Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW 318d/320d E46 sedan

28-08-2014, 13:10
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 22 500 zł     
Użytkownik Axrt
numer aukcji: 4514104948
Miejscowość RADKÓW
Wyświetleń: 677   
Koniec: 28-08-2014 12:14:12

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2004
Przebieg (km): 305000
Pojemność silnika (cm3): 1998
Moc silnika (KM): 147
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Czarny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Tempomat, Reflektory ksenonowe, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji, Nawigacja GPS
Informacje dodatkowe: Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce, Możliwa zamiana
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam

Do sprzedania posiadam BMW E46 w wersji 318d z roku 2004.

Samochód zarejestrowany jest jako 320d jego moc jest podniesiona do 147 Km i około 350 Nm.

W Polsce samochód jest od marca 2012 roku.

Samochód przyjechał na kolach z Francji z przebiegiem około 232 000 km.

Auto jest w bogatej wersji wyposażenia (Business Exclusive ):

Oprócz standardowego wyposażenia jakie oferuje BMW posiada ponadto:

- klimatyzację,

- Navi 16:9 z czytnikiem MK4,

- tempomat

- sterowanie radiem z kierownicy,

- radio CD

- czujnik deszczu

- czujnik zmierzchu

W samochodzie odkąd go posiadam wymieniłem:

- w 2012 roku:

- olej w moście i skrzyni (Mobilube)

- świece żarowe (Beru )

- koło pasowe ( Autlog)

- paski micro ( Cintitech )

- napinacze i pompe wody ( Gates )

- płyn chłodniczy ( Cartechnic )

- olej i wszystkie filtry ( Motul, Purflux )

- całą odmę ( Vaico )

- tuleje tylnego zawieszenia ( Lemforder )

- drzwi prawe tylne ( efekt przecierki na parkingu )

- oryginalny nowy cupholder ( w standardzie było miejsce na telefon GSM )

- w 2013 roku:

- olej i wszystkie filtry ( Motul, Mann )

- amortyzatory przód + tył (Bilstein B4)

- poduszki + łożyska amortyzatorów przód + tył ( Lemforder )

- łączniki stabilizatora przód (TRW )

- klocki hamulcowe przód ( EBC Redstuff )

- klocki hamulcowe tył ( EBC Blackstuff)

- czujniki zużycia klocków przód + tył

- olej i filtr oleju (Motul, Mann )

- w 2014 roku:

- koło dwu masowe (LUK)

- komplet sprzęgła (LUK )

- wahacze przednie z tulejami (TRW )

- płyn hamulcowy (Ferodo )

- olej + f. oleju + f. paliwa( Motul, Mann )

- sportowy filtr powietrza (K&N )

- sprężyny zawieszenia ( Eibach Pro-Kit; przód - 30mm. tył 20-25 mm )

- łączniki stabilizatora + poduszki stabilizatora przód ( Febi, Lemforder )

- łączniki stabilizatora tył ( Lemforder )

- dywaniki welurowe oryginał BMW ( Koszt w salonie około 400 zł, dorzucam gumowe na zimę )

- lampy tuningowe ( 1500 zł )

- HID ksenon ( 200 zł )

- zderzak przód M-pakiet (1200 zł )

Obecnie samochód stoi na oryginalnych felgach BMW WZ 160 z E90 ( pomalowane na białą perłę ) z oponami Pirelli P Zero Rosso w rozmiarze 225/45 R 17 stan opon przód 6 mm, tył 7 mm ), Na zimę posiadam do felgi aluminiowe BMW 16" z oponami Nokian WR D3 w rozmiarze 205/55 R 16 stan opon 6,5 mm - 7 mm.

Aktualny przebieg to prawie 305 000 km, samochód w ciągły użytku także przebieg rożnie z miesiąca na miesiąc.

Do samochodu dorzucam drążki kierownicze + końcówki drążków + osłony (wszystko Delphi ), oraz 5l oleju Motul 5w40. (Chyba, że długo nie znajdzie się klient to sam zamontuje w/w części; do wymiany oleju i czyszczenia filtra powietrza, zostało 3500 km; Ja wymieniam co 10 000 km. )

Do w grania jest soft do nawigacji, z braku czasu nie mam kiedy się tym zająć, ostatni soft się wysypał jak próbowałem wgrać nowy, aby można było uaktywnić wyjście AUX, kabel posiadam i mogę dorzucić do samochodu.

Ogólnie samochód nie jest jakoś mega doinwestowany, jest po prostu utrzymany w należytym porządku, każda jakaś usterka bądź zużycie zostało naprawione. Nie jest to nowy samochód więc ślady użytkowania na lakierze posiada, można znaleźć odprysk, wgniotkę.

Auto jest do obejrzenia we Wrocławiu bądź na weekend w kotlinie kłodzkie.

Proszę o kontakt osoby zainteresowane kupnem.

Podana cena podlega lekkiej negocjacji.

Możliwa zamiana na: BMW e92 ( minimum 170 Km), Audi A3, A4 ( po 2006 roku, moc minimum 200 Km), Seat Exeo ( min 160 KM), oczywiście z moja dopłatą.

Kontakt pod numerem telefonu 518 [zasłonięte] 783