Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Budowanie wizerunku pracodawcy... /NOWA

19-01-2012, 21:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 59.40 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 1998827319
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 14-01-2012 01:27:36
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Budowanie wizerunku pracodawcy z wyboru
Judith Leary-Joyce

Budowanie wizerunku pracodawcy z wyboru
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8326-158-5
  • liczba stron: 244
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Wymiary: 170 x 240 mm
  • Rok wydania: 2007
  • Opis

    Wizerunek pracodawcy z wyboru nie jest tylko najnowszą modą lansowaną przez specjalistów z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi. Przyjęty w organizacjach styl zarządzania ma przecież bezpośredni wpływ na ich efektywność. Jeżeli pracodawca stworzy doskonałe środowisko pracy, będą chcieli znaleźć u niego zatrudnienie wyjątkowi ludzie, a jego pracownicy dadzą z siebie wszystko, aby jak najlepiej wykonywać swoje obowiązki.

    Spis treści:
    O autorce
    Podziękowania
    Przedmowa
    Rozdział 1. Argumenty za budowaniem wizerunku pracodawcy z wyboru z perspektywy wyniku finansowego firmy
    Fakty
    Więcej faktów
    Podsumowanie
    Rozdział 2. Jak korzystać z tej książki
    Podstawowe założenia
    Rozwijanie odpowiedniego podejścia
    Rozwijanie własnego sposobu myślenia
    Kolejne kroki
    Rozdział 3. Konsekwencja w działaniu: jak postępować, by czyny były zgodne z deklaracjami
    Znaczenie przestrzegania zasad
    Intencje będące podłożem podstawowych zasad
    Podsumowanie
    Rozdział 4. Przywództwo
    Jakimi cechami charakteryzuje się przywódca
    Znaczenie przywództwa służebnego
    Czym w istocie zajmują się wielcy przywódcy
    Podsumowanie
    Rozdział 5. Komunikacja jako sposób na zaangażowanie współpracowników
    Co to jest komunikacja
    Upowszechnianie wizji
    Szczerość
    Kreatywność
    Podsumowanie
    Rozdział 6. Zarządzanie jako życiodajna siła kultury nadzwyczajnej firmy
    Poznawanie współpracowników
    Zarządzanie błędami
    Właściwa osoba na właściwym stanowisku pracy
    Praca zespołowa
    Rola hierarchii
    Podsumowanie
    Rozdział 7. Rekrutacja pod kątem postaw i wprowadzanie do organizacji pod kątem jej kultury
    Co mają przynieść poszukiwania
    Proces wprowadzania nowo zatrudnionych osób do organizacji
    Podsumowanie
    Rozdział 8. Przyjmowanie odpowiedzialności
    Dlaczego odpowiedzialność ma tak duże znaczenie
    Rozwój osobisty w firmie o nadzwyczajnej kulturze
    Jak rozwijać ludzi
    Korzyści z dostarczania ludziom wyzwań zawodowych
    Pomiary i ocena
    Podsumowanie
    Rozdział 9. Budowanie poczucia przynależności
    Poczucie przynależności grupowej w miejscu pracy
    Jak kształtować poczucie przynależności
    Czerpanie przyjemności z pracy stałym elementem każdego dnia roboczego
    Relacje z dostawcami
    Rodzina nadzwyczajnych firm
    Podsumowanie
    Rozdział 10. Służba 360 stopni
    Znaczenie służby 360 stopni
    Wzajemna troska współpracowników o siebie
    Służba na rzecz społeczności
    Służba na rzecz klientów
    Podsumowanie
    Rozdział 11. Skuteczne przekonywanie: skłanianie ludzi do zaangażowania się w życie organizacji
    Rozmowy z kierownictwem wyższego szczebla zarządzania
    Przedstawiciele działu personalnego w roli inicjatorów wprowadzania kultury nadzwyczajnej firmy w organizacji
    Uzyskiwanie masy krytycznej poprzez wywieranie wpływu na innych współpracowników
    Praca z członkami własnego zespołu
    Samodzielne dążenie do wprowadzenia zmian
    Podsumowanie
    Indeks
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa