Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Błyskawiczny e-mail marketing-Puzyrkiewicz okazja

19-01-2012, 21:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 27.80 zł     
Użytkownik billis17
numer aukcji: 1999636488
Miejscowość Szczecinek
Wyświetleń: 8   
Koniec: 14-01-2012 13:38:51
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


       

           e-mail
[zasłonięte]@gmail.com

         telefon
     664-[zasłonięte]-763
   


Wyłącznie przedpłata
        na konto


Przesyłki wysyłane są
        priorytetem
    (Poczta Polska)
Koszt przesyłki - 0 zł

                    1.
     PRZED ZAKUPEM
Do większości publikacji
oferuję darmowy fragment
       książki.

                     2.
Zakup potwierdź mailem
wpisując swój nick z Allegro.

                     3.
W odpowiedzi otrzymasz dane
 do dokonania płatności
(nr konta i tytuł przelewu)

                      4.
Po zaksięgowaniu wpłaty
wysyłam kupującemu pełną
wersję elektroniczną
książki - gratis!!!

                      
5.
Informuję o terminie wysłania
książki drukowanej.

                       6.
Po otrzymaniu przesyłki
kupujący wystawia komentarz,
co jest dla mnie informacją,
że przesyłka dotarła zgodnie
    z umową.

                        7.
Komentarz wystawiam
jako druga.

                        8.
Jeżeli przesyłka nie dotrze
      w ciągu 10 dni
od otrzymania maila
potwierdzającego, proszę
o kontakt celem wyjaśnienia
         sytuacji.



Błyskawiczny e-mail marketing-Puzyrkiewicz okazja





"Błyskawiczny e-mail marketing"
Dariusz Puzyrkiewicz


Wydawca: "Złote Myśli"
ISBN:[zasłonięte]978-8301-009-9
ilość stron: 155
Książka drukowana - nowa
okładka: miękka
cena rynkowa: 37,00 zł
cena promocyjna: 27,75 zł
przesyłka: 0 zł





S
pis treści:

Szkoda czasu na długie wstępy

  • Jak korzystać z tego podręcznika?
  • Dla kogo jest ten podręcznik?
  • Jak zacząć zarabiać na tej wiedzy już po godzinie od przeczytania tej książki?
  • Cele emaila
  • Po co piszesz emaile?
  • 3 najważniejsze cele wiadomości email
  • Jak połączyć osobisty charakter listów ze sprzedażą?
  • Unikaj bezpośredniej sprzedaży w emailu!
  • Reguła wzajemności
  • 4 najprostsze taktyki sprzedaży
  • Podsumowanie
  • Nadawca
  • Samo imię i nazwisko nie wystarczy
  • Proces budowania pozytywnych skojarzeń u czytelników emaili
  • Czego najbardziej pragną Twoi czytelnicy?
  • 6 prostych sposobów na zdobycie wiedzy o klientach
  • A co, jeśli nic się nie dzieje w mojej branży?
  • Jak budować taką osobistą więź z czytelnikami?
  • 4 podstawowe błędy
  • Szybkie zdobycie zainteresowania i zaufania u subskrybentów
  • Podsumowanie
  • Treść emaila
  • Co musisz powiedzieć czytelnikowi?
  • 3 sposoby pisania ciekawej treści emaila
  • Dopasuj się do swoich czytelników
  • Porozmawiaj z czytelnikiem
  • Nigdy nie mów wszystkiego
  • Mniej znaczy więcej
  • Postscriptum
  • Otwarcie
  • Korzyści
  • Ważni ludzie
  • 40 pomysłów na emaile
  • Wezwanie do działania
  • Daj powód do natychmiastowego działania
  • Gdzie umieścić linki do strony z ofertą?
  • Jak powinny wyglądać linki?
  • Monitoruj efekty
  • Temat emaila
  • Nawiąż kontakt z czytelnikiem
  • Temat emaila musi być powiązany z jego treścią
  • Nie krzycz, jeśli się nie pali
  • 12 propozycji tematów emaili
  • Techniczne porady
  • W jakim formacie wysyłać emaile?
  • Email musi być czytelny
  • Jak często wysyłać emaile?
  • Personalizacja emaili
  • Prawdziwa personalizacja
  • Podpis
  • Dwa typy subskrybentów i jak do nich pisać
  • Najważniejsze przyczyny wypisywania się subskrybentów z list i jak temu zapobiec
  • Dlaczego nie warto przesyłać klientowi oferty bezpośrednio w treści emaila?
  • Oferty umieszczaj na stronie internetowej
  • Za godzinę możesz zacząć zarabiać dodatkowe pieniądze
  • Zakończenie

