Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Blokada skrzyni biegów DIPOL - OPEL

26-06-2014, 12:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 359 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 359 zł     
Użytkownik www_dipol_pl
numer aukcji: 4279443980
Miejscowość Wrocław
Licytowało: 1    Wyświetleń: 38   
Koniec: 26-06-2014 10:44:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dipolpl

Witamy na naszej aukcji !!!

Mamy do zaoferowania nowe, oryginalne blokady skrzyni biegów do wybranych modeli samochodów osobowych i dostawczych.

Na tej aukcji oferujemy blokady do aut marki OPEL.

opel

Wykaz blokad dostępnych do sprzedaży:

L.p.NazwaSymbolSzczegóły/ZamiennikTypDostępność
1 OPEL AGILA NT-03-00/57 SUZUKI IGNIS SUZUKI WAGON R + PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
2 OPEL AGILA 1,3 cdti NT-03-00/58 OPEL VECTRA C W.L.P. PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
3 OPEL AGILA B NT-03-00/59 SUZUKI SPLASH PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
4 OPEL ANTARA NT-03-00/60 CHEVROLET CAPTIVA PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
5 OPEL ASTRA CLASSIC NT-03-00/61 OPEL CORSA B OPEL TIGRA OPEL COMBO PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
6 OPEL ASTRA II mechanizm rurowy NT-03-00/62 OPEL VECTRA B OPEL ASTRA III PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
7 OPEL ASTRA II mechanizm cięgnowy NT-03-00/63 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
8 OPEL ASTRA III H mechanizm rurowy NT-03-00/64 OPEL VECTRA B OPEL ASTRA II PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
9 OPEL ASTRA III H mechanizm cięgnowy 5 bieg. NT-03-00/65 OPEL MERIVA OPEL ZAFIRA mechanizm cięgnowy OPEL VECTRA C W.P.T. mechanizm starego typu PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
10 OPEL ASTRA III H mechanizm cięgnowy 6 bieg. NT-03-00/66 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
11 OPEL ASTRA IV J wsteczny do przodu NT-03-00/67 OPEL INSIGNIA mechanizm cięgnowy 6 bieg. PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
12 OPEL COMBO NT-03-00/68 OPEL CORSA B OPEL ASTRA CLASSIC OPEL TIGRA PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
13 OPEL COMBO II NT-03-00/69 OPEL CORSA C OPEL MERIVA OPEL TIGRA II PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
14 OPEL COMBO II mechanizm cięgnowy NT-03-00/70 OPEL COMBO 2002 mechanizm cięgnowy PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
15 OPEL COMBO D mechanizm 5 bieg. NT-03-00/71 FIAT DOBLO mechanizm 5 bieg. PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
16 OPEL COMBO D mechanizm 6 bieg. NT-03-00/72 FIAT DOBLO mechanizm 6 bieg. PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
17 OPEL CORSA B NT-03-00/73 OPEL ASTRA CLASSIC OPEL TIGRA OPEL COMBO PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
18 OPEL CORSA C NT-03-00/74 OPEL COMBO II OPEL MERIVA OPEL TIGRA II PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
19 OPEL CORSA C easytronic NT-03-00/75 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
20 OPEL CORSA D NT-03-00/76 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
21 OPEL CORSA D mechanizm cięgnowy 6 bieg. NT-03-00/77 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
22 OPEL INSIGNIA mechanizm cięgnowy 6 bieg. NT-03-00/78 OPEL ASTRA IV wsteczny do przodu PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
23 OPEL INSIGNIA automat NT-03-00/79 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
24 OPEL MERIVA NT-03-00/80 OPEL COMBO II OPEL CORSA C OPEL TIGRA II PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
25 OPEL MERIVA mechanizm cięgnowy NT-03-00/81 OPEL ASTRA III OPEL ZAFIRA mechanizm cięgnowy 5 biegów OPEL VECTRA C W.P.T. mechanizm starego typu PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
26 OPEL MERIVA B mr 2010 NT-03-00/82 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
27 OPEL MOKKA NT-03-00/83 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
28 OPEL MOVANO joystic NT-03-00/84 RENAULT MASTER joystic NISSAN INTERSTAR PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
29 OPEL MOVANO mr 2010 joystic NT-03-00/85 RENAULT MASTER mr 2010 joystic PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
30 OPEL OMEGA NT-03-00/86 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
31 OPEL TIGRA NT-03-00/87 OPEL CORSA B OPEL ASTRA CLASIC OPEL COMBO PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
32 OPEL TIGRA II NT-03-00/88 OPEL COMBO II OPEL CORSA C OPEL MERIVA PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
33 OPEL VECTRA B mechanizm rurowy NT-03-00/89 OPEL ASTRA II OPEL ASTRA III PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
34 OPEL VECTRA B mechanizm cięgnowy NT-03-00/90 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
35 OPEL VECTRA C W.L.P. bieg wsteczny lewy przód NT-03-00/91 OPEL AGILA 1,3 cdti PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
36 OPEL VECTRA C W.P.T. bieg wsteczny prawy tył NT-03-00/92 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
37 OPEL VECTRA C W.P.T. mechanizm starego typu NT-03-00/93 OPEL ASTRA III MERIVA OPEL ZAFIRA mechanizm cięgnowy PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
38 OPEL VECTRA C automat NT-03-00/94 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
39 OPEL VIVARO NT-03-00/95 RENAULT TRAFFIC NISSAN PRIMASTAR PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
40 OPEL ZAFIRA mechanizm rurowy NT-03-00/96 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
41 OPEL ZAFIRA mechanizm cięgnowy NT-03-00/97 OPEL MERIVA ASTRA III mechanizm cięgnowy 5 giegów OPEL VECTRA C W.P.T. mechanizm starego typu PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
42 OPEL ZAFIRA B NT-03-00/98 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
43 OPEL ZAFIRA C NT-03-00/99 PREMIUM (niewyciągany trzpień) Tak
(*) OPEL ASTRA "G" (01-...) K08-03-00/30 2001-… CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) Tak
(*) OPEL MERIVA (2002R.) - MECH. JEDNODRĄŻK. K08-03-00/35 WST LEWY DO PRZÓD, 2002-… CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) Tak
(*) OPEL VECTRA C (2002R.) K08-03-00/32 5 I 6 BIEG. WST. LEWY PRZÓD PODCIĄGANY, 2002-… CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) Tak
(*) OPEL VECTRA C (2002R.) AUTOMAT K08-03-00/46 2002-… CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) Tak
(*) OPEL ZAFIRA 6-BIEG (2005R.) K05-03-00/40 6 BIEG. WST. LEWY PRZÓD, 2005-… CLASSIC (wyciągany trzpień - bolec) Tak

