Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ARTS MARKETING INSIGHTS Joanne Scheff Bernstein

23-06-2014, 6:19
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 143.85 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4270278891
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 23-06-2014 06:22:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>34720, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79784, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65022, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04111, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>69378, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>34720, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79784, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65022, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04111, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>69378

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Arts Marketing Insights: The Dynamics of Building and Retaining Performing Arts Audiences

ARTS MARKETING INSIGHTS Joanne Scheff Bernstein

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Philip Kotler, Joanne Scheff Bernstein
Language: English
Publisher: Jossey Bass
Publication Date: 20 Dec 2006
Dimensions: 16.5 x 2.8 x 23.8 cm
Format: Hardcover
Pages: 320
Condition: NEW
Product_ID: A7D797D442

 

 

Audience behavior began to shift dramatically in the mid 1990s. Since then, people have become more spontaneous in purchasing tickets and increasingly prefer selecting specific programs to attend rather than buying a subscription series. Arts attenders also expect more responsive customer service than ever before. Because of these and other factors, many audience development strategies that sustained nonprofit arts organizations in the past are no longer dependable and performing arts marketers face many new challenges in their efforts to build and retain their audiences. Arts organizations must learn how to be relevant to the changing lifestyles, needs, interests, and preferences of their current and potential audiences. Arts Marketing Insights offers managers, board members, professors, and students of arts management the ideas and information they need to market effectively and efficiently to customers today and into the future. In this book, Joanne Scheff Bernstein helps readers to understand performing arts audiences, conduct research, and provide excellent customer service.She demonstrates that arts organizations can benefit by expanding the meaning of ''valuable customer'' to include single-ticket buyers. She offers guidance on long-range marketing planning and helps readers understand how to leverage the Internet and e-mail as powerful marketing channels. Bernstein presents vivid case studies and examples that illustrate her strategic principles in action from organizations large and small in the United States, Great Britain, Australia, and other countries.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 MARKETING THE ARTS: A FRESH APPROACH O'Reilly

 CREATIVE ARTS MARKETING Hill, O'Sullivan

 ARTS MARKETING Finola Kerrigan, Peter Fraser

 MANAGEMENT AND THE ARTS William Byrnes

 THEATRE AND AUDIENCE Dr Helen Freshwater