Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BRAND-DRIVEN INNOVATION Erik Roscam Abbing

26-10-2014, 1:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 261.45 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643418069
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014 01:33:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04112, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10432, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16939, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97821, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>93951, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04112, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10432, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16939, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97821, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>93951

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Brand-driven Innovation: Strategies for Development and Design (Required Reading Range)

BRAND-DRIVEN INNOVATION Erik Roscam Abbing

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Erik Roscam Abbing
Language: English
Publisher: AVA Publishing
Publication Date: 25 Oct 2010
Dimensions: 22.1 x 2.1 x 30.1 cm
Format: Paperback
Pages: 192
Condition: NEW
Product_ID: B94A41128X

 

 

''Brand-driven Innovation'' examines the connections between branding, design, and innovation. It argues that branding is not merely a branch of advertising, but a tool for driving sustainable growth in organisations. Branding can inspire innovation in products and services, creating value for organisations and consumers alike. This in turn can lead to a more durable relationship between organisations and their customers. ''Brand-driven Innovation'' explores existing branding theory and its relation to innovation, in order to provide readers with a solid foundation of background knowledge. It also contains a practical, four-step method that will help readers to apply brand-driven innovation in their own academic or business context. The book addresses the role that design management can play in connecting the disciplines of branding and innovation, providing the reader with the tools, processes and methods to facilitate this relationship.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 DESIGNING BRAND IDENTITY Alina Wheeler

 DESIGN THINKING Thomas Lockwood

 WALLY OLINS: THE BRAND HANDBOOK Wally Olins

 CREATIVE CONFIDENCE David Kelley, Tom Kelley

 THE BRAND GAP Marty Neumeier

 THE FUNDAMENTALS OF DESIGN MANAGEMENT Kathryn Best