Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ANALYSIS FOR MARKETING PLANNING Lehmann, Winer

26-10-2014, 1:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 372.75 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643418450
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 26-10-2014 01:35:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91255, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>44449, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12636, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>89918, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07398, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91255, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>44449, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12636, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>89918, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07398

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Analysis for Marketing Planning

ANALYSIS FOR MARKETING PLANNING Lehmann, Winer

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Donald R. Lehmann, Russell S Winer
Language: English
Publisher: McGraw-Hill Higher Education
Publication Date: 1 Feb 2008
Dimensions: 16.2 x 1.2 x 23.2 cm
Format: Paperback
Pages: 288
Condition: NEW
Product_ID: AA71B6C632

 

 

''Analysis for Marketing Planning, 7/e'' by Lehmann and Winer focuses on the analysis needed for sound Marketing decisions and is structured around the core marketing document - the Marketing Plan. Whether studying Marketing strategy or Product/Brand Management decisions, students need to be able to make decisions based from sound analysis. This book does not attempt to cover all aspects of the marketing plan; rather it focuses on the analysis pertaining to a product's environment, customers and competitors.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 MANAGING ACROSS CULTURES Mohamed Branine

 GLOBAL MARKETING MANAGEMENT Lee, Carter

 FUNDAMENTALS OF CORPORATE FINANCE Richard Brealey

 FUNDAMENTALS OF CORPORATE FINANCE Hillier, Clacher

 HUMAN RESOURCE MANAGEMENT: THEORY AND PRACTICE