Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Bauer - Dziennikarstwo wobec nowych mediów NOWA!

19-01-2012, 14:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34 zł     
Użytkownik -CERGO-
numer aukcji: 2034732917
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 7   
Koniec: 13-01-2012 09:35:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam

-Strona o Mnie-

-Moje inne aukcje-

-Moje komentarze-

-Dodaj mnie do ulubionych sprzedawców-
 

 

Koszt wysyłki

 list ekonomiczny - 7 zł

 list priorytetowy - 8 zł

 list polecony ekonom. - 9 zł

 list polecony priorytet. - 10 zł

przesyłka kurierska - 13 zł (bez względu na ilość kupionych książek)

przesyłka kurierska pobranie - 16 zł (bez względu na ilość kupionych książek)

(książki wysyłamy w bezpiecznych kopertach bąbelkowych, z dodatkowo zabezpieczonymi rogami)
 

 

Wpłata

  mBank
57 1[zasłonięte]140 20 0[zasłonięte]000 38  4[zasłonięte]895 09

lub

Inteligo/ PKO
50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581135  4[zasłonięte]210 00

(wszystkie dane potrzebne do przelewu otrzymasz w mailu po dokonaniu zakupu)
 

Opis aukcji

Zbigniew Bauer 

Dziennikarstwo wobec nowych mediów.

Historia, teoria, praktyka

 

    - Wydawnictwo: Universitas
    - Rok wydania: 2009
    - Format: B5
    - Stan: NOWA
    - Okładka: miękka 
    - Ilość stron:
448

   cena detaliczna:  44,00 PLN

   Nasza cena:  34,00 PLN

 

OPIS:

Publikacja przedstawia główne kierunki zmian w dziennikarstwie, w pojmowaniu funkcji przekazu dziennikarskiego (i generalnie: medialnych przekazów informacyjnych), a także roli dziennikarza - zmian, które dokonują się z jednej strony pod wpływem tzw. nowych mediów, z drugiej zaś wynikają z faktu, iż komunikaty typu informacyjnego krążą w przestrzeni określanej właściwościami takich mediów.

W coraz większym stopniu media stają się elementem kreacji rzeczywistości, regulowanej warunkami nie tylko rozwoju kultury, ale i gospodarki (konkurencja i komercja) oraz technologii. Miejsce faktów zajmują faktoidy, a opinia publiczna jest fantomem wywoływanym przez sondaże publikowane w mediach. Uświadomienie i analiza tego narastającego problemu jest właśnie tematem tej publikacji.

 

SPIS TREŚCI (w skrócie):

Przedmowa

Część pierwsza

1. Zrozumieć media - ale kogo, ale co?

2. Prawdziwe narodziny mediów: aktualność jako towar

3. Prawda czy obraz prawdy?

Część druga

1. Wobec Nowego - problemy z tożsamością?

2. Jak możemy myśleć

3. Wojna i rozum: Alan Turing i inni niepogodzeni

4. Cyfrowość i inne kłopoty

Część trzecia

1. Interaktywność - co to właściwie znaczy?

2. Interaktywność w telewizji

Część czwarta

1. "We the Media" - koniec czy początek tradycyjnego dziennikarstwa?

2. Prawie jak dziennikarz

3. Obywatelskie, uczestniczące, "oddolne", "cywilne" i...

Część piąta

1. Twarze dziennikarstwa i dziennikarzy: środek drogi

2. "Kultura mediów mieszanych"

3. Interfejs konwergencji: blog

4. Dygresja o gatunkach

5. Interfejs konwergencji: hipertekst

6. Kłopoty z prawdą

Bibliografia prac cytowanych i przywoływanych

 

W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę o kontakt

Regulamin

  • wysyłka książek realizowana jest w ciągu 48 godz. po zaksięgowaniu wpłaty na moim koncie,
  • w tytule przelewu proszę podać swój Nick lub numer aukcji,
  • w przypadku zmiany adresu wysyłki proszę o podanie go w mailu,
  • możliwy odbiór osobisty w Krakowie po wcześniejszym kontakcie,
  • możliwa wysyłka za granicę,
  • komentarz wystawiamy jako drudzy,
Na życzenie wystawiamy faktury VAT
 

Kontakt

 e-maila: [zasłonięte]@poczta.fm

 nr tel.: 668 [zasłonięte] 313