Przegląd układów wtryskowych Common Rail (CR)
Zastosowanie
Budowa
Działanie
Układ wtryskowy CR silników ZS samochodów osobowych
Układ wtryskowy CR silników ZS pojazdów użytkowych
Obwód niskiego ciśnienia układu Common Rail
Przegląd
Pompa zasilająca
Filtr paliwa
Elementy obwodu wysokiego ciśnienia układu Common Rail
Przegląd
Wtryskiwacze
Pompy wysokiego ciśnienia
Zasobnik paliwa wysokiego ciśnienia
Czujniki wysokiego ciśnienia
Zawór regulacyjny ciśnienia
Zawór redukcyjny ciśnienia
Rozpylacze
Rozpylacze otworowe
Perspektywy rozwoju rozpylaczy
Połączenia wysokiego ciśnienia
Złącza wysokiego ciśnienia
Przewody paliwa wysokiego ciśnienia
Elektroniczny układ sterowania EDC
Przegląd
Układ Common Rail silników ZS samochodów osobowych
Układ Common Rail silników ZS pojazdów użytkowych
Przetwarzanie danych
Regulacja wtrysku paliwa
Regulacja lambda silników ZS samochodów osobowych
Układy EDC zorientowane na moment obrotowy
Wymiana danych z innymi układami
Transmisja danych magistralą CAN
Diagnostyka
Nadzorowanie podczas jazdy (diagnostyka pokładowa OBD)
Diagnostyka pokładowa samochodów osobowych i lekkich pojazdów użytkowych
Diagnostyka warsztatowa
Wykaz ważniejszych skrótów
Skorowidz rzeczowy
Informacje dodatkoweWzrost zainteresowania silnikami ZS w Europie
Przegląd układów wtryskowych silników ZS
Wymagania dotyczące elektrycznych pomp zasilających
Filtracja oleju napędowego
Wymagania dotyczące czystości części
Efekt piezoelektryczny
Tajniki techniki wtrysku paliwa
Precyzja wtrysku paliwa w silniku wysokoprężnym
Kawitacja w obwodzie wysokiego ciśnienia
Wyrównanie dawki wtryskiwaczy
Regulacja i sterowanie