Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW E28 520i / 523i Edition

05-09-2014, 10:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 11 300 zł     
Użytkownik gruby123
numer aukcji: 4537480674
Miejscowość Dziwnow
Wyświetleń: 1532   
Koniec: 05-09-2014 09:17:55

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1987
Przebieg (km): 305000
Pojemność silnika (cm3): 2300
Moc silnika (KM): 156
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Oddam w dobre rece w zamian za gotowke ponizszy samochod. 

Zaczne odrazu od zdjec, zrobilem ich wiele nie starajac sie o piekna galerie do kalendarza lecz rzeczowy obraz samochodu wraz z jego wszystkimi niedociagnieciami aby zaoszczedzic kupujacemy rozczarowan przy ogledzinach. Mysle , ze wizualnie po obejzeniu tych zdjec na zywo kazdy raczej bedzie milo zaskoczony. Samochod nie byl myty ani nawet odkurzany. 

Galeria: https://plus.google.com/photos/116[zasłonięte]699059[zasłonięte]771318/albums/603[zasłonięte]954080[zasłonięte]5521?authkey=CK-68oGkq4qqHg 

Samochod to E28 Edition 520i wyprodukowany w 06/1987 i po raz pierwszy zarejestrowany w 12/1987 wiec tak zwany ostatni wypust E28. Odrazu na poczatek trzeba dodac tutaj zasadnicza wade lub zalete calego samochodu (w zaleznosci od pogladow potencjalnego nabywcy). W samochodzie zamontowano w 2012 roku odbudowany od podstaw silnik o pojemnosci 2,3l. Przerobka naturalnie zaburza orginalnosc pojazdu ale zrobione jest to tak, ze kazdy niewtajemniczony umrze ze swiadomoscia , ze bylo to orginalne 2,0 tylko jakos dziwnie dobrze sie zbieralo co dziwniejsze tez z dolnego zakresu obrotow czego 2,0 raczej nie ma w zwyczaju.

Wiec po kolei: 

NAPED: 

Wedlug poprzedniego wlasciciela silnik kompleksowo i drogo odbudowany w roku 2012, po dotarciu shamowany w Berlinie na dumne 155KM, wykres z hamowni dolaczony do dokumentacji. Silnik pracuje bardzo ladnie. Delikatnie i ze smakiem buczy rowniez nieorginalny tlumik koncowy. Manualna skrzynia biegow ZF pracuje wrecz perfekcyjnie, mechanizm zmiany biegow wyposazony jest w short-shifter. 
 

 

ZAWIESZENIE: 

Niebieskie sprezyny H&R i amortyzatory Bilstein B4, samochod porusza sie po kazdej nawiezchni sztywno bez zadnych luzow czy niepokojacych dzwiekow. Z racji, ze jest to Edition wbudowano zawieszenie typowe wczesniej dla E28 z duzymi silnikami M30. Hamulce rowniez zachowuja sie jak nalezy. Felgi z BMW E34 M5 17tki zostaja na samochodzie. 

NADWOZIE: 

Samochod posiada piekne chromowane zderzaki, na dzis zadkosc nawet w zadbanych E28 oraz bardzo poszukiwany spoiler Pfeba z pakietu aeorodynamicznego BMW. Samochod nie ma grubszych problemow z korozja ale w zadnym wypadku nie jest igielka w tym wzgledzie i potrzebuje w tej kwestii szybkiego zainteresowania sie tematem. Orginalne miejsca na podnosnik na progach sa skorodowane i musza zostac pospawane. Nie rozmawiamy tu o wymianie calych progow, korozja ta jest ewidetnie wynikiem zaniedban i uszkodzen przy podnoszeniu auta a nie ogolnych problemow z korozja calego samochodu. Rdza nie rozprzestrzenia sie na dalsze czesci progow. Na lewym kielichu pierwsza mala ruda kropka, mysle ze to akurat mocny atut. Drobne wykwity na szyberdachu i juz mocniej podjedzona na lampkach tablicy rejestracyjnej. Podloga i podluznice sa super, rowniez wszystkie 4 drzwi, maska i klapa tylna. Samochod posiada generalnie wiele roznych drobnych wgniotek, zalakierownych pedzelkiem zadrapan itp.... mozna przepolerowac i cieszyc sie tak jak jest, ale jesli kogos bedzie to bolalo to auto jest do lakieru cale, nie ma mowy o czesciowkach bo drobiazgi te dotycza praktycznie kazdego elementu. Lampy, halogeny bardzo ladne. 

WNETRZE: 

Tu znow ucieczka od orginalu, przednie siedzenia pochodza z BMW E34, sa wprawdzie swietnie spasowane kolorystycznie z reszta tapicerki ale nie sa to fotele z E28. Cala podsufitka zostala zdemontowana. Pozatym wnetrze znajduje sie we wzorowym stanie. W 100% sprawne zegary!!! :D 

Samochod byl do dzis zarejetrowany w Niemczech, 2,0 wiec niska akcyza. Do obejzenia obecnie w Dziwnowie kolo Kamienia Pomorskiego w Zachodniopomorskim. Do auta sa trzy kluczyki i pelna aktualna dokumentacja, przeglad niemiecki sie skonczyl. 

Cena wyjsciowa to 12500zl do rzeczowo ugruntowanej negocjacji, raczej tylko po ogledzinach i jezdzie prubnej. Nie rozmawiajmy o cenie zanim nie pogadamy o samochodzie. 

Banan na twarzy po jezdzie prubnej murowany!!! 

Kontakt z Rafalem 
Tel. 501 [zasłonięte] 207 
[zasłonięte]@wp.pl