Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki p

19-01-2012, 14:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 1997719530
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 13-01-2012 16:09:14
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autor: Peter Cheverton
Tłumaczenie: Wojciech Sztukowski
ISBN: 83-[zasłonięte]-0114-7
Tytuł oryginału: If Youre So Brilliant... How Come You Cant Identify Your Key Customers?: The Essential Guide to Key Account Selection
Format: A5, stron: 160

Data wydania: 03/2006

Co daje zarządzanie kluczowymi klientami?
Będąc blisko klienta, możesz przewidzieć jego potrzeby, zanim jeszcze się skrystalizują. Wiedząc o jego planach, możesz składać lepsze oferty. Kiedy zdobędziesz jego zaufanie i staniesz się kluczowym dostawcą, cena sprzedaży nie będzie już najważniejszym punktem rozmów handlowych, a okazjonalne konflikty nie doprowadzą do zakończenia współpracy. W zarządzaniu kluczowymi klientami chodzi o to, aby interesy dostawcy i klienta przestały być przeciwstawne -- aby klient nie szukał korzyści kosztem dostawcy. Dlatego warto wiedzieć, kim są kluczowi klienci, i inwestować w nich.

Jak doprowadzić do korzystnej współpracy z kluczowymi klientami?
Penetrowanie firmy klienta otwiera przed Tobą wielkie możliwości, lecz nie oczekuj, że wszystkim zajmie się jeden dobry sprzedawca. Zarządzanie kluczowymi klientami to gra zespołowa i wielkie wyzwanie. Zacznij od zidentyfikowania kluczowych klientów, a potem stopniowo zacieśniaj relacje z nimi.

Przejdź 10-etapowy proces wyboru kluczowych klientów i dowiedz się, jak:

  • stworzyć organizację przyjazną dla kluczowych klientów,
  • przygotować plan zarządzania kluczowymi klientami,
  • zebrać zespół selekcjonerów,
  • oceniać atrakcyjność klientów oraz podzielić ich na kluczowych i pozostałych,
  • powiększać zespół współpracujący z kluczowym klientem,
  • zacieśniać relacje z kluczowymi klientami i wspólnie z nimi tworzyć wizję przyszłości.