Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BILSTEIN R-2000 ET - a jednak konkurencji NIE MA !

20-01-2012, 14:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 99 zł      Aktualna cena: 99 zł     
Użytkownik bilstein-war
numer aukcji: 2002932033
Miejscowość Warszawa
Licytowało: 5    Wyświetleń: 295   
Koniec: 13-01-2012 03:00:00
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Produkty firmy BILSTEIN z USA są prawdopodobnie jedną z najbardziej strzeżonych tajemnic świata .....

Obejrzyj filmy ukazujące działanie BILSTEIN R-2000: Filmy o BILSTEIN R-2000

Sprawdź jak zadziałał BILSTEIN R-2000 u klientów Allegro: KOMENTARZE

CLM BILSTEIN R-2000 Engine Treatment

Preparat do regeneracji i wyciszania silników, skrzyń biegów, tylnych mostów, przekładni,

oraz maszyn i urządzeń wymagających smarowania olejem.

W „oryginale” jedyny produkt z nowej technologii „twardego smarowania” - patent USA # [zasłonięte]42049 technologia „Micro-Metal”.

Produkt poparty przez gigantów światowych (August Bilstein GmbH, Krupp-Hoesch, ThyssenKrupp).

Dodatek mieszalny jest z każdym typem oleju: syntetykiem, półsyntetykiem, mineralnym, przekładniowym, hydraulicznym, pneumatycznym.

Produkt do silników: benzynowych, Diesla, LPG.

PRODUKT - gwarancja pochodzenia i autentyczności, gwarancja znanej na świecie jakości

Bardzo często opisy innych produktów (tzw. konkurencyjnych) zawierają nieprawdziwe informacje o opatentowanej technologii "Micro-Metal" i produktach BILSTEIN R-2000 (które to zawierającą "mikro kuleczki"). Pisząc w opisach swoich produktów między innymi "ŚRODEK NIE ZAWIERA: METALI MIĘKKICH, KULECZEK, ŚRODKÓW STAŁYCH" dają dowód na to, że w dziedzinie "trybologii" są laikami, czyli handlowcami bez wiedzy. Powodem jest bezdyskusyjna wyższość patentu BILSTEIN-a nad pozostałymi dodatkami do olejów silnikowych i przekładniowych. Opatentowana w USA technologia "twardego smarowania" a wiec "Micro-Metal" jest uważana przez Uczelnie Techniczne całego świata i ich trybologów - za jedyną w swoim rodzaju i najdoskonalszą w rozwiązywaniu problemów dotyczących regeneracji, odnowy, rekonstrukcji zużytych lub porysowanych metalowych części i podzespołów każdego silnika, manualnej skrzyni biegów, mostu, jak też maszyn i urządzeń wymagających smarowania olejem.

BILSTEIN R-2000 NIE ZAWIERA ŻADNYCH ZWIĄZKÓW CHEMICZNYCH - jakie występują we wszystkich dodatkach do olejów, które w spotkaniu z tzw. "pakietem uszlachetniaczy" zawartym w każdym oleju, często doprowadzają do negatywnej reakcji chemicznej w silniku, właśnie między dodatkiem do oleju a "pakietem chemicznym" zawartym już w oleju. Bardzo często powstała reakcja chemiczna rozkłada "pakiet" zawarty w oleju po 10-ciu minutach od uruchomienia silnika.

Pamiętaj, że każdy 1 litr oleju zawiera 1/3 związków chemicznych. O tym głośno się nie mówi ani nie pisze, bo jest to dyskryminujący temat "TABU" dla wielu a raczej większości dodatków do współczesnych olejów silnikowych i przekładniowych.

DROGI KLIENCIE - przed zakupem zastanów się co kupujesz i co chcesz uzyskać?

BILSTEIN R-2000 ET - to jedyny na świecie produkt, który po wlaniu do układu olejowego powoduje regenerację podzespołów w trakcie pracy urządzenia, nie dopuszczając do kosztownego remontu. Stosując R-2000 przy każdej wymianie oleju możesz wydłużyć żywotność silnika, skrzyni biegów, tylnego mostu lub maszyny do 80%.

Jeśli masz kłopot i problem z silnikiem - (głośna praca, zbyt duże zużycie oleju)

► Jeśli masz duży przebieg - (i nieuchronnie zbliżasz się do kosztownego remontu, na który brakuje Ci pieniędzy)

► Jeśli masz kłopot ze skrzynią biegów - (zbyt głośna praca, źle wchodzą biegi)

► Jeśli Twój problem to wyjący tylny most - (zbyt głośna praca)

► Jeśli maszyny i urządzenia jakie posiadasz w firmie zbyt szybko się zużywają - (a posiadają układ smarowania olejem)

Jeśli Twoje maszyny i urządzenia smarowane olejem pobierają zbyt dużo prądu - (a posiadają układ smarowania olejem)

ZASTOSOWANIE

►Samochody osobowe ►ciężarówki ►traktory ►sprzęt ciężki ►sprzęt przemysłowy ►sprzęt rolniczy ►samochody wyścigowe oraz: ►urządzenia hydrauliczne i pneumatyczne

a także:

►reduktory prędkości ►rozdrabniarki ►podnośniki ►sprzęt gospodarki odpadkami ►frezarki wysokoobrotowe ►tokarki ►kompresory ►pompy kondensacyjne ►silniki pomp wodnych ►sprężarki powietrzne

DZIAŁANIE

► Wypełnia na stałe (szpachluje) ubytki, rysy, zadrapania – zastępuje honowanie
► Odnawia zużyte i porysowane powierzchnie cylindrów, łożysk, przekładni
► Wycisza podzespoły od 2 do 4 dB
► Obniża i redukuje temperaturę pracy
► Podwyższa kompresję
► Obniża trzykrotnie współczynnik tarcia
► Zwiększa przebieg
► Zmniejsza zużycie oleju
► Zmniejsza zużycie paliwa
► Redukuje emisję trujących związków HC i CO
► Zapobiega suchemu rozruchowi
► Polepsza właściwości smarujące oleju
► Poprawia pracę silnika
► Obniża koszty utrzymania
► Przedłuża czasokres kosztownych remontów podzespołów

OPIS DZIAŁANIA

Środek do silników BILSTEIN R-2000 to opatentowana technologia smarowania wygładzająca mechaniczne części silników benzynowych i olejowych przy pomocy mikroskopijnych cząstek metali. Przy takiej technologii smarowania wszystkie zużyte i porysowane powierzchnie ścian cylindrów, pierścieni, wałów rozrządu, łożysk i innych części są wygładzane, rysy wypełniane, pozostawiając gładką i dobrze nasmarowaną powierzchnię. Poddawane smarowaniu powierzchnie zezwalają na swobodne ślizganie stykających się ze sobą części silnika, w szczególności podczas zimnych startów, kiedy to nawet najlepsze oleje i dodatki pozostają w misce olejowej.

ZASADA DZIAŁANIA

Preparat BILSTEIN R-2000 zawiera „mikro-kuleczki” metali miękkich, wykonane z komponentu metali podobnego do budowy panewek. Mają one mikroskopijne wymiary, zbliżone do rozmiarów „bakterii” lub „talku” - od 2 do 15 mikronów. Nie zatykają filtra oleju, który zatrzymuje cząstki metali powyżej 25 mikronów, powstałe w procesie tarcia powierzchni metalowych silnika. Owe mikro-kuleczki znajdując się w filmie olejowym między tłokiem a cylindrem, wałem korbowym a panewką, między zębami przekładni, w łożyskach – działają jak kulki w standardowych łożyskach, których zadaniem jest maksymalne zmniejszenie tarcia.

Patent USA Nr[zasłonięte]42049 produktów o wspólnej nazwie BILSTEIN R-2000 polega na zdolności regeneracji współpracujących metalowych części w trakcie ich eksploatacji.

Właścicielem patentu jest firma CLM i BILSTEIN znany i ceniony na świecie producent najwyższej jakości amortyzatorów wysokich nacisków.

CECHY

BILSTEIN R-2000 opracowany przy użyciu technologii "Mikro-Metal" zawiera delikatne plastyczne metale zawieszone w smarach wysokiej jakości, które dostarczają trwałej warstwy ochronnej w ekstremalnych warunkach kontaktu metalu z metalem. Nauki metalurgiczne udowodniły, że zawieszone metale działają znacznie lepiej niż smary konwencjonalne. Mikro-metale firmy BILSTEIN wypełniają wyżłobione, porysowane lub zużyte powierzchnie mikroskopijnymi cząsteczkami tworząc warstwę, która przywraca powierzchni prawie pierwotny jej stan. Pozostałe mikro-metale krążą szukając innych zużytych lub uszkodzonych powierzchni. BILSTEIN R-2000 poprawia pracę silnika, zmniejsza tarcie, obniża koszty utrzymania, zmniejsza emisję spalin, podwyższa kompresję, obniża zużycie oleju, odnawia zużyte i porysowane powierzchnie cylindrów i łożysk, zwiększa przebieg, polepsza właściwości smarujące oleju, zapobiega suchym startom.

REKOMENDACJE

POLSKA:Centralne Laboratorium Nafty ►Politechnika Warszawska ►Rzeczoznawca Ministerstwa Ochrony Środowiska ►Wyższa Szkoła Inżynierii w Zielonej Górze ►Polska Akademia Nauk ►Centrum Naukowo-Produkcyjno-Handlowe LASTA POL (Zielona Góra) ►Przedsiębiorstwo Eksploatacji Rurociągów Naftowych „Przyjaźń” (Płock) ►Zielonogórski Zakład Poszukiwań Nafty i Gazu ►Zakład Transportu KGHM Polska Miedź S.A. (Lubin) ►Kopalnia TURÓW ►Elektrownia TURÓW ►Elektrownia Konin ►MZK Zielona Góra ►PKS Zielona Góra ►Mostostal Płock SA ►Zespół Elektrociepłowni Bydgoszcz ►Zakłady Płytek i Wyrobów Sanitarnych CERAMIKA PILCH (Jasienica) ►Carserwis (Warszawa) ►Autoryzowana Stacja Mercedes-Benz Centrum Service (Warszawa) ►Autoforum – Stacja Obsługi i Salon Samochodów (Warszawa) ►Stacja Kontroli Pojazdów DaWoj Sp. z o.o. (Łomianki) ►FSO T.M. Stacja Serwisowa (Marki) ►Fabryka Samochodów Osobowych – Zakład Produkcji Zespołów Podwozia (Warszawa) ►S.T. Elektronic Sp. z o.o. (Katowice) ►KGM (Łódź) ►ROEL (Marki) ►ZOOLEK (Łódź) ►i inne

oraz:

USA: ►Niezależne Laboratoria HAUSER (Colorado) ►Ford Motor Company (Saint Thomas, Ontario, CANADA) ►Wydział Marynarki, Centrum Systemów Podwodnych (New London, Connecticut) pompy kondensacyjne, silniki, pompy wodne do urządzeń klimatyzacyjnych ►Hingley Machine Company (Denwer COLORADO) kompresory, tokarki, frezarki ►Cliffdale Corporation (Wichita, Kansas) frezarki ►Getes Rubber Company (Denver, Colorado) wrzeciona ►Riverside Metal Company (Port Huron, Michigan) hydrauliczny system zasilania giętarki ►Mueller Brass Company (Port Huron, Michigan) pompy nurnikowe z silnikiem wysokociśnieniowym ►Brownihg Ferris Industries (San Mateo, California) ►Hy-Tech Elevator Services (South San Francisco, California) podnośniki wind ►Morrison-Knudsen Company, Inc. (Boise, Itaho) rozdrabiarki ►Keith Equipment Company (San Antonio, TX) przekładnie ►The General Crushed Stone Company (Easton, Pennsylvania) maszyny dwuśrubowe.

JAK STOSOWAĆ BILSTEIN R-2000 ET

Zastosowanie:

Zmienić olej I filtr. Uruchomić silnik pozwalając mu na osiągnięcie temperatury pracy. Wyłączyć silnik. Przed użyciem środka dobrze wstrząsnąć butelkę. Natychmiast dodać środek R-2000 Engine Treatment (zalecamy przepłukać pustą butelkę odrobiną czystego oleju i wlać resztę technologii do silnika). Uruchomić silnik ponownie i jechać przynajmniej 10 minut w celu dobrego rozprowadzenia technologii po silniku.

Proporcje:

W silnikach benzynowych lub dieslowskich o 4, 6, 8 cylindrach i pojemności miski olejowej:

· Do 5 litrów oleju - użyć 1 butli (240 ml);

· Do 7,5 litrów oleju - użyć 1 butli (240 ml) na pierwsze 5 litrów oleju + dodać 1/8 butli (30 ml);

· Powyżej 7,5 litrów oleju – użyć 1+1/8 butli (270 ml) na pierwsze 7,5 litrów oleju + dodać po 1/16 butli (15 ml) na każdy dodatkowy 1 litr oleju.

W standardowych (mechanicznych) przekładniach, dyferencjałach i skrzyniach biegów użyć:

· ½ butli (120 ml) na każdy 1 litr oleju.

Układy hydrauliczne – dodać:

· Do pojemności 19 litrów oleju - użyć po ¼ butli (60 ml) na każde 3,8 litra (galon) oleju;

· Powyżej 19 litrów oleju – dodać dodatkowo po 1/16 butli (15 ml) na każde następne 3,8 litra (galon) oleju zawartego w układzie.

Kompresory – dodać:

· Do pojemności 19 litrów oleju - użyć po 1/8 butli (30 ml) na każdy 1 litr oleju;

· Powyżej 19 litrów oleju – dodać dodatkowo po 1/8 butli (30 ml) na każde kolejne 3,8 litra (galon) oleju.

UWAGA !!!

Środek nie jest zalecany dla kompresorów wielostopniowych wysokociśnieniowych powyżej 500 psi (35 atm).

Następne zmiany oleju:

Stosować się do zalecanego harmonogramu zmian oleju po pierwszym zastosowaniu środka R-2000, dodając właściwe dawki przy każdej zmianie oleju.

W silnikach nowych lub regenerowanych:

Zastosować środek R-2000 po zalecanym przez producenta okresie docierania.

Przed użyciem: MOCNO WSTRZĄSNĄĆ - STOSOWAĆ W TEMPERATURZE POKOJOWEJ.

WARUNKIEM POWODZENIA REGENERACJI, ORAZ ZMNIEJSZENIA KONSUMPCJI OLEJU NIEMAL DO ZERA JEST BRAK W SILNIKU USTEREK MECHANICZNYCH JAK NA PRZYKŁAD PĘKNIĘTE PIERŚCIENIE LUB INNE USTERKI ZMĘCZENIA MATERIAŁU (pęknięcia, złamania, itp.)

Nie zalecany dla:

· Automatycznych skrzyń biegów, samoblokujących mechanizmów różnicowych i wszelkich urządzeń wymagających ograniczonego smarowania;

· Zwykłych zbiorników (mokrych sprzęgieł);

· Silników dwusuwowych;

· Hydraulicznych układów wirowych;

· Sprężarek wysokociśnieniowych wielostopniowych powyżej 500 psi (35 atm.).

UWAGA !

Nie połykać. Zawiera węglowodory ropy naftowej. W przypadku połknięcia natychmiast wezwać lekarza. Chronić przed dziećmi. Po zastosowaniu dokładnie umyć ręce. W zależności od stanu i marki silnika wyniki zastosowania mogą różnić się od wyników testu.

W przypadku niejasności kontaktować się z WAREX ® POLSKA 22[zasłonięte]649 64, 601 [zasłonięte] 91 20

Zastosowania, działanie, proporcje, rekomendacje i opinie znajdziesz na naszej stronie: www.bilstein.waw.pl

Cennik: Poczta Polska