Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

B.NIEMIERKO -KSZTAŁCENIE SZKOLNE.PODRĘCZNIK

28-02-2012, 19:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 9.90 zł      Aktualna cena: 9.90 zł     
Użytkownik Imielos
numer aukcji: 2083420457
Miejscowość Rumia
Licytowało: 11    Wyświetleń: 148   
Koniec: 10-02-2012 09:26:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2007
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
Forma: zbiór tekstów
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

BOLESŁAW NIEMIERKO


" KSZTAŁCENIE SZKOLNE.PODRĘCZNIK SKUTECZNEJ DYDAKTYKI".

Wydawnictwo: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 408

Książka nowa

Podręcznik wybitnego dydaktyka polskiego pokazuje proces nabywania wiedzy i kompetencji dydaktycznych przez nauczyciela.

Autor umiejętnie łączy teorię i praktykę, aby odpowiedzieć na pytania:

Czego uczy szkoła?
Jak kierować uczeniem się?
Jak poznać osiągnięcia szkolne ucznia?
Książka przydatna zarówno dla studentów pedagogiki, młodych nauczycieli, jak i doświadczonych pedagogów.


Prof. zw. dr hab. BOLESŁAW NIEMIERKO, pedagog, uczony i wykładowca na Uniwersytecie Gdańskim. Autorytet w dziedzinie pomiaru dydaktycznego. Założyciel i kierownik seminarium doktoranckiego pomiaru dydaktycznego, oceniania osiągnięć uczniów i diagnostyki edukacyjnej, a także Podyplomowego Studium pomiaru Dydaktycznego i Podyplomowego Studium Ewaluacji Dydaktycznej; stypendysta Fulbrighta, IREX i Fundacji Kościuszkowskiej; laureat Nagrody Wydziału I PAN (dwukrotnie)
Publikacje: "O powodzeniu nauczyciela w pracy dydaktyczno-wychowawczej", "Testy osiągnięć szkolnych", "Pomiar sprawdzający w dydaktyce", "Ogólnopolskie badania osiągnięć uczniów, nauczycieli i szkół", "Między oceną szkolną a dydaktyką", "Pomiar wyników kształcenia", "Ocenianie szkolne bez tajemnic".

"Profesor Niemierko należy do nielicznego grona wybitnych dydaktyków polskich [...] [jego] dydaktykę nazwałbym dydaktyką narracyjną [...] Podręcznik prezentuje poznanie (nabywanie wiedzy i kompetencji dydaktycznych) narastające w trakcie stawania się nauczycielem. Poznawanie jednocześnie ksiąg, teorii, ale też rad i sposobów wywiązywania się z zadań zawodowych. [...] Otrzymaliśmy [...] wartościową propozycję wykładu dydaktyki dla nauczycieli przyszłych (głównie!) i już pracujących, otrzymaliśmy też pewną propozycję teoretyczną dla dydaktyków badaczy i metodyczną dla wykładowców dydaktyki. Wprowadzenie tej książki w obieg myśli dydaktycznej i do sal wykładowych jest pożądane bez żadnych warunków wstępnych."

Z recenzji prof. dr. hab. Krzysztofa Kruszewskiego
Katedra Dydaktyki Wydziału Pedagogicznego UW
Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP