art165806Biznesplan Model Najlepszych Praktyk - Jerzy T.Skrzypek [KSIĄŻKA]+[CD] Biznesplan Model Najlepszych Praktyk
Opis Książka przedstawia zestaw zasad i procedur opracowania biznesplanu określany mianem modelu najlepszych praktyk, który jest wynikiem wieloletnich doświadczeń Autora. W kolejnych rozdziałach omówione zostały elementy modelu, proces konstruowania studium wykonalności i biznesplanu oraz wzajemne związki między nimi, a także plan strategiczny, marketingowy i organizacyjny. Szczególną uwagę poświęcono przygotowaniu planu finansowego projektu, w tym zasad sporządzania prognoz oraz analiz finansowych. Autor wyjaśnia także, jak zastosować omawiany model w celu przygotowania projektów współfinansowanych przez Unię Europejską. Zainteresuje zarówno przedsiębiorców, jak i osoby sporządzające biznesplany. Z publikacji mogą korzystać także studenci uczelni biznesowych oraz uczestnicy kursów i treningów menedżerskich. Integralną część książki stanowi płyta CD, na której znajdują się dodatkowe materiały edukacyjne, które powinny pomóc czytelnikom w poszerzeniu wiedzy i umiejętności z zakresu szeroko rozumianej problematyki sporządzania biznesplanów. W celu uruchomienia zawartości płyty należy otworzyć w przeglądarce internetowej (Internet Explorer lub Firefox) plik index.html. Jest to wartościowa i pożyteczna publikacja. Najważniejsza funkcja książki, instruktażowo-poradnikowa, jest zrealizowana w ujęciu szczegółowym, praktycznym, w którym każde konkretne zagadnienie związane z tworzeniem biznesplanów jest omówione dokładnie oraz ilustrowane przejrzystymi przykładami. (?) Wykład jest prowadzony w oparciu o symulacyjny model finansów przedsiębiorstwa, który służy jako swego rodzaju "szkielet" określający strukturę przedsiębiorstwa, którego dotyczy analiza, a w szczególności opracowywany plan biznesowy. Ten nowoczesny i niezawodny (w sensie algorytmicznym) instrument formułowania i rozwiązywania zadań planistycznych daje Autorowi znaczną swobodę i elastyczność wykładu, ale też zapewnia dużą przewagę nad innymi sposobami prezentacji zawartej w książce tematyki. (?) Oceniając wysoko wartości metodyczne i informacyjne książki, chcę szczególnie podkreślić jej znaczenie praktyczne dla odbiorcy, zwłaszcza tego, który wykorzysta ją jako przewodnik do samodzielnego planowania i rozwijania własnego biznesu. z recenzji prof. dra hab. Bogusława Wąsika,Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
stan produktu: Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
ilość nośników: [1xCD] + [1xKSIĄŻKA] EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]56119 ISBN: [zasłonięte]978-8361-190-8
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego. |