Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BADANIE FORM PARTNERSTWA LOGISTYCZNEGO Żebrucki

21-05-2014, 10:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 47.80 zł     
Użytkownik hirudina
numer aukcji: 4172272814
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 5   
Koniec: 21-05-2014 10:31:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e-mail: [zasłonięte]@hirudina.pl
tel. stacjonarny: (32)[zasłonięte]352-04
tel. komórkowy: 513-[zasłonięte]-833
komunikator: [zasłonięte]40558

Adres sklepu: ul. Księdza Bednorza 14
(pod apteką)
Katowice-Szopienice

Godziny pracy: Pon - Pt: 8.30 – 16.30

Lokalizacja sklepu:


Przelew na konto mBank:
16 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 406776

Wszystkie zamówienia realizowane
są przez Pocztę Polską.

Książki wysyłamy zgodnie z
wyborem opcji:
- po wpłacie na konto
- za pobraniem
Wysyłamy również
za granicę!

Koszty przesyłki są u nas
zawsze zgodne
z aktualnym cennikiem
Poczty Polskiej.

Odbiór osobisty: Po odbiór książek serdecznie zapraszamy do naszej księgarni w Katowicach-Szopienicach
(adres powyżej)


WYSYŁKA DZISIAJ !!!

CODZIENNIE W DNI ROBOCZE

WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:

1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem"
lub
2) skan przelewu
albo
3) wpłacić za pośrednictwem "PayU"



BADANIE FORM PARTNERSTWA LOGISTYCZNEGO MIĘDZY PRZEDSIĘBIORSTWAMI

MONOGRAFIA

Zbigniew Żebrucki



Stan książki: NOWA
Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Stron: 258
Okładka: miękka
Format: B5
Nakład: 147 egz.

Opis:

Podstawowym celem monografii było opracowanie metody identyfikacji i oceny form partnerstwa logistycznego między przedsiębiorstwami. Praca składa się z czterech rozdziałów zasadniczych oraz wprowadzenia i wniosków. W drugim rozdziale omówiono tematykę partnerstwa logistycznego, sformułowano definicję tego partnerstwa oraz wyróżniono jego typy i formy. W rozdziale trzecim sformułowano model badawczy. Rozdział czwarty zawiera wyniki badań, w rozdziale piątym przeprowadzono ocenę efektu organizacyjnego partnerstwa i jego form, zidentyfikowano determinanty jego rozwoju, sformułowano jego model. Uzupełnieniem tego rozdziału jest narzędzie monitorowania realizacji i doskonalenia partnerstwa logistycznego.

Spis treści:

1. WSTĘP.....................................................................................................................7

2. PARTNERSTWO LOGISTYCZNE WE WSPÓŁDZIAŁANIU PRZEDSIĘBIORSTW..........................................................................................10
2.1. Istota współdziałania przedsiębiorstw w łańcuchu dostaw...............................10
2.2. Marketing partnerski i marketing relacji..........................................................16
2.3. Pojęcie partnerstwa logistycznego....................................................................19
2.4. Klasyfikacja partnerstwa logistycznego...........................................................24
2.4.1. Typy partnerstwa logistycznego.............................................................24
2.4.2. Organizacyjne i kooperacyjne formy partnerstwa..................................28
2.4.3. Charakterystyka form partnerstwa logistycznego..................................38
2.5. Identyfikacja partnerów w łańcuchu dostaw....................................................39
2.5.1. Partnerstwo z dostawcami......................................................................40
2.5.2. Partnerstwo z dystrybutorami................................................................43
2.5.3. Partnerstwo z usługodawcami logistycznymi.........................................45
2.5.4. Partnerstwo z klientami..........................................................................47
2.6. Cykl życia partnerstwa logistycznego..............................................................49

3. CHARAKTERYSTYKA OBSZARÓW I MODELU BADAWCZEGO..........53
3.1. Założenia i opis modułów modelu badawczego...............................................53
3.2. Charakterystyka próby badawczej....................................................................56

4. BADANIE STRUKTURY ŁAŃCUCHA DOSTAW..........................................57
4.1. Warunki kształtowania łańcuchów dostaw.......................................................57
4.2. Identyfikacja struktury podmiotowej łańcucha dostaw....................................61
4.3. Identyfikacja strumieni przepływów i procesów łańcucha dostaw..................69
4.3.1. Istota podejścia procesowego.................................................................69
4.3.2. Wykorzystanie metody mapowania procesów w analizie relacji międzyorganizacyjnych.........................................................................72
4.3.3. Opracowanie koncepcji mapy relacji i procesów dla łańcucha dostaw.. 74
4.4. Wnioski z przeprowadzonych badań................................................................91

5. MODEL PARTNERSTWA LOGISTYCZNEGO W WARUNKACH POLSKICH............................................................................................................93
5.1. Efekt organizacyjny a partnerstwo logistyczne................................................93
5.2. Modele partnerstwa - analiza badań literaturowych........................................96
5.2.1. Model współwykonawcy (Comakership-Model)...................................96
5.2.2. Model rozwoju relacji (Model „Rapporto ewoluto").............................97
5.2.3. Model przełamania partnerstwa (Model Breakthrough Partnering).......98
5.2.4. Model Scotta i Westbrooka....................................................................99
5.2.5. Model Tanskanena................................................................................100
5.2.6. Model Zaawansowanego Partnerstwa Logistycznego (Advanced Logistic Partnership Model).................................................................100
5.2.7. Model D.M. Lamberta, M.A. Emmelhainza i J.T. Gardnera................103
5.3. Formy współpracy między przedsiębiorstwami - badania ankietowe...........104
5.3.1. Charakterystyka badań i badanych przedsiębiorstw.............................104
5.3.2. Wyniki badań form współpracy i wybranych charakterystyk partnerstwa logistycznego....................................................................106
5.4. Audyt partnerstwa logistycznego w polskich przedsiębiorstwach.................119
5.4.1. Wyniki audytu partnerstwa hirudina logistycznego w poszczególnych branżach.................................................................................119
5.4.2. Analiza pola sił obszarów partnerstwa logistycznego wg branż..........133
5.4.3. Analiza pola sił form partnerstwa logistycznego..................................137
5.5. Determinanty rozwoju partnerstwa logistycznego - wyniki badań................145
5.5.1. Podejście heurystyczne: wykorzystanie grupowej oceny ekspertów
do identyfikacji determinant - założenia i opis metody.......................147
5.5.2. Analiza wyników przeprowadzonych badań........................................151
5.5.3. Krótka charakterystyka determinant rozwoju partnerstwa logistycznego.........................................................................................166
5.6. Monitorowanie realizacji i doskonalenie partnerstwa logistycznego.............170
5.7. Podsumowanie przeprowadzonych badań......................................................178

6. WNIOSKI KOŃCOWE......................................................................................184

BIBLIOGRAFIA.........................................................................................................187

Streszczenie..................................................................................................................255




CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ
NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ

DARMOWY FRAGMENT!!!

BADANIE FORM PARTNERSTWA LOGISTYCZNEGO Żebrucki



Polecamy inne książki o podobnej tematyce: Panelealle

Komentarze

Panelealle darmowy panel allegro




Dodano 2[zasłonięte]013-05 09:01
Prosimy o zabranie głosu w ankiecie NOWY WYGLĄD ALLEGRO, zamieszczonej na CAFE - SUGESTIE ZMIAN. Link:
http://cafe.alle/showthread.php?[zasłonięte]16614-Nowy-wygl%C4%85d-Allegro-trzeci-w%C4%85tek