Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Błyskawiczny e-mail marketing Dariusz Puzyrkiewicz

09-03-2012, 21:40
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 27.75 zł     
Użytkownik jacknet-academy
numer aukcji: 2114689138
Miejscowość Szczecinek
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 6   
Koniec: 12-03-2012 13:09:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona

 
 
 
   

e-mail
[zasłonięte]@gmail.com

telefon
784 [zasłonięte] 174
(nie odpowiadam na sms-y) 

gadu-gadu
12[zasłonięte]635

 
   

1.
Zanim kupisz, możesz zapoznać się
z darmowym fragmentem;

2.
Nie musisz czekać na koniec
aukcji, by dokonać zakupu,
po prostu przyciśnij "Kup teraz";

3.
Zakup potwierdź mailem,
wpisując swój nick z Allegro;

4.
W odpowiedzi otrzymasz dane do dokonania płatności
(nr konta i tytuł przelewu);

5.
Zostaniesz równiez
poinformowany o przyjęciu wpłaty
i wysłaniu książki;

6.
Zaraz po zaksięgowaniu wpłaty
otrzymasz gratis pełną wersję elektroniczną książki;

7.
Po otrzymaniu drukowanej wersji pocztą kupujący wystawia komentarz,
co jest dla mnie informacją, że przesyłka dotarła w odpowiednim stanie;

8.
Sprzedając, komentarz wystawiam
jako drugi;

9.
Nie wystawiam komentarzy negatywnych pochopnie, dla mnie to ostateczność. Zawsze staram się wszystko wyjaśnić
z kontrahentem;

10.
Jeżeli z jakichkolwiek powodów nie będziesz usatysfakcjonowany zakupionym tytułem, wystarczy, że odeślesz książkę na nasz adres.  

Żeby tego uniknąć
zapoznaj się
z darmowym fragmentem
napisz do mnie mail


UWAGA!!!

Każdą wiadomość podpisuj swoim
nickiem Allegro

 

 
   

Wpłaty
wyłącznie przedpłata na konto

Na moich aukcjach
koszt przesyłki
gratis

 

 
   

Przesyłki wysyłane są priorytetem
(Poczta Polska)

Jeżeli przesyłka nie dotrze
w ciągu 10 dni

od otrzymania maila potwierdzającego 
napisz, proszę, o tym do mnie w celu wyjaśnienia sytuacji;

 

 
 

 


 
"Błyskawiczny e-mail marketing"
Dariusz Puzyrkiewicz

wydawca: Złote Myśli
ISBN [zasłonięte]978-8301-009-9
ilość stron: 155
książka drukowana
okładka: miękka
stan: nowa
cena rynkowa: 37,00 zł
nasza cena: 27,75 zł
przesyłka
gratis

  SPIS TREŚCI
   

  • Szkoda czasu na długie wstępy
  • Jak korzystać z tego podręcznika?
  • Dla kogo jest ten podręcznik?
  • Jak zacząć zarabiać na tej wiedzy już po godzinie od przeczytania tej książki?
  • Cele emaila
  • Po co piszesz emaile?
  • 3 najważniejsze cele wiadomości email
  • Jak połączyć osobisty charakter listów ze sprzedażą?
  • Unikaj bezpośredniej sprzedaży w emailu!
  • Reguła wzajemności
  • 4 najprostsze taktyki sprzedaży
  • Podsumowanie
  • Nadawca
  • Samo imię i nazwisko nie wystarczy
  • Proces budowania pozytywnych skojarzeń u czytelników emaili
  • Czego najbardziej pragną Twoi czytelnicy?
  • 6 prostych sposobów na zdobycie wiedzy o klientach
  • A co, jeśli nic się nie dzieje w mojej branży?
  • Jak budować taką osobistą więź z czytelnikami?
  • 4 podstawowe błędy
  • Szybkie zdobycie zainteresowania i zaufania u subskrybentów
  • Podsumowanie
  • Treść emaila
  • Co musisz powiedzieć czytelnikowi?
  • 3 sposoby pisania ciekawej treści emaila
  • Dopasuj się do swoich czytelników
  • Porozmawiaj z czytelnikiem
  • Nigdy nie mów wszystkiego
  • Mniej znaczy więcej
  • Postscriptum
  • Otwarcie
  • Korzyści
  • Ważni ludzie
  • 40 pomysłów na emaile
  • Wezwanie do działania
  • Daj powód do natychmiastowego działania
  • Gdzie umieścić linki do strony z ofertą?
  • Jak powinny wyglądać linki?
  • Monitoruj efekty
  • Temat emaila
  • Nawiąż kontakt z czytelnikiem
  • Temat emaila musi być powiązany z jego treścią
  • Nie krzycz, jeśli się nie pali
  • 12 propozycji tematów emaili
  • Techniczne porady
  • W jakim formacie wysyłać emaile?
  • Email musi być czytelny
  • Jak często wysyłać emaile?
  • Personalizacja emaili
  • Prawdziwa personalizacja
  • Podpis
  • Dwa typy subskrybentów i jak do nich pisać
  • Najważniejsze przyczyny wypisywania się subskrybentów z list i jak temu zapobiec
  • Dlaczego nie warto przesyłać klientowi oferty bezpośrednio w treści emaila?
  • Oferty umieszczaj na stronie internetowej
  • Za godzinę możesz zacząć zarabiać dodatkowe pieniądze
  • Zakończenie
 

