Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki

28-02-2012, 20:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 27.24 zł     
Użytkownik sklep-luna
numer aukcji: 2030560468
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 14   
Koniec: 30-01-2012 18:30:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Najtaniej na allegro! Ceny hurtowe! Towar nieużywany!

Tytuł: Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów

Autor: Peter Cheverton

ISBN: 83-[zasłonięte]-0114-7

Liczba stron: 160

Tlumacz: Wojciech Sztukowski

Format: A5

Oprawa: miękka

Data Wydania: 2[zasłonięte]006-03 r.

Cena:

tylko 27,24 zł

Opis przedmiotu

Co daje zarządzanie kluczowymi klientami?
Będąc blisko klienta, możesz przewidzieć jego potrzeby, zanim jeszcze się skrystalizują. Wiedząc o jego planach, możesz składać lepsze oferty. Kiedy zdobędziesz jego zaufanie i staniesz się kluczowym dostawcą, cena sprzedaży nie będzie już najważniejszym punktem rozmów handlowych, a okazjonalne konflikty nie doprowadzą do zakończenia współpracy. W zarządzaniu kluczowymi klientami chodzi o to, aby interesy dostawcy i klienta przestały być przeciwstawne -- aby klient nie szukał korzyści kosztem dostawcy. Dlatego warto wiedzieć, kim są kluczowi klienci, i inwestować w nich.

Jak doprowadzić do korzystnej współpracy z kluczowymi klientami?
Penetrowanie firmy klienta otwiera przed Tobą wielkie możliwości, lecz nie oczekuj, że wszystkim zajmie się jeden dobry sprzedawca. Zarządzanie kluczowymi klientami to gra zespołowa i wielkie wyzwanie. Zacznij od zidentyfikowania kluczowych klientów, a potem stopniowo zacieśniaj relacje z nimi.

Przejdź 10-etapowy proces wyboru kluczowych klientów i dowiedz się, jak:

  • stworzyć organizację przyjazną dla kluczowych klientów,
  • przygotować plan zarządzania kluczowymi klientami,
  • zebrać zespół selekcjonerów,
  • oceniać atrakcyjność klientów oraz podzielić ich na kluczowych i pozostałych,
  • powiększać zespół współpracujący z kluczowym klientem,
  • zacieśniać relacje z kluczowymi klientami i wspólnie z nimi tworzyć wizję przyszłości.



Sugerujemy list polecony lub kurier - gwarancja dostarczenia!
List ekonomiczny i priorytet na własne ryzyko !!!

- Możliwy odbiór osobisty tylko po wcześniejszym skontaktowaniu
- Możliwość zwrotu towaru do 10 dni, szczegóły na stronie o mnie (Dz.U.z 31.03.2000r.art.7 u.1.)

- W ofercie ponad 60 tyś książek.