Zanim klikniesz "Kup Teraz" zapytaj o dostępność danej blokady:

mailowo: [zasłonięte]@dipol.pl
lub telefonicznie: 603[zasłonięte]959 i 795[zasłonięte]790

Zapraszamy do zakupu!!!

UWAGA:

Bardzo prosimy o precyzyjne sprawdzenie dostępności, modelu i typu blokady, gdyż nie ponosimy odpowiedzialności za nieprawidłowy dobór Zabezpieczenia do danego samochodu.

W przypadku blokad których aktualnie nie posiadamy na stanie i konieczne jest ich wyprodukowanie, zastrzegamy sobie prawo wydłużenia realizacji zamówienie o 48 h roboczych. O takiej informacji poinformujemy w momencie ustalania szczegółów zamówienia.


Opis przedmiotu:

Blokada DIPOL jest przeznaczona do zablokowania mechanizmu zmiany biegów w samochodzie, co skutecznie chroni pojazd przed kradzieżą. Montuje się ją w sposób trwały w pojeździe. Na przestrzeni ostatnich 15 lat marce DIPOL zaufało ponad pół miliona właścicieli samochodów. Blokady DIPOL zdobyły wiele wyróżnień i nagród od prestiżowych Targów Poznańskich, Policji, Instytucji Samochodowych jako niezawodne i niezwykle skuteczne zabezpieczenie samochodu przed kradzieżą.
Blokady DIPOL tworzone są z myślą o wysokim poziomie ergonomii i estetyki. Produkt ten osiąga wysoki poziom niezawodności poprzez prostą, oryginalną konstrukcję i ograniczoną ingerencję w mechanizmy samochodu.

Film Dipol

Parametry techniczne:

- gwarantowana ilość cykli pracy blokady: 500 000,
- materiał : trzpień, tuleja - stal stop. Węglowa,
- twardość: trzpień, tuleja ~ 60HRC,
- czas montażu ~ 1h,
- zakres temperatur poprawnej pracy: -40ºC ~ +80ºC,
- wkładka zamkowa GERDA.

