Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ARCHITEKTURA KORPORACYJNA JAKO STRATEGIA (TWARDA)

01-02-2014, 2:02
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 45.73 zł     
Użytkownik drake2
numer aukcji: 3848996769
Miejscowość KONIN
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 2   
Koniec: 01-02-2014 02:05:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Darmowa wysylka
wysyłka po dacie wznowienia 2[zasłonięte]014-01
Wysyłamy na cały świat.
gwarancja
wysyłka za pobraniem
warunki:
  • jeśli masz conajmniej 5 punktów w Allegro
  • jeśli adres wysyłkowy jest taki sam jak adres z ustawień Allegro
  • jeśli komentarze kupującego są tylko pozytywne
  • jeśli wartość zamówienia (bez kosztów wysyłki) przekracza 20 zł

Architektura Korporacyjna Jako Strategia (twarda) - Jeanne W. Ross, Peter Weill, David C. Robertson [KSIĄŻKA]

Architektura Korporacyjna Jako Strategia (twarda)
autor:
Jeanne W. Ross
rok wydania:
2010
data wzn.:
Wysyłka nastąpi po dacie wznowienia: 2[zasłonięte]014-01
nośnik:
KSIĄŻKA
okładka:
twarda
ilość stron:
272
ISBN:
[zasłonięte]978-83652-73-2
wymiary:
15 x 22,5 cm

 Opis

W oparciu o przykłady wielu światowych przedsiębiorstw autorzy pokazują, w jaki sposób architektura korporacyjna podnosi zyskowność i skraca czas wprowadzania produktu na rynek, a jednocześnie poprawia realizację strategii i obniża koszty IT. Poprzez drobiazgowe studia przypadków i ciekawe omówienia książka prezentuje, jak:
- Ocenić aktualną architekturę korporacyjną firmy;
- Sformułować model operacyjny, czyli uproszczoną lecz wyraźną wizję, w jaki sposób firma ma działać, przetrwać i osiągać wzrost;
- Wdrażać model operacyjny za pośrednictwem architektury korporacyjnej;
- Czerpać korzyści z architektury korporacyjnej.
Architektura korporacyjna jako strategia zawiera przesłanie, które stoi w sprzeczności z intuicją, lecz jest bardzo ważne: udana realizacja strategii może w większym stopniu zależeć od modelu operacyjnego niż od samej strategii.

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.

Dane kontaktowe

email: [zasłonięte]@dvdmax.pl
tel.: +48 63 [zasłonięte] 85 | +48 63 [zasłonięte] 77
poniedziałek - piątek od 9:00 do 17:00

UWAGA!

Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.


Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!