DANE TECHNICZNE:
|
SILNIK
|
Typ: 976cc, V-2,chłodzony cieczą, 8-zaworów, SOHC, (4-zawory/cyl)
|
Średnica i skok: 91 x 75 mm
|
Zasilanie paliwem: 2 wtryskiwacze Siemens VDO
|
Rozruch: elektryczny
|
Przeniesienie napędu: 5 biegowy automat CVT, funkcja hamowania silnikiem
|
Układ jezdny: przełączany na 2 lub 4 koła z dyferencjałem przednim Visco-lok†
|
PODWOZIE
|
Rama: stalowa z profili zamkniętych; SST G2
|
Zawieszenie przednie / skok: RS podwójne ramie A, amortyzatory gazowe Fox Racing Shox? HPG / 229 mm
|
Zawieszenie tylne / skok: niezależne TTI, amortyzatory gazowe Fox Racing Shox? HPG / 229 mm
|
Przedni hamulec: hydrauliczny, podwójne tarczowe 214 mm
|
Tylny hamulec: hydrauliczny, podwójne tarczowe 214 mm
|
Opony przód: ITP Holeshot ATR / 635 x 203 x 305 mm
|
Opony tył: ITP Holeshot ATR / 635 x 254 x 305 mm
|
Felgi: środek z odlewu aluminium
|
WYMIARY
|
Dł. x Szer. x Wys.: 2184 x 1168 x 1143 mm
|
Rozstaw osi: 1295 mm
|
Wys. siedzenia: 877 mm
|
Prześwit: 305 mm
|
Waga (na sucho): 312 kg
|
Masa holowanej przyczepy: 590 kg
|
Nośność bagażnika: 16 kg
|
Poj. zbiornika paliwa: 20,5 l
|
WYPOSAŻENIE
|
Oprzyrządowanie: wielofunkcyjny wskaźnik cyfrowy LCD; prędkościomierz, obrotomierz, przebieg, licznik drogi i godzin pracy, wskaźnik: poziomu paliwa, biegu i napędu; diagnostyka, zegar, aut. wył. świateł
|
Zabezpieczenie antykradzieżowe: D.E.S.S.
|
Instalacja elektryczna: instalacja elektryczna do wyciągarki
|
Oświetlenie: 4 reflektory soczewkowe (60 W) w zderzaku i pojedyncza lampa tylna ze stopem
|
Gniazdo prądowe: gniazdo zapalniczki na konsoli, możliwość podłączenia zasilania (15 A) z tyłu
|
Zupełnie nowa jednostka napędowa – silnik ROTAX 1000 o mocy 82KM
|
Trzystopniowe wspomaganie kierownicy (DPS),
|
Visco-Lok QE – ulepszona blokada dyferencjału
|
Przednie i tylne amortyzatory w pełni regulowane FOX Racing Shox Podium X HPG Piggyback
|
Nowe beadlock'i na koła
|
Nowa osłona z aluminium, uchwyt oraz osłony manetek
|
Większa chłodnica o zwiększonej mocy,
|
Nowa geometria ramy – większa stabilność pojazdu
|
Przeprojektowany tył
|
Stylizowane felgi aluminiowe o obniżonej masie własnej
|
Nowy design obudowy filtra powietrza; lepszy dostęp do filtra
|
Pakiet wyposażenia – WERSJA XXC (pakiet inspirowany rajdami cross-country)
|
Trzystopniowe wspomaganie kierownicy (DPS),
|
Visco-Lok QE,
|
Koła z beadlock'ami – dzięki temu zabezpieczeniu nawet podczas gwałtownego przyspieszania i ostrych zakrętów opona nie zsunie się z felgi,
|
Poprzeczny drążek stabilizujący przedniego zawieszenia – sprawia, że żadne z kół nie traci przyczepności nawet podczas ostrych zakrętów,
|
Przednie i tylne amortyzatory w pełni regulowane FOX Racing Shox Podium X HPG Piggyback
|
Aluminiowa płyta ślizgowa zabezpieczająca podwozie,
|
Alternator 650 W,
|
Osłony manetek,
|
Aluminiowa kierownica,
|
Pakiet graficzny i tapicerka siedzenia w stylistyce X
|