Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Arcam FMJ CD 36T + interkonekt + sieciowy

15-08-2014, 19:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 2 300 zł     
Użytkownik hunter_2024
numer aukcji: 4488464013
Miejscowość Nakło nad Notecią
Wyświetleń: 324   
Koniec: 15-08-2014 19:23:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 10.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam, Sprzedaję szczytowy model, Arcam FMJ CD 36T z własnego systemu ( nie jestem handlarzem). Koszt nowego to od 6900 do 7600 zł. W komplecie: - instrukcja obsługi, - interkonekt kierunkowy o długości 1,2 m firmy HAMA, - kabel sieciowy, - pilot w oryginalnym opakowaniu, - dokument potwierdzający przegląd i wymianę lasera w autoryzowanym serwisie Audio Center z dnia 29.07.2011r, - oryginalne opakowanie, Pilot i odtwarzacz nie mają absolutnie żadnych oznak użytkowania. Stan określam jako idealny. Budowa: Odtwarzacz ma ścianę przednią wykonaną z grubego odlewu aluminium, czytelny wyświetlacz pokazujący informacje CD-Text. Odtwarzacz posiada dwa wyjścia sygnału cyfrowego optyczne i koncentryczne i dwie pary wyjść niesymetrycznych sygnału analogowego RCA ( przydatne w eksperymentowaniu z interkonektami można wpiąć dwa różne i przełączać selektorem we wzmacniaczu). Dodatkowo są dwa gniazda 3,5 mm służące do sterowania w instalacji multi-room-Remote In oraz Trigger In. Solidna i ciężka obudowa ma korzystne właściwości akustyczne. Wewnątrz znajduje się zasilacz składający się z dwóch transformatorów toroidalnych( osobny dla sekcji sterowania i sekcji cyfrowo-analogowej audio). Jako czytnik napęd Sony KSS-213C. Płytka przetworników cyfrowo/analogowego i układów wyjściowych wykonane są z czterowarstwowego laminatu epoksydowo-szklanego i zawiera obwody audio i wtórną stabilizację i filtrację napięcia (trzy układy LM317T i elektrolity 2200mF). Sygnał cyfrowy poddawany jest upsamplingowi do formatu 24/192 w asynchronicznym konwerterze częstotliwości próbkowania (AD1896A). Przetworniki c/a są cztery typu Wolfson 8740, charakteryzują się one 24-bitową obróbką sygnału. Są to układy typu delta-sigma. W sekwencji wyjściowej zastosowano dużą liczbę kondensatorów WIMA. Elementy aktywne SMD są również najwyższej klasy m.in. wzmacniacze operacyjne AD797 i OPA2134. Brzmienie: Na temat brzmienia można znaleźć wiele pozytywnych opinii w Internecie. W skrócie brzmienie odtwarzacza określić mogę jako żywe, zrównoważone, przestrzenne i detaliczne. W opisie brzmienia posłużę opinią recenzenta, który kwalifikując odtwarzacz dał maksymalną ilość punktów. Test oddaje rzeczywisty charakter brzmienia i możliwości Arcama. Bas „ Bas prezentował się w sposób urozmaicony i bardzo dobrze kontrolowany. Bez problemu można dokładnie śledzić pochody basowe w wykonaniu Marcusa Millera. Brzmienie różnych gitar basowych było łatwo rozpoznawalne, podobnie jak wychwycenie szczegółów gry muzyka, wszelkich smaczków i niuansów jego techniki. Dźwięk w obrębie tego przedziału pasma charakteryzuje silny atak i wierne wybrzmienie. Potęga brzmienia Arcama robi wrażenie, a bas stanowił bardzo solidny fundament dla pozostałych przedziałów pasma. Nie udało mi się zauważyć kompresji czy spowolnienia brzmienia, nawet w wymagających aranżacjach. Średnica W obrębie średnicy Arcam brzmiał równie spektakularnie. Mogło się podobać bogactwo alikwotów oraz spora ilość powietrza otaczającego wokal Kari Bremnes w utworach z płyty Norwegia Mood. Na tych nagraniach bardzo dobrze można było również prześledzić zdolności przestrzenne odtwarzacza. Dźwięk bardzo płynnie, w sposób niewymuszony, wypełniał pomieszczenie odsłuchowe. Uporządkowanie w obrębie sceny dźwiękowej było wysokich lotów. Podobnie spektakularne i co najważniejsze realistyczne efekty można usłyszeć na płycie Cafe Blue Patricii Barber. Mogłem bez wysiłku zlokalizować położenie nawet dalej umiejscowionych muzyków. Dźwięk był przez cały czas dobrze rozseparowany i uporządkowany. Na słowa uznania zasługuje nie tylko wiarygodnie oddany wymiar szerokości i głębi sceny, z precyzyjnie nakreślonymi poszczególnymi planami muzycznymi, ale również, – co znacznie trudniejsze do poprawnego zaprezentowania – wymiar wysokości sceny. Nie odnotowałem żadnych trudności związanych z określeniem rozmiaru poszczególnych instrumentów i wokali. Wysokie Najwyższe częstotliwości były czyste i dźwięczne, lecz nieprzejaskrawione. Doskonale wyodrębnione z miksu muzycznego zostały dzwonki oraz delikatne muśnięcia w talerze w utworach Keitha Jarretta. Ich brzmienie było eteryczne i zwiewne. Bardzo dobrze zastał zaprezentowany fortepian. Jego dźwięk był klarowny, dość delikatny, lecz perlisty zarazem.” link do kolejnej recenzji http://www.highfidelity.pl/artykuly/0701/arcam.html Zachęcam do zakupu i pozdrawiam. Nie wysyłam za granicę Polski