wysyłka po dacie wznowienia 2[zasłonięte]014-01
warunki:
- jeśli masz conajmniej 5 punktów w Allegro
- jeśli adres wysyłkowy jest taki sam jak adres z ustawień Allegro
- jeśli komentarze kupującego są tylko pozytywne
- jeśli wartość zamówienia (bez kosztów wysyłki) przekracza 20 zł
Architektura Korporacyjna Jako Strategia (twarda) - Jeanne W. Ross, Peter Weill, David C. Robertson [KSIĄŻKA]
Architektura Korporacyjna Jako Strategia (twarda)
autor: Jeanne W. Ross
rok wydania: 2010
data wzn.: Wysyłka nastąpi po dacie wznowienia: 2[zasłonięte]014-01
nośnik: KSIĄŻKA
okładka: twarda
ilość stron: 272
ISBN: [zasłonięte]978-83652-73-2
wymiary: 15 x 22,5 cm
Opis
W oparciu o przykłady wielu światowych przedsiębiorstw autorzy pokazują, w jaki sposób architektura korporacyjna podnosi zyskowność i skraca czas wprowadzania produktu na rynek, a jednocześnie poprawia realizację strategii i obniża koszty IT. Poprzez drobiazgowe studia przypadków i ciekawe omówienia książka prezentuje, jak: - Ocenić aktualną architekturę korporacyjną firmy; - Sformułować model operacyjny, czyli uproszczoną lecz wyraźną wizję, w jaki sposób firma ma działać, przetrwać i osiągać wzrost; - Wdrażać model operacyjny za pośrednictwem architektury korporacyjnej; - Czerpać korzyści z architektury korporacyjnej. Architektura korporacyjna jako strategia zawiera przesłanie, które stoi w sprzeczności z intuicją, lecz jest bardzo ważne: udana realizacja strategii może w większym stopniu zależeć od modelu operacyjnego niż od samej strategii.
stan produktu: Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
Dane kontaktowe
email: [zasłonięte]@dvdmax.pl
tel.: +48 63 [zasłonięte] 85 | +48 63 [zasłonięte] 77
poniedziałek - piątek od 9:00 do 17:00
UWAGA!
Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
|