Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW E30 E-30 320i 2.0L 129KM 1990r. GAZ

04-06-2012, 15:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 5 000 zł     
Użytkownik pawlicjusz
numer aukcji: 2328157355
Miejscowość Błędów
Wyświetleń: 9351   
Koniec: 20-05-2012 19:01:23
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

BMW E30 320i 129KM 1990r.

 

-elektryczne szyby (przód)

-elektryczne lusterka

-wspomaganie kierownicy

-centralny zamek (z kluczyka)

-szyberdach

-komputer pokładowy

-światła przeciwmgielne

-welurowa tapicerka

-lakier metalic

-radio CD/MP3

-alufelgi BBS (opony letnie)

-opony zimowe (felgi stalowe)

-instalacja gazowa

 

 

 

Witam.

Mam dziś do sprzedania samochód BMW E30 320i 129KM z 1990r.

Na początek chciałbym opowiedzieć Państwu krótką historie, jaka łączy mnie z tym autem.

Samochód kupiłem w marcu 2009r. od starszej osoby. Od tamtego czasu jeździłem nim tylko ja i tylko w weekendy. Na co dzień posiadam drugie auto. W ciągu tych trzech lat, przejechałem około 30 tys km. Przebieg na dzień dzisiejszy to 207600 km. Wszystkie wymagane naprawy i wymiany były robione na bieżąco.

Stan techniczny oceniam na bardzo dobry wręcz idealny. Samochód pracuje zarówno na benzynie jak i na gazie. Chodzi równo, nie przerywa, nie szarpie, nie strzela. Silnik jest zdrowy, dynamiczny bez wycieków. W aucie nic nie puka, nic nie stuka, nie wyje. Zawieszenie jak i amortyzacja bardzo dobra. Skrzynia biegów pracuje idealnie, bez żadnych zgrzytów czy szarpań. Miska olejowa nie naruszona, na swoim miejscu bez najmniejszych wycieków. Znawcy tego modelu wiedzą, że to rzadkość.

Jedyna rzecz która boli ten samochód to blacha. Auto wymaga poprawek blacharsko lakierniczych. Zresztą wszystko widać na zdjęciach. Błotnik od strony pasażera na dole, na nadkolach, przy spodzie drzwi od kierowcy, na zderzaku z tyłu prawa strona.

 

W ciągu trzech lat w aucie zostało wymienione:

-łańcuszek rozrządu

-pompa wody

-rolki, napinacze

-klocki hamulcowe

-tarcze hamulcowe

-wszystkie filtry, oleje i płyny(hamulcowy, chłodniczy, wspomagania itd.)

-regulacja luzów w układzie kierowniczym, jezdnym

-regulacja zaworów

-ustawianie zbieżności

-sprzęgło wiskotyczne

i pewnie jeszcze kilka mniej lub bardziej istotnych rzeczy o których w tej chwili nie pamiętam.

 

W 2010r. postanowiłem założyć car audio do mojej E30. Firma, która miała świadczyć profesjonalny montaż okazała się porażką. Połamane osłonki klamek od zewnątrz i pęknięty plastik na desce. Montaż głośników w tylnej półce na oklep (wyjęcie starych głośników i włożenie w to samo miejsce nowych). Efekt- głośniki nie trzymają się tak jak powinny. Kabel w jednych drzwiach jest albo zagięty albo przełamany i nie zawsze masuje, co sprawia, że głośniki raz grają, raz nie. Reszta owszem jest bardzo dobrze zrobiona, głośniki w drzwiach(zabudowa) czy słupki, poprowadzenie kabli wszystko jak najbardziej ok, ale te detale o których wspomniałem w moich oczach ich dyskwalifikują. Jestem zdania, że jak coś robić, to robić to dobrze, albo wcale. Tu widać było zrobione tylko na sztuke. Miałem to wszystko poprawiać jeszcze w tym roku, ale okazało się, że będę musiał rozstać się z moją E30. Ile wkładu, pracy, nerwów i przemyśleń kosztowało mnie to auto wiem tylko ja sam. Nie mniej jednak i tak jestem z niego dumny i zadowolony. Naprawdę ciężko o tak zadbany model(poza tymi rzeczami które opisałem-blacha, plastiki, pęknięcie nad radiem).

Dodam tylko, że sprzęt i projekt car audio sam wybierałem. Auto jest przygotowane pod montaż wzmacniacza, oraz subwoofera, kable są poprowadzone do bagażnika.

 

W skład car audio wchodzą:

-radio CD/MP3- Alpine CDE 9874RR (około 400zł)

-zabudowa drzwi/słupki- 2x Hertz ESK 165.4 (około 900zł)

-zabudowa tylnej pułki- TS-A 1303i (około 250zł)

-maty wygłuszające drzwi- Dynamat Extreme (około 300zł)

-okablowanie głośników oraz cinch- Klotz (około 500zł)

-okablowanie pod wzmacniacz- Dietz 50mm (około 200zł)

 

Na dzień dzisiejszy co jest do zrobienia? Wymienić klocki, założyć opony letnie i jeździć.

Spalanie? 9-12 litrów gazu.

Cena? 5000zł. Dużo? Być może, ale w aucie nic nie jest do zrobienia (oprócz blachy, poprawy audio, wymianie klocków i zmiany opon). Na klocki, wymianę opon i paliwo opuszczę.

Auto nigdy nie służyło do driftu czy popisywania się, bardziej do przemieszczania i to tylko w weekendy.

 

Przegląd: Styczeń 2013r.

OC: Marzec 2013r.

Homologacja butli: 2019r.

Numer VIN: WBAAD51000AG05828

 

W razie jakichkolwiek pytań:

Tel. kom: 500[zasłonięte]700 (Paweł) (dzwonić do skutku, będąc w pracy nie zawsze mogę od razu odebrać)

E-mail: pablo_[zasłonięte]@wp.pl

GG: 11[zasłonięte]109

 

Zapraszam do obejrzenia i jazdę próbną przed kupnem.