Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW E46 320D 136 KM 2001 W-WA PRYWATNIE

14-09-2014, 14:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 16 000 zł     
Użytkownik Grzes_no1
numer aukcji: 4564614227
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 2637   
Koniec: 14-09-2014 14:13:27

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2001
Przebieg (km): 236000
Pojemność silnika (cm3): 1950
Moc silnika (KM): 136
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Radio+CD, Reflektory ksenonowe, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer
Informacje dodatkowe: Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dzień dobry,

SPRZEDAM W DOBRE RĘCE MOJE AUTO !

 

Mam do zaoferowania samochód BMW 320d z 2001 roku w dobrym stanie technicznym i wizualnym. Auto jest w ciągłej eksploatacji.

 

Ostatnio były wymienione następujące elementy:

 

Koło pasowe + łożyska w alternatorze - koszt 1500zł

Wahacz Meyle HD + komplet tulei zwieszenia oraz łączniki stabilizatora - koszt 1215 zł

 

Wyposażenie samochodu:

 

  • ABS
  • ASR
  • Klimatyzacja
  • Centralny zamek
  • Szyby domykane z kluczyka
  • Kluczyk podstawowy + dwa kluczyki zapasowe
  • Immobilizer
  • Odcięcie zapłonu
  • Elektryczne szyby przednie
  • Elektryczne i podgrzewane lusterka
  • 6 poduszek
  • Oryginalne radio BMW CD
  • Welurowa tapicerka
  • Reflektory Xenonowe
  • Felgi aluminiowe 17 cali - na sezon letni
  • Opony: Dunlop Sp Sport 01 asymetric 225/45 R 17
  • Felgi aluminiowe 15 cali - na sezon zimowy
  • Opony: Kleber KRISALP 195/65R15
  • Oryginale welurowe dywaniki BMW - na sezon letni
  • Oryginalne gumowe dywaniki + gumowa mata bagażnika BMW - Petex

 

 

BMW kupiłem od żony bliskiego kolegi w roku 2010. Auto było sprowadzone ze Szwajcarii. Z uwagi na mające pojawić się dziecko, moi znajomi szukali większego auta - kupili BMW 530 ;-) Samochód nie był poddawany żadnym tuningowym zabiegom. Olej (Mobile) + komplet wszystkich filtrów (Mann i Bosch) wymieniany zawsze raz na rok (filtr odmy wymieniony w 2012, wypadałoby go wymienić w tym roku). Auto tankowane na Shell, awaryjnie na Orlen. Silnik dynamiczny, o dwóch obliczach: auto potrafi być w trasie małym bolidem, można jeździć bez kompleksów, spalanie przy bardzo dynamicznej jeździe ok 9-10L. Jeżeli będziesz jeździł/ła przepisowo, wówczas spalanie na poziomie 5-5,5L jest spokojnie do osiągnięcia. Jest to pierwsze auto z jakim miałem do czynienia, które "nie bierze" w ogóle oleju. Kultura pracy silnika przypomina bardziej pracę benzyny. Jeździłem nie jednym dieslem i w żadnym aucie silnik nie miał takiej kultury pracy - standardem jest strzał turbo 1,8 - 2,6 obr. i koniec jazdy na danym biegu. Ten diesel ciągnie do samego końca. Niesamowite, nie wiem jak inżynierowie BMW to robią, za to lubię tę markę. W mieście jeździłem spokojnie, czasami czerpałem radość z dynamicznej jazdy w "trasie". Turbina zawsze studzona 2-3 min przed zgaszeniem silnika, w zależności czy gasiłem auto po przejechaniu "trasy", czy po miejskiej jeździe. Nigdy nie jeździłem dynamicznie na zimnym silniku. Podróżując autem przeważnie nastawiony byłem na ekonomikę jazdy - to był podstawowy czynnik, który skłonił mnie do zakupu tego samochodu. Auto pewne, komfortowe, niezawodne, dzięki braku tuningu ciągle eleganckie i reprezentacyjne. Gdyby ktoś mi w tym momencie powiedział, że mam jechać do Rzymu - wsiadam, tankuję i jadę. Koszty standardowych napraw typu tulejki, łączniki, tarcze + klocki hamulcowe porównywalne, a nawet niższe jak w Renault Scenic.

 

To auto pojeździ jeszcze bardzo długo o ile ktoś będzie dbał o regularną wymianę płynów, filtrów i nie będzie zwlekał z bieżącymi naprawami. Samochód czysty, pachnący, nigdy nikt nie palił w nim papierosów. Stworzony do jazdy na autostradzie / w trasie.

 

W przypadku dodatkowych pytań prośba o kontakt pod tel: 600 [zasłonięte] 692. W tygodniu z uwagi na charakter mojej pracy kontakt w ciągu dnia może być utrudniony. Proszę dzwonić po 18-tej. Auto do zobaczenia w Warszawie, na Mokotowie. Proponowana trasa jazdy testowej - wyboista ulica Bartycka, następnie Trasa Siekierkowska - dwie skrajności.

 

Jestem fanem marki i auto też sprzedam chętnie fanowi. Sprzedaję ponieważ dostałem auto służbowe.

 

Płatność gotówką na miejscu, podczas spisywania umowy - jedyna akceptowalna forma.

 

Jeżeli specjalizujesz się w handlu autami i chcesz kupić to auto za grosze, żeby je później sprzedać z zyskiem to szkoda Twojego i mojego czasu.