Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Auto Union Munga z 1961r AUDI zabytkowy zabytek

28-06-2012, 1:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 4 500 zł      Aktualna cena: 4 500 zł     
Użytkownik brzoza24
numer aukcji: 2399156852
Miejscowość Wołomin
Licytowało: 9    Wyświetleń: 1642   
Koniec: 19-06-2012 10:53:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Auto jest w pełni sprawne i na chodzie! Po wyrejestrowaniu w Niemczech - na co posiadam dokumenty sprowadzone zostało przeze mnie do Polski. W chwili obecnej posiadam niezbędne dokumenty do rejestracji: - KARTA EWIDENCYJNA ZABYTKÓW RUCHOMYCH TECHNIKI - tzw. biała karta, wydana przez Krajowy ośrodek Badań i Dokumentacji zabytków w Warszawie - Zaświadczenie wydane przez Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora zabytków w Warszawie stwierdzające, że pojazd ten jest pojazdem mechanicznym posiadającym wartość zabytkową, kolekcjonerską, historyczną. - Zawiadomienie wydane przez Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Warszawie, że pojazd został włączony do wojewódzkiej ewidencji zabytków. -Ocena wydana przez Polski Związek Motorowy. PRZEDSTAWIAM ROWZNIEZ OPIS TECHNICZNY TEGO POJAZDU: – pojazd zabytkowy – samochód terenowy skonstruowany w zakładach Auto Union w Ingolstadt, produkowany w Niemczech od października 1956 do grudnia 1968r. Ten egzemplarz został wyprodukowano w 1961r Układ nośny – nadwozie otwarte 2 drzwiowe, 4 osobowe z blachy stalowej mocowane do ramy centralnej stalowej z profili zamkniętych. Dach brezentowy. Zawieszenie przednie niezależne na poprzecznym półeliptycznym resorze piórowym, wahaczach poprzecznych i amortyzatorach teleskopowych. Zawieszenie tylne niezależne na poprzecznym półeliptycznym resorze piórowym, wahaczach poprzecznych i amortyzatorach teleskopowych. Silnik – dwusuwowy, trzycylindrowy, rzędowy o zapłonie iskrowym, gaźnikowy, chłodzony cieczą, smarowanie z obiegiem wymuszonym, gaźnik opadowy z suchym filtrem powietrza. Pojemność skokowa 974 cm3, średnica/skok tłoka: 70,7mm:68,0mm, moc 32kW (43,5KM) przy 4250 obr/min, maksymalny moment obrotowy: 78,0 Nm przy 3000 obr/min. Układ hamulcowy – hamulce hydrauliczne bębnowe na 4 koła, hamulec postojowy mechaniczny na koła tylne. Tarcze kół 6,00J, ogumienie 6,50x16. Instalacja elektryczna – Napięcie: 24V/12V, alternator: 600W, 3 cewki zapłonowe, 3 kondensatory, 3 indywidualne wyłączniki- dla każdego cylindra, Rozrusznik sterowany mechanicznie. tel kontaktowy[zasłonięte]507-65-89 lub 517-[zasłonięte]-267