Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Alhambra Dodatek 1. Przysługa Wezyra - TANIE GRY

18-01-2012, 18:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Użytkownik piciuf
numer aukcji: 2000877024
Miejscowość Suchy Las, Poznań
Wyświetleń: 99   
Koniec: 15-01-2012 00:39:07

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


0603 [zasłonięte] 358
gry-[zasłonięte]@koliba.poznan.pl

GG: 977102
Wysyłamy przedmioty
starannie i bezpiecznie zapakowane
w ciągu
4 dni roboczych
od wpływu środków na konto
Płatność Allegro
lub
przedpłata na konto
Kupując na tej aukcji
akceptujesz regulamin
przeczytaj:
Proste i przejrzyste zasady
04

Alhambra Dodatek 1. Przysługa Wezyra
(The Vizier`s Favour)

Edycja europejska
Instrukcja polska

To rozszerzenie składa się z czterech modułów dodatkowych do podstawowej wersji gry (Alhambry). Mogą być one wykorzystywane pojedynczo lub w dowolnych zestawach. Rozgrywka nadal opiera się na zasadach podstawowych. Zmiany zasad, nowe reguły oraz nowe elementy zostały opisane w poszczególnych częściach instrukcji - osobnej dla każdego modułu.

1. "Przysługa Wezyra" jest modułem dodatkowym, który umożliwia przerwanie normalnej kolejności gry, w celu wykonania specjalnej akcji: zakupu żetonu budynku. Jednak takie rozwiązanie ma swoją cenę. Za budynek należy zapłacić jego dokładną cenę, ale wtedy gracz nie uzyskuje dodatkowego ruchu!

2. "Kantor" to sześć nowych kart, które mogą być pobierane jak karty monet. Dzięki nim o wiele łatwiej jest zapłacić dokładną cenę budynku, ponieważ posiadając tę kartę można płacić dwiema walutami, a nie jedną.
Niestety, kartę wymiany można użyć tylko raz, potem jest odkładana na stos kart odrzuconych.

3. Do gry zostaje dodany nowy rodzaj budynków, które można dołączyć do Alhambry: warsztaty budowniczych. Jeżeli warsztat zostanie umiejętnie ułożony, może liczyć się jak trzy budynki tego samego rodzaju. Jednak ważność warsztatów budowniczych nie ogranicza się jedynie do zdobywania przewagi w budynkach, pomagają one graczom lepiej zaplanować mury. Niestety, każdy gracz może użyć nie więcej niż 3 warsztatów.

4. "Karty premii" które zostaną zagrane jako żetony budynków dają punkty podczas podliczania punktów. W związku z tym, że mogą normalnie zostać zagrane w późniejszej części gry powodują wiele niespodzianek podczas podliczania punktów.
Jednak, gracz może je zagrać jedynie wtedy, gdy posiada w swojej Alhambrze budynek przedstawiony na karcie!

Do gry nie jest wymagana znajomość języka obcego, a szybkie poznanie reguł gry umożliwi Ci dołączona polska instrukcja.

Liczba graczy: 2 - 6
Wiek graczy: od 8 lat
Czas gry: 45 - 60 min.


Zawartość pudełka:

6 drewnianych żetonów wezyrów
6 kart wymiany
24 żetony budynków
10 kart premii
instrukcja


Galeria zdjęć
darmowe zdjęcia na aukcje Allegro
Kliknij aby powiększyć
darmowe galerie na Allegro darmowe galerie na Allegro darmowe galerie na Allegro darmowe galerie na Allegro