Typy blokad:

Blokady Classic - wciskany trzpień - bolec

Blokada skrzyni biegów DIPOL jest urządzeniem mechanicznym przeznaczonym do zablokowania mechanizmu zmiany biegów w samochodzie. Ma to na celu utrudnienie, czy wręcz uniemożliwienie kradzieży samochodu. Blokowane odbywa się w pozycji biegu wstecznego przy manualnych skrzyniach lub w pozycji "parking" przy automatach. Jest ono realizowane przy pomocy trzpienia zintegrowanego z wkładką zamkową, wprowadzonego do tulei wspornika. Trzpień ten unieruchamia odpowiedni element mechanizmu zmiany biegów przez co uniemożliwia przełączanie biegów.

Poszczególne elementy blokady, odpowiedzialne za bezpieczeństwo, są wykonywane z odpowiednich materiałów wykazujących dużą wytrzymałość i twardość.
Zastosowana wkładka zamkowa - jest to zamek bębenkowy, dyskowy. Ilość kombinacji kodu klucza sięga ponad 40 mln.

Część wsporcza blokady, indywidualnie dopasowana do danego samochodu jest trwale przymocowana do karoserii. Sam montaż blokady odbywa się przez przeszkolone w tym zakresie osoby w warsztatach posiadających certyfikat producenta.
Blokad skrzyni biegów DIPOL posiada atest zgodności w klasie "C" wydawany przez Instytut Mechaniki Precyzyjnej w Warszawie.

Całość urządzenia jest wytwarzana zgodnie z procedurami wynikającymi z wprowadzonego systemu jakości ISO 9001:2001.

blokada classic

Blokady Premium - niewyciągany trzpień

Blokada PREMIUM jest przeznaczona do zablokowania mechanizmu zmiany biegów w samochodzie, co skutecznie chroni pojazd przed kradzieżą. Montuje się ją w sposób trwały w pojeździe. Blokady PREMIUM tworzone są z myślą o wysokim poziomie ergonomii i estetyki. Produkt ten osiąga wysoki poziom niezawodności poprzez prostą, oryginalną konstrukcję i ograniczoną ingerencję w mechanizmy samochodu.

Nasze rozwiązanie konstrukcyjne jest objęte ochroną patentową UPRP. Blokady PREMIUM posiadają Certyfikat zgodności Instytutu Mechaniki Precyzyjnej potwierdzający klasę zabezpieczenia "4", i klasę odporności na włamanie "C", oraz walory użytkowe (Certyfikat w załączeniu). Blokada PREMIUM wyposażona jest w zamek dyskowy w systemie płytek kodowych. Właśnie dzięki takiemu rozwiązaniu blokada PREMIUM uzyskała wysoką klasę odporności na włamanie "C".

Zasada działania blokady Premium jest prosta i wygodna dla użytkownika. Drążek zmiany biegów blokowany jest standardowo na biegu wstecznym a w samochodach ze skrzynią automatyczną w położeniu "Parking". Przypadkowe i samoczynne zablokowanie drążka w czasie jazdy nie jest możliwe, gdyż nie pozwala na to konstrukcja blokady i zamka. Ponadto niemożliwe jest włączenie biegu wstecznego podczas jazdy do przodu, co z założenia wyklucza konstrukcja każdej skrzyni biegów. Wkładka zamkowa blokady PREMIUM jest wkładką, zatrzaskową dlatego blokowanie nie wymaga użycia klucza. Konstrukcja blokady PREMIUM uniemożliwia przypadkowe zatrzaśnięcie zamka, gdyż zamek blokuje się wewnątrz tulei w taki sposób, że wymaga to wciśnięcia zamka na głębokość około 10 - 15 mm poniżej płaszczyzny bocznej konsoli i czoła tulei zamkowej.

blokada premium

Certyfikaty:

Nasze rozwiązania konstrukcyjne są objęte ochroną Praw Autorskich. Blokady DIPOL już na początku lat 90-tych otrzymały Certyfikat zgodności Instytutu Mechaniki Precyzyjnej potwierdzający klasę zabezpieczenia "4", i klasę odporności na włamanie "C", oraz walory użytkowe.

certyfikaty

Wkładki zamkowe:

Blokady DIPOL wyposażone są w zamek dyskowy firmy GERDA w systemie płytek kodowych. Dziesiątki tysięcy kombinacji oraz niezawodność wkładki zamkowej powodują, że do dzisiaj są stosowane w blokadach DIPOL.

certyfikaty

Galeria: