Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BILET BILETY GP BELGII SPA F1 WEEKEND GOLD 3

24-08-2014, 16:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 600 zł     
Użytkownik kaskader7777
numer aukcji: 4535615280
Miejscowość Belgia
Wyświetleń: 16   
Koniec: 24-08-2014 15:58:24
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

BILET NA GRAND PRIX FORMULA 1 W BELGII , SPA- FRANCORCHAMPS

22-24 SIERPIEŃ 2014

AUKCJA DOTYCZY BILETU GOLD 3 NA WEEKEND 22-24 SIERPNIA 2014

CENA NOMINALNA 480€


Jeżeli chcesz spełnić swoje marzenia bądź bliskiej Ci osobie i zobaczyć na żywo najlepszych kierowców świata na najszybszym torze Formuły 1 w Spa- Francorchamps zapraszam do zakupu biletów.


Gwarantujemy niezapomniane wrażenia i 100 % satysfakcji !


Na życzenie Klientów zajmujemy się kompleksową organizacją wyjazdów na Formułę 1 na całym świecie.

Więcej informacji pod numerem tel. +48 [zasłonięte] 470 814


Circuit de Spa-Francorchamps znajduje się Górach Ardeńskich. Pierwotna, 15-kilometrowa wersja, składająca się z połączonych odcinków dróg publicznych, została zaprojektowana przez Jules'a de Thier. Tor został zainaugurowany przez motocyklistów w 1922 roku, a dwa lata później po raz pierwszy zorganizowano tu 24-godzinny wyścig. Jest to drugi po Le Mans rozgrywany do dziś wyścig wytrzymałościowy. Pierwszy międzynarodowy wyścig dla bolidów jednomiejscowych po raz pierwszy rozegrano na torze Spa-Francorchamps w 1925 roku. W imprezie tej wzięło udział siedem samochodów, a zwycięstwo odniósł słynny kierowca Alfy-Romeo, Antonio Ascari (ojciec późniejszego dwukrotnego mistrza świata, Alberto). W okresie od połowy lat dwudziestych do rozpoczęcia II wojny światowej królowały tu wyścigi motocyklowe, 24-godzinny wyścig wytrzymałościowy, a także Grand Prix Belgii. Tuż przed wybuchem wojny obiekt ten wzbogacił się o nowy zakręt, Raidillon, który zastąpił wolny fragment toru w okolicy Eau Rouge. W ten sposób powstała słynna kombinacja dwóch bardzo szybkich zakrętów Eau Rouge i Raidillon, wyróżniająca się gwałtowną zmianą elewacji. Do dziś stanowi ona największą atrakcję toru. Po tej zmianie Spa stał się jeszcze szybszy, choć i tak był już najszybszym, obok Monzy.