Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Analiza problemów biznesowych SZYBKA WYSYŁKA!!

24-01-2012, 5:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49.90 zł     
Użytkownik akumuluj24
numer aukcji: 2004044955
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 16-01-2012 16:28:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wszystkie książki posiadamy na stanie! Wysyłamy w przeciągu jednego dnia roboczego!


 

 

 

 



Tytuł: Analiza problemów biznesowych

Autor: Marian Moszoro

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA

Wydanie: 1; 2010

Oprawa: miękka

Stron: 256

ISBN:[zasłonięte]978-8326-732-7



Istotą zarządzania przedsiębiorstwami jest podejmowanie decyzji. Studiujący zarządzanie strategiczne, marketing i finanse przygotowują się do tego, poznając liczne teorie i modele oraz ilustrujące ich znaczenie przykłady, A jednak, czy można przygotować się do podejmowania decyzji bez rozwiązywania rzeczywistych problemów?

W swym znakomitym zbiorze studiów przypadków Marian Moszoro tworzy warunki analizy sytuacji przedsiębiorstw, które stoją w obliczu konieczności dokonywania różnorodnych wyborów. Pokazuje problemy związane z ogólną strategią przedsiębiorstwa, strategią marketingową oraz decyzjami z dziedziny finansów. Dzięki ukazaniu rynkowego tła tych decyzji oraz indywidualnej perspektywy decydentów w przedsiębiorstwach odtwarza fragmenty rzeczywistości życia gospodarczego. Analiza tych uwarunkowań dostarcza doświadczeń potrzebnych w procesie podejmowania trafnych decyzji biznesowych.

Prezentowane w książce studia przypadków zostały przygotowane do ośmiu ogólnopolskich edycji konkursu Fundacji Edukacyjnej Przedsiębiorczości, dla kursów podyplomowych MBA oraz kursów menedżerskich prowadzonych m.in. przez autora, w których uczestniczyło ponad 1200 osób. W trakcie tych zajęć została potwierdzona użyteczność zamieszczonego w książce materiału w procesie doskonalenia umiejętności podejmowania decyzji.

Studia przypadków są pogrupowane według obszarów dyscyplin naukowych i rodzaju poruszanych zagadnień dydaktycznych wraz z sugerowaną literaturą uzupełniającą. Obejmują: zarządzanie strategiczne, marketing, finanse i etykę.

Adresaci:

Książka stanowi świetny materiał pomocniczy zarówno dla słuchaczy studiów podyplomowych, studentów wyższych lat studiów zarządzania, marketingu i finansów, jak i menedżerów doskonalących swoje umiejętności.