Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW 325e Coupe E30 M-Technic 1986 wąska M52b28

31-05-2014, 21:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25 900 zł     
Użytkownik lavinci1
numer aukcji: 4251050504
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 8088   
Koniec: 31-05-2014 20:40:18

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1986
Pojemność silnika (cm3): 2800
Moc silnika (KM): 193
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Liczba drzwi: 2/3
Kolor: Biały
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Komputer pokładowy
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam!

Sprzedam jedno z najlepiej utrzymanych BMW E30 w Polsce. Samochód opuścił fabrykę w 1986 roku już wyposażony w kompletny pakiet aerodynamiczny M-Technic oraz ozdobne pasy BMW Motorsport. Połączenie z kolorem AlpinWeiss jednoznacznie nawiązuje do największych sukcesów BMW w sportach motorowych i sprawia, że auto ma bardzo wyraźny charakter i, jak mało które, przyciąga spojrzenia.

Obecnie auto wyposażone jest w silnik 2.8 l z BMW E36 o oznaczeniu M52b28. Silnik jest w doskonałym stanie i nie pobiera oleju. Dodatkowo zainstalowany jest kolektor dolotowy z silnika M50b25, odpowednie oprogramowanie, stożkowy filtr powietrza Simota, tłumik końcowy AC Schnitzer. Silnik połączony jest z 5 biegową skrzynią o krótkim skoku lewarka. Układ kierowniczy oraz pompa wspomagania układu hamulcowego również zostały zastąpione tymi z nowszych BMW a tylny dyferencjał ma bardzo krótkie przełożenie. Daje to w sumie bardzo przyjemny w prowadzeniu i dynamicznie przyspieszający samochód. Obecnie jego waga to 1050 kg z płynami.

Zawieszenie to gwintowany zestaw FK (regulacja wysokości i twardości), którego sprawność to ponad 88%. Z przodu zainstalowane są camber plates. W ubiegłym roku wymienione zostały oba tylne łożyska piast, tuleje wahaczy przednich, wieszaki układu wydechowego. Zawieszenie nie ma żadnych luzów i pracuje cicho. Dodatkowo zarówno z przodu jak i z tyłu dołożone są belki rozporowe polakierowane proszkowo na kolor felg.

Auto ma świeżo zrobiony przegląd przy okazji którego wymienione zostały świece zapłonowe NGK, sonda lambda Siemens, czujnik położenia wału korbowego Siemens, olej Castrol, akumulatorki zegarów.

Układ hamulcowy wyposażony jest w nacinane tarcze hamulcowe i sportowe klocki - nie wymaga wymian ani napraw. Rozstaw szpilek to oryginalne 4x100. Felgi to Azev A polakierowane proszkowo na złoto-brązowy metalik idealnie pasujący do wnętrza oraz nawiązujący do rajdowych E30 startujących w Monte Carlo. W osi przedniej zamontowane są dystanse Eibach dedykowane do E30 (2cm na stronę), z tyłu robione na zamówienie (po 4cm na stronę). Opony są w stanie dobrym i bez problemu posłużą jeszcze sezon lub dwa (przód 205/40/17 GoodYear F1, tył 215/40/17 Michelin Pilot).

Wnętrze E30 jest w całości czarne - podłoga, podsufitka, tapicerki drzwi. Fotele przednie to kubełki obszyte skórą w kolorze toffi, podobnie jak cała tylna kanapa. Piękny efekt. Kierownica to Momo, identyczna jak w wielu wyścigowych E30. Gałka biegów to także Momo, obszyta nową skórą i z wprawioną oryginalną plakietką z paskami M-technic. Dodatkowo zainstalowany jest kultowy odtwarzacz Blaupunkt CD43 (tzw.BMW Business) i głośniki Herz w specjalnych skórzanych adapterach. Są też zwrotnice i tweetery Herz na słupkach drzwi. W pełni sprawny Bordcomputer informuje o ewentualnych usterkach żarówek itd. Szyby regulowane są elektrycznie, podobnie jak lusterka zewnętrzne.

Na zewnątrz poza opisanym zestawem aerodynamicznym i pasami samochód wyposażony jest w pełny zestaw chromów (w większości w bardzo dobrym stanie), niebieskie szkła lusterek, nowe oryginalne znaczki BMW (przód i tył), emblemat M-Technic w atrapie, lampy Hella (z uśmiechem, wstawione krzyże, przerobione na czarne). Z przodu są sprawne, oryginalne halogeny i białe szkła kierunkowskazów.

Wady: mała łezka odpryśnięta na przedniej szybie w niemal niewidocznym punkcie, kilka małych odprysków i delikatnych wgniotek (wszystko niemal niewidoczne, zrobione zaprawki). Lekkie pęknięcia deski rozdzielczej w okolicach kuwetki po prawej stronie. Tylny most nieco wyje ale działa prawidłowo - krótkie przełożenie.

Kilka zdjęć:






Obecnie samochód można obejrzeć w Krakowie.

Kontakt: 500 [zasłonięte] 774

lub

[zasłonięte]@wp.pl