FXS
  • Programowalny Dial Plan/ Calling Rules /Time Interval - zaawansowane reguły kierowania połączeń przychodzących i wychodzących pomiędzy liniami wewnętrznymi i zewnętrznymi, zależnie od numerów nawiązujących/odbierających, linii, dni tygodnia,dni miesiąca i godzin
  • Interfejs graficzny - GUI
  • Redukcja echa OSLEC Open Source Line Echo Canceller
  • Przekazywanie połączenia - transfer ślepy (blind transfer) i z zapowiedzią (attended transfer), przekierowanie połączenia, połączenie oczekujące
  • Follow me - sekwencyjne przekazywanie połączenia w przypadku nieodebrania na następne numery
  • Konferencje telefoniczne, obsługa tzw. pokoi konferencyjnych poprzez które dołączają do telekonferencji kolejni abonenci, dostępne zabezpieczenia poprzez opcjonalne PIN kody
  • Kolejkowanie połączeń - obsługa przez agentów kolejki połączeń oczekujących, definiowane strategie obdzwaniania agentów
  • IVR Interactive Voice Response - system interaktywnego menu głosowego do automatyzowania obsługi połączeń przychodzących, abonent dzwoniący nawiguje po menu odsłuchując komunikaty głosowe i wybiera dostępne opcje menu z klawiatury telefonu tonowego, system umożliwia budowę bezobsługowych infolinii, wspiera kierowanie połączeń do agentów call center itp.
  • Ring Group - umożliwia wybranie jednocześnie numerów do więcej niż jednego użytkownika lub odbiór na wielu numerach dzwoniących sekwencyjnie
    w przypadku nieodebrania
  • Music on Hold - odtwarzanie muzyki w czasie oczekiwania przez abonenta na połączenie
  • Voice Mail - poczta głosowa, możliwość pozostawienia nagranych wiadomości dla użytkowników
  • Rejestr połączeń tzw. CDR - Call Detail Records - szczegółowy rejestr informacji o każdym połączeniu zawierający informacje m.in. o numerach przychodzących i wybieranych, czasach rozpoczęcia, zakończenia trwania, taryfikowanym
  • Nagrywanie połączeń
  • Edytor plików konfiguracyjnych systemu Asterisk z poziomu interfejsu graficznego
  • Wiele metod dostępu do IPPBX przez www/telnet/SSH putty lub przez konsolę (RS-232)
  • Centrala rozproszona, dostępne łączenie wielu central IPPBX ze sobą przez sieci LAN/WAN z wykorzystaniem protokołu IAX. Spójny planu numeracji wewnętrznej dla wielu połączonych central, darmowe połączenia między odrębnymi lokalizacjami
  • Obsługa wielu kodeków: ulaw, alaw, GSM,SPECS,ADPCM, G729
  • Bufor służący eliminacji efektu Jitter
  • Funkcje sieciowe: DHCP, VLAN

 

Porty zewnętrzne:

  • 1xRJ45 - WAN
  • 1xPower - zasilanie 12V (PWR)
  • 4xRJ11 - do 4 portów analogowych
  • porty GSM max. 2
  • 1 x RS232 dla połączenia konsolowego

 

Porty wewnętrzne:

  • 2 gniazda na porty analogowe (4xFXO lub 4xFXS lub 2xFXS+2xFXO)
  • 2 gniazda na porty GSM
  • Cena urządzenia dotyczy konfiguracji jednego portu GSM i jednego portu analogowego (2xFXO lub 2xFXS lub FXS+FXO)
  • Istnieje możliwość zakupu centrali z większą/mniejszą ilością portów

   

 

Hardware:

  • CPU: 400MHz
  • SDRAM: 256M
  • NAND Flash: 256M;
  • LAN : 1 10/100Mbps
  • WAN: 1 10/100Mbps
  • PSTN: 8 RJ11
  • Pobór mocy: 5W

 

Przydatne linki:

 

Przykładowe zastosowania:

  • IP PBX - centrala telefoniczna dla małych i średnich przedsiębiorstw SOHO/SME integrująca jednocześnie linie analogowe z liniami VoIP wewnętrznymi jak i zewnętrznymi o pojemności 128 użytkowników
  • Trunking Gateway - rozwiązanie umożliwiające zamianę medium (standardu łącza telekomunikacyjnego) z zachowaniem istniejącej numeracji od operatora np. odbieranie połączeń dla numerów stacjonarnych analogowej sieci PSTN z jednej lokalizacji poprzez połączenie internetowe IP (SIP/IAX)
    w innej odległej lokalizacji firmy lub przekazywanie połączeń z sieci telefonicznej wewnętrznej do sieci komórkowej GSM różnych operatorów (funkcja FCT - Fixed Cellular Terminal)
  • IVR Box - dedykowany system obsługujący system infolinii IVR
  • Moduł do nagrywania rozmów - umożliwia pracę samodzielną lub jako moduł współpracujący z klasyczną centralą PABX
  • Most konferencyjny - umożliwia zestawianie wieloosobowych bezpłatnych telekonferencji pomiędzy użytkownikami VoIP znajdującymi się w dowolnych miejscach na świecie
  • Fax Terminal

 

Centrala IP jest rozwiązaniem, które wprowadza oszczędność kosztów w firmie, wszystkie połączenia wewnętrzne będą bezpłatne dla użytkowników

lokalnych oraz zdalnych łączących się z centralą przez internet, także z zagranicy.

Z centralą IP, przedsiębiorstwo może łatwo współpracować ze swoimi oddziałami w różnych miejscowościach lub z pracownikami zdalnymi jako jedno

wirtualne biuro, którą połączy sieć internet.

 

Zestaw zawiera:

  • Centrala IP 2G4A
  • Zasilacz
  • 2xFXO lub 2xFXS lub FXO+FXS
  • 1xGSX

 

Informacje dodatkowe:

  • Faktura VAT/paragon, gwarancja 12 miesięcy

 

Centrala jest produkowana zgodnie z normami

 

Producent: na zlecenie IP Polska Sp. z o.o.

 

              Chętnie odpowiemy na Państwa pytania

        - prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.
    Zapraszamy do zapoznania się z resztą naszej oferty.

 

                            Nazwy zastrzeżone, są własnością producentów, zostały użyte wyłącznie do celów informacyjnych