Tekst, który za chwilę przeczytasz, jest wyjątkowy. Bardzo rzadko prosimy autorów książek, aby opisali i zareklamowali swoją publikację. Tym razem sytuacja jest nietypowa. Autorem książki "Błyskawiczny e-mail marketing" jest Dariusz Puzyrkiewicz, jeden z najbardziej obiecujących polskich copywriterów.
Kto jak nie on mógłby lepiej przybliżyć Ci tę wyjątkową na polskim rynku publikację?

OD: Dariusz Puzyrkiewicz, autor strategii Błyskawicznego e-mail marketingu
DO
: Czytelnicy zainteresowani pisaniem skutecznie sprzedających e-maili

Sekrety szybkiego pisania skutecznych e-maili,
które nigdy nie miały być ujawnione

Jeśli jesteś właścicielem e-biznesu lub sprzedajesz coś w Internecie albo po prostu jesteś osobą, która chce szybko nauczyć się pisać e-maile, które zachęcą klientów do kupna tego, co im zaproponujesz, to może być najbardziej ekscytująca wiadomość, jaką kiedykolwiek czytałeś

Oto dlaczego:
Nazywam się Darek Puzyrkiewicz i od czterech lat prowadzę ekspercki blog z dziedziny copywritingu, a także zajmuję się pisaniem na zlecenie tekstów sprzedażowych, publikowanych na stronach internetowych. 

Myślę, że wiem...

Jak Każdy Może W Ciągu 20 Minut Napisać E-mail, Za Pomocą Którego Sprzeda Wszystko, Co Zechce


Kilka miesięcy temu subskrybentom mojego newslettera udostępniłem krótki kurs video "5 sekretów szybkiego pisania skutecznych e-maili". Była to moja pierwsza próba z tego typu prezentacją. Kiedy poprosiłem o komentarze do tego kursu, wiele uwag dotyczyło mojego sposobu mówienia (za cicho i monotonnie). Chciałbym jednak zwrócić Twoją uwagę na to, co na temat samej treści napisał Janek:

Dostałem to, czego szukałem! Kompletna Wiedza Na Temat Pisania E-maili. Ten kurs to jest to. Ba… dla mnie to “gotowiec” do własnych maili, dopasować i zindywidualizować treść i rozesłać. Moje gratulacje, Twój Kurs, Darku, rozruszał moją kreatywność, odsłuchuję już kolejny raz i coś nowego wpada mi do głowy.

Obiecałem moim subskrybentom, że przygotuję i udostępnię poprawioną wersję tego kursu.  Do tej pory jednak tego nie zrobiłem i... byłem przekonany, że już nigdy nikomu nie udostępnię tych porad.

Dlaczego? Jest jeden prosty powód.

Przygotowanie nagrań wideo zajmuje mi bardzo dużo czasu, a ja lubię szybkie rezultaty. W tym czasie, który musiałbym na to poświęcić, zrealizowałem kilka intratnych zleceń. Stwierdziłem też, że skoro jestem specjalistą od pisania tekstów, to zamiast męczyć się z produkcją wideo, lepiej (i szybciej) to wszystko opiszę! I tak stworzyłem tę książkę, w której...

 Ujawniam Wszystkie Najlepsze Techniki
Szybkiego Pisania Skutecznych E-maili

Co to za techniki?

Techniki, o których piszę w poradniku, są tak skuteczne, ponieważ wywodzą się wprost z marketingu bezpośredniego. Jeśli nie wiesz, co to jest marketing bezpośredni, to krótko wyjaśnię Ci, o co chodzi.

Działa to tak: firma, która chce sprzedać swoje produkty, wysyła pocztą do potencjalnych klientów tak zwane listy sprzedażowe (ang. sales letters).  W kopercie zawsze znajduje się specjalna oferta, na podstawie której czytelnik, najczęściej nie znając nadawcy i...

w ogóle nie widząc produktu, zamawia go i bardzo często od razu w kopercie zwrotnej wysyła czek lub gotówkę!

To muszą być mocne oferty. Pewnie i Ty dostajesz pocztą różne przesyłki reklamowe i wiesz, jak łatwo lądują od razu w koszu. Trzeba naprawdę czegoś niesamowicie skutecznego, by adresat w ogóle zechciał otworzyć kopertę, a później choćby zaczął czytać list sprzedażowy. A jak trudno namówić go do złożenia zamówienia i wysłania czeku, gotówki lub numeru karty kredytowej! I rzeczywiście. Te techniki są tak mocne, że jeden z legendarnych copywriterów (Robert Collier)... Sprzedawał w ten sposób pełnomorskie jachty.

