Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Bacewicz PARTITA NA SKRZYPCE I FORTEPIAN

27-06-2012, 8:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25.90 zł     
Użytkownik PlanetaKsiazki
numer aukcji: 2356177895
Miejscowość Polska
Wyświetleń: 13   
Koniec: 17-06-2012 09:51:10
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
Kontakt:
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt:

  • 33[zasłonięte]548

  • www.planetaksiazki.pl

  • [zasłonięte]@planetaksiazki.pl

  • tel. 798 [zasłonięte] 700
  • Wysyłka:

    W trosce o szybkość realizacji zamówień, uprzejmie prosimy o wypełnianie formularza dostawy, w celu odpowiedniej klasyfikacji zamówień.

    Przy zakupie kilku przedmiotów za wysyłkę zapłacisz raz.Jeżeli przy zakupionych produktach widnieje różna cena przesyłki, obowiązuje najwyższa z podanych kwot przy odpowiedniej opcji wysyłki.

    Dane do wpłaty:

    62 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 721181

    W tytule przelewu prosimy wpisać swój login Allegro.

    Regulamin:

    Przed dokonaniem zakupu zapoznaj się z regulaninem dostępnym na stronie "o mnie"

    Grażyna Bacewicz PARTITA NA SKRZYPCE I FORTEPIAN




    Wydawca: PWM
    Rok wydania: 2004
    Oprawa: miękka
    Liczba stron: 38
    Format: N4 stoj. 235 mm x 305 mm
    Wersja językowa wydania: polska
    ISMN: M-2[zasłonięte]740-01-3


    „Partita” na skrzypce i fortepian, powstała w 1955 roku, jest jedną z wersji utworu pisanego jednocześnie na dwie obsady (również „Partita” na orkiestrę). W utworze pojawiają się nowe koncepcje w zakresie brzmienia, choć w jego budowie formalnej widać nawiązanie do tradycji. Cztery kolejne części (Preludium, Toccata, Intermezzo i Rondo), zestawione na zasadzie kontrastu, charakteryzuje całkowicie odrębny język muzyczny. „Toccata” i „Rondo” odznaczające się reminiscencjami z muzyki ludowej, humorystycznym zabarwieniem i skocznością prezentują styl właściwy kompozytorce. Pozostałe części - „Preludium” i „Intermezzo” cechuje nastrój refleksyjny, osiągany m. in. Poprzez odpowiednie konstruowanie melodii jak i dysonansową interwalikę miarowego (ostinatowego) akompoaniamentu. Idiom impresjonistyczno-liryczny, który przewijał się w poprzednich utworach kompozytorki tutaj objawia się w wyraźnej postaci. Melancholijny temat „Intermezza” to quasi leitmotif, który można usłyszeć w kilku wcześniejszych jak i późniejszych kompozycjach Grażyny Bacewicz.