    Tekst, który za chwilę przeczytasz, jest wyjątkowy. Bardzo rzadko prosimy autorów książek, aby opisali i zareklamowali swoją publikację. Tym razem sytuacja jest nietypowa. Autorem książki "Błyskawiczny e-mail marketing" jest Dariusz Puzyrkiewicz, jeden z najbardziej obiecujących polskich copywriterów.
    Kto jak nie on mógłby lepiej przybliżyć Ci tę wyjątkową na polskim rynku publikację?

    OD: Dariusz Puzyrkiewicz, autor strategii Błyskawicznego e-mail marketingu
    DO
    : Czytelnicy zainteresowani pisaniem skutecznie sprzedających e-maili

    Sekrety szybkiego pisania skutecznych e-maili,
    które nigdy nie miały być ujawnione

    Jeśli jesteś właścicielem e-biznesu lub sprzedajesz coś w Internecie albo po prostu jesteś osobą, która chce szybko nauczyć się pisać e-maile, które zachęcą klientów do kupna tego, co im zaproponujesz, to może być najbardziej ekscytująca wiadomość, jaką kiedykolwiek czytałeśOto dlaczego:
    Nazywam się Darek Puzyrkiewicz i od czterech lat prowadzę ekspercki blog z dziedziny copywritingu Dynanet.pl, a także zajmuję się pisaniem na zlecenie tekstów sprzedażowych, publikowanych na stronach internetowych. 

    Myślę, że wiem...

    Jak Każdy Może W Ciągu 20 Minut Napisać E-mail, Za Pomocą Którego Sprzeda Wszystko, Co Zechce


    Kilka miesięcy temu subskrybentom mojego newslettera udostępniłem krótki kurs video "5 sekretów szybkiego pisania skutecznych e-maili". Była to moja pierwsza próba z tego typu prezentacją. Kiedy poprosiłem o komentarze do tego kursu, wiele uwag dotyczyło mojego sposobu mówienia (za cicho i monotonnie). Chciałbym jednak zwrócić Twoją uwagę na to, co na temat samej treści napisał Janek:

    Dostałem to, czego szukałem! Kompletna Wiedza Na Temat Pisania E-maili. Ten kurs to jest to. Ba… dla mnie to “gotowiec” do własnych maili, dopasować i zindywidualizować treść i rozesłać. Moje gratulacje, Twój Kurs, Darku, rozruszał moją kreatywność, odsłuchuję już kolejny raz i coś nowego wpada mi do głowy.

    Obiecałem moim subskrybentom, że przygotuję i udostępnię poprawioną wersję tego kursu.  Do tej pory jednak tego nie zrobiłem i... byłem przekonany, że już nigdy nikomu nie udostępnię tych porad.

    Dlaczego? Jest jeden prosty powód.

     Ujawniam Wszystkie Najlepsze Techniki
    Szybkiego Pisania Skutecznych E-maili

    Co to za techniki?

    Techniki, o których piszę w poradniku, są tak skuteczne, ponieważ wywodzą się wprost z marketingu bezpośredniego. Jeśli nie wiesz, co to jest marketing bezpośredni, to krótko wyjaśnię Ci, o co chodzi.

    Działa to tak: firma, która chce sprzedać swoje produkty, wysyła pocztą do potencjalnych klientów tak zwane listy sprzedażowe (ang. sales letters).  W kopercie zawsze znajduje się specjalna oferta, na podstawie której czytelnik, najczęściej nie znając nadawcy i...

    w ogóle nie widząc produktu, zamawia go i bardzo często od razu w kopercie zwrotnej wysyła czek lub gotówkę!

    To muszą być mocne oferty. Pewnie i Ty dostajesz pocztą różne przesyłki reklamowe i wiesz, jak łatwo lądują od razu w koszu. Trzeba naprawdę czegoś niesamowicie skutecznego, by adresat w ogóle zechciał otworzyć kopertę, a później choćby zaczął czytać list sprzedażowy. A jak trudno namówić go do złożenia zamówienia i wysłania czeku, gotówki lub numeru karty kredytowej! I rzeczywiście. Te techniki są tak mocne, że jeden z legendarnych copywriterów (Robert Collier)... Sprzedawał w ten sposób pełnomorskie jachty.

    Widzisz więc, że to nie żarty. To oznacza, że...

    Teraz Każdy Może W Podobny Sposób
    Sprzedawać, Cokolwiek Zechce

    Aby pomóc Ci zdecydować, czy ta książka jest dla Ciebie, przedstawię listę kilku sekretów, które w niej ujawniam:

    • Jak zdobyć zaufanie swoich subskrybentów, by traktowali Cię jak sympatycznego znajomego, a nie natrętnego akwizytora, który tylko szuka okazji, by wyciągnąć od nich pieniądze?
    • Jak wykorzystać 4 proste techniki sprzedaży za pomocą e-maili, które nie zrażają klientów, a wręcz zachęcają ich do otwierania kolejnych wiadomości od Ciebie?
    • Jak wykorzystać najważniejszy element każdego e-maila, by był on zawsze otwierany bez względu na jego treść? (Nie, nie jest to tytuł wiadomości.)
    • Jak unikać 3 podstawowych błędów, przez które Twój e-mail od razu ląduje w koszu, a Ty jesteś traktowany jak spamer?
    • Jak nie tracić czasu i od razu zdobyć rzeszę wiernych czytelników? Droga na skróty, którą jeszcze mało kto wykorzystuje.
    • Co musisz napisać czytelnikowi, by poczuł, że koniecznie musi przeczytać całą wiadomość do końca i jak najszybciej kliknąć w link do Twojej oferty?
    • Jak dopasować treść wiadomości do czytelnika, nawet jeśli niczego o nim nie wiesz, a chcesz by natychmiast poczuł, że to osobista wiadomość do niego, a nie seryjny mailing?
    • Czego pod żadnym pozorem nie pisać, bo całkowicie zniszczy to skuteczność każdego e-maila?
    • Jak na 6 sposobów wykorzystać jedno z dwóch miejsc w wiadomości, które na pewno zostanie przeczytane?
    • Gdzie szukać sprawdzonych pomysłów na skuteczne e-maile, tak by ich pisanie nie zajęło więcej niż 15–20 minut? Zaproponuję Ci 40 pomysłów (z przykładami), które mogą skrócić czas tworzenia wiadomości nawet do 5 minut!
    • Co sprzedawać klientowi, by nie mógł się od Ciebie odczepić i wręcz błagał o więcej?
    • Jak i gdzie umieszczać linki w tekście wiadomości, by były najbardziej skuteczne?
    • Jak pisać tytuły e-maili, by odbiorca nie mógł ich zignorować, co więcej, by od razu zaczął myśleć o kupnie Twojego produktu? (Pokażę Ci 12 typów takich nagłówków, oczywiście z przykładami).
    • Jak najlepiej wysyłać oferty klientom, by kilkukrotnie zwiększyć szansę na ich dobre przyjęcie przez klienta?

      To tylko część tego, czego już za chwilę możesz się nauczyć dzięki mojemu podręcznikowi.

      Teraz wszystko jest w Twoich rękach

      PS Czy zainteresuje Cię fakt, że dodatkowo, razem z podręcznikiem podpowiem Ci, jak bez wysiłku zarobić za pomocą tej wiedzy dodatkowe pieniądze? To zajmie Ci najwyżej godzinę, a potem stanie się źródłem pasywnego dochodu. Kliknij przycisk „zamów” i od razu ciesz się nowymi umiejętnościami szybkiego pisania skutecznych e-maili.





    • BONUS !!!
      Po dokonaniu wpłaty otrzymasz
      gratisowo pełną wersję elektroniczną.