Widzisz więc, że to nie żarty. To oznacza, że...

Teraz Każdy Może W Podobny Sposób
Sprzedawać, Cokolwiek Zechce

Aby pomóc Ci zdecydować, czy ta książka jest dla Ciebie, przedstawię listę kilku sekretów, które w niej ujawniam:

  • Jak zdobyć zaufanie swoich subskrybentów, by traktowali Cię jak sympatycznego znajomego, a nie natrętnego akwizytora, który tylko szuka okazji, by wyciągnąć od nich pieniądze?
  • Jak wykorzystać 4 proste techniki sprzedaży za pomocą e-maili, które nie zrażają klientów, a wręcz zachęcają ich do otwierania kolejnych wiadomości od Ciebie?
  • Jak wykorzystać najważniejszy element każdego e-maila, by był on zawsze otwierany bez względu na jego treść? (Nie, nie jest to tytuł wiadomości.)
  • Jak unikać 3 podstawowych błędów, przez które Twój e-mail od razu ląduje w koszu, a Ty jesteś traktowany jak spamer?
  • Jak nie tracić czasu i od razu zdobyć rzeszę wiernych czytelników? Droga na skróty, którą jeszcze mało kto wykorzystuje.
  • Co musisz napisać czytelnikowi, by poczuł, że koniecznie musi przeczytać całą wiadomość do końca i jak najszybciej kliknąć w link do Twojej oferty?
  • Jak dopasować treść wiadomości do czytelnika, nawet jeśli niczego o nim nie wiesz, a chcesz by natychmiast poczuł, że to osobista wiadomość do niego, a nie seryjny mailing?
  • Czego pod żadnym pozorem nie pisać, bo całkowicie zniszczy to skuteczność każdego e-maila?
  • Jak na 6 sposobów wykorzystać jedno z dwóch miejsc w wiadomości, które na pewno zostanie przeczytane?
  • Gdzie szukać sprawdzonych pomysłów na skuteczne e-maile, tak by ich pisanie nie zajęło więcej niż 15–20 minut? Zaproponuję Ci 40 pomysłów (z przykładami), które mogą skrócić czas tworzenia wiadomości nawet do 5 minut!
  • Co sprzedawać klientowi, by nie mógł się od Ciebie odczepić i wręcz błagał o więcej?
  • Jak i gdzie umieszczać linki w tekście wiadomości, by były najbardziej skuteczne?
  • Jak pisać tytuły e-maili, by odbiorca nie mógł ich zignorować, co więcej, by od razu zaczął myśleć o kupnie Twojego produktu? (Pokażę Ci 12 typów takich nagłówków, oczywiście z przykładami).
  • Jak najlepiej wysyłać oferty klientom, by kilkukrotnie zwiększyć szansę na ich dobre przyjęcie przez klienta?

To tylko część tego, czego już za chwilę możesz się nauczyć dzięki mojemu podręcznikowi.

OK, już wiesz, o co chodzi. Teraz wiesz, co zawiera produkt, jak działa i czego możesz się nauczyć. W podjęciu decyzji zapewne pomoże Ci 100% wiecznej gwarancji satysfakcji. Jeśli za pomocą moich porad nie uda Ci się pisać skutecznych e-maili, dostaniesz zwrot pieniędzy.

BONUS! Oprócz podręcznika otrzymasz ode mnie specjalną mapę myśli. Dzięki niej wszystkie opisywane techniki będą zawsze w zasięgu Twojego wzroku, a...

Pisanie kolejnych skutecznych e-maili będzie
prostsze niż pisanie SMS-a

Teraz wszystko jest w Twoich rękach

PS Czy zainteresuje Cię fakt, że dodatkowo, razem z podręcznikiem podpowiem Ci, jak bez wysiłku zarobić za pomocą tej wiedzy dodatkowe pieniądze? To zajmie Ci najwyżej godzinę, a potem stanie się źródłem pasywnego dochodu. Kliknij przycisk „Kup teraz” i od razu ciesz się nowymi umiejętnościami szybkiego pisania skutecznych e-maili.

 

Nie zwlekaj!!!

  • na życzenie przesyłam darmowy fragment 
    w formie elektronicznej
  • tuż po wpłacie przesyłam gratisowo pełną wersję elektroniczną
  •  100% gwarancja zwrotu w ciągu 10 dni!!!

BONUS





Nie przegap okazji!!!

Zainwestuj w siebie
i wprowadź nową jakość do swojego życia



Pamiętaj, że możesz skorzystać z gwarancji satysfakcji
i zwrócić książkę w ciągu 10 dni!!!




Możesz też zapoznać się z darmowym fragmentem
zanim dokonasz zakupu.


PAMIETAJ!!!
Na moich aukcjach kupujesz książki nowe w idealnym stanie.

Teraz, kiedy znasz już wszystkie korzyści wynikające
z zakupów na moich aukcjach, serdecznie zapraszam do kupna,
gwarantując rzetelną obsługę.


Nie zwlekaj, dołącz
do zadowolonych klientów