Dzień dobry,
SPRZEDAM W DOBRE RĘCE MOJE AUTO !
Mam do zaoferowania samochód BMW 320d z 2001 roku w dobrym stanie technicznym i wizualnym. Auto jest w ciągłej eksploatacji.
Ostatnio były wymienione następujące elementy:
Koło pasowe + łożyska w alternatorze - koszt 1500zł
Wahacz Meyle HD + komplet tulei zwieszenia oraz łączniki stabilizatora - koszt 1215 zł
Wyposażenie samochodu:
ABS
ASR
Klimatyzacja
Centralny zamek
Szyby domykane z kluczyka
Kluczyk podstawowy + dwa kluczyki zapasowe
Immobilizer
Odcięcie zapłonu
Elektryczne szyby przednie
Elektryczne i podgrzewane lusterka
6 poduszek
Oryginalne radio BMW CD
Welurowa tapicerka
Reflektory Xenonowe
Felgi aluminiowe 17 cali - na sezon letni
Opony: Dunlop Sp Sport 01 asymetric 225/45 R 17
Felgi aluminiowe 15 cali - na sezon zimowy
Opony: Kleber KRISALP 195/65R15
Oryginale welurowe dywaniki BMW - na sezon letni
Oryginalne gumowe dywaniki + gumowa mata bagażnika BMW - Petex
BMW kupiłem od żony bliskiego kolegi w roku 2010. Auto było sprowadzone ze Szwajcarii. Z uwagi na mające pojawić się dziecko, moi znajomi szukali większego auta - kupili BMW 530 ;-) Samochód nie był poddawany żadnym tuningowym zabiegom. Olej (Mobile) + komplet wszystkich filtrów (Mann i Bosch) wymieniany zawsze raz na rok (filtr odmy wymieniony w 2012, wypadałoby go wymienić w tym roku). Auto tankowane na Shell, awaryjnie na Orlen. Silnik dynamiczny, o dwóch obliczach: auto potrafi być w trasie małym bolidem, można jeździć bez kompleksów, spalanie przy bardzo dynamicznej jeździe ok 9-10L. Jeżeli będziesz jeździł/ła przepisowo, wówczas spalanie na poziomie 5-5,5L jest spokojnie do osiągnięcia. Jest to pierwsze auto z jakim miałem do czynienia, które "nie bierze" w ogóle oleju. Kultura pracy silnika przypomina bardziej pracę benzyny. Jeździłem nie jednym dieslem i w żadnym aucie silnik nie miał takiej kultury pracy - standardem jest strzał turbo 1,8 - 2,6 obr. i koniec jazdy na danym biegu. Ten diesel ciągnie do samego końca. Niesamowite, nie wiem jak inżynierowie BMW to robią, za to lubię tę markę. W mieście jeździłem spokojnie, czasami czerpałem radość z dynamicznej jazdy w "trasie". Turbina zawsze studzona 2-3 min przed zgaszeniem silnika, w zależności czy gasiłem auto po przejechaniu "trasy", czy po miejskiej jeździe. Nigdy nie jeździłem dynamicznie na zimnym silniku. Podróżując autem przeważnie nastawiony byłem na ekonomikę jazdy - to był podstawowy czynnik, który skłonił mnie do zakupu tego samochodu. Auto pewne, komfortowe, niezawodne, dzięki braku tuningu ciągle eleganckie i reprezentacyjne. Gdyby ktoś mi w tym momencie powiedział, że mam jechać do Rzymu - wsiadam, tankuję i jadę. Koszty standardowych napraw typu tulejki, łączniki, tarcze + klocki hamulcowe porównywalne, a nawet niższe jak w Renault Scenic.
To auto pojeździ jeszcze bardzo długo o ile ktoś będzie dbał o regularną wymianę płynów, filtrów i nie będzie zwlekał z bieżącymi naprawami. Samochód czysty, pachnący, nigdy nikt nie palił w nim papierosów. Stworzony do jazdy na autostradzie / w trasie.
W przypadku dodatkowych pytań prośba o kontakt pod tel: 600 [zasłonięte] 692. W tygodniu z uwagi na charakter mojej pracy kontakt w ciągu dnia może być utrudniony. Proszę dzwonić po 18-tej. Auto do zobaczenia w Warszawie, na Mokotowie. Proponowana trasa jazdy testowej - wyboista ulica Bartycka, następnie Trasa Siekierkowska - dwie skrajności.
Jestem fanem marki i auto też sprzedam chętnie fanowi. Sprzedaję ponieważ dostałem auto służbowe.
Płatność gotówką na miejscu, podczas spisywania umowy - jedyna akceptowalna forma.
Jeżeli specjalizujesz się w handlu autami i chcesz kupić to auto za grosze, żeby je później sprzedać z zyskiem to szkoda Twojego i mojego czasu.