Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Architektura oprogramowania w praktyce

15-08-2014, 10:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 55.10 zł     
Użytkownik cyrkonia1112
numer aukcji: 4487101692
Miejscowość Pabianice
Wyświetleń: 1   
Koniec: 15-08-2014 10:06:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




Księgarnia Internetowa

"Articulus"

O mnie Komentarze Pozostałe aukcje



KONTAKT


e-mail: [zasłonięte]@wp.pl


telefon: 732-[zasłonięte]-337

( w godz. 10.00-17.00 )







UWAGA!
KUPUJĄC NA NASZYCH AUKCJACH
AKCEPTUJĄ PAŃSTWO
REGULAMIN ZAWARTY NA STRONIE
"O MNIE"



Architektura oprogramowania w praktyce
Autor: Len Bass, Paul Clements, Rick Kazman
Wydawnictwo: Helion
Oprawa: twarda
Rok wydania: 2011
Liczba stron: 462
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3302-9


wórz doskonałe projekty architektoniczne oprogramowania! Czym charakteryzuje się dobra architektura oprogramowania? Jak przebiega proces jej projektowania? Jak ją dokumentować? Współczesne systemy informatyczne to zaawansowane, skomplikowane mechanizmy, składające się z wielu współdziałających ze sobą komponentów. Ich wyodrębnienie, a także określenie sposobu komunikacji i interakcji między poszczególnymi elementami, jest nie lada wyzwaniem dla architektów. Od ich decyzji zależy, czy system uda się zrealizować, czy będzie on efektywny, stabilny i łatwy w utrzymaniu. Na szczęście istnieją metodologie, narzędzia oraz sposoby analizy efektów ułatwiające i porządkujące cały ten proces. W tej książce znajdziesz wszystko, o czym trzeba pamiętać przy projektowaniu oprogramowania. Poznasz sposoby projektowania z wykorzystaniem Metody Analizy Kompromisów w Architekturze (ATAM) oraz oceniania aspektów finansowych przy użyciu Metody Analizy Kosztów i Korzyści (CBAM). Autorzy przedstawią wiele studiów przypadków, które pozwolą Ci na zapoznanie się z rzeczywistymi problemami i ich rozwiązaniami. Ponadto nauczysz się stosować język UML do wizualnej reprezentacji architektury systemu oraz zobaczysz, jak przygotować dobrą dokumentację projektu. Książka ta sprawdzi się idealnie w rękach każdego architekta oprogramowania.