Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Blogi i wirtualne społeczności .../NOWOŚĆ

28-02-2012, 20:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 50.90 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2031720260
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 31-01-2012 17:03:59
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu
Grzegorz Mazurek

Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8326-620-7
  • liczba stron: 208
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Wymiary: 170 x 240 mm
  • Rok wydania: 2007
  • Opis

    "Blog" i "wirtualne społeczności" to nowe pojęcia w marketingu, które są synonimami innowacyjnych metod i sposobów komunikowania się organizacji z otoczeniem. Książka ta stanowi kompendium wiedzy na temat biznesowego wykorzystania wirtualnych pamiętników - blogów. Jest jednocześnie próbą wyjaśnienia zjawiska wirtualnych społeczności oraz ich znaczenia nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla samego marketingu.

    Spis treści:
    O autorze
    Podziękowania
    Wstęp
    1. Blogi
    Blog firmowy a witryna internetowa
    Cechy bloga
    Modele wykorzystania blogów
    Blogi w liczbach
    Elementy funkcjonalne bloga
    Kreacja graficzna bloga
    Zasoby i warunki prowadzenia bloga firmowego
    Korzyści z wykorzystania bloga do celów biznesowych
    Etapy projektowania bloga firmowego
    Wykorzystanie bloga w komunikacji wewnętrznej
    Komercyjne wykorzystanie blogów
    Zakończenie
    2. Wirtualne społeczności konsumenckie
    Web.2.0
    Znaczenie wirtualnych społeczności konsumenckich dla marketingu
    Narzędzia sprzyjające tworzeniu wirtualnych społeczności
    Rodzaje społeczności
    Korzyści dla internautów
    Korzyści dla specjalistów od marketingu
    Fundamenty wirtualnej społeczności konsumenckiej
    Teoria motywacji Maslowa - on-line
    Etapy tworzenia społeczności
    Czynniki sukcesu projektu społecznościowego - diament społecznościowy
    Modele biznesowego wykorzystania społeczności
    Liderzy opinii i ambasadorzy marek
    Zakończenie
    3. Analizy przypadków
    Blog firmowy www.Opcom.pl
    Blog korporacyjny FRoSTA
    Blog branżowy - Interaktywnie.com
    Projekt społecznościowy moBlog
    Blog specjalistyczny www.webusability.pl
    Blog firmowy e-Lady.pl
    Blog wewnętrzny Ideo
    Projekt społecznościowy Winiary
    Projekt społecznościowy Messenger Service Stolica SA (obecnie UPS Polska)
    Projekt społecznościowy Sunsilk.pl
    Zakończenie
    Bibliografia
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa