Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ALAN WILSON - MARKETING RESEARCH

12-07-2012, 12:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 17 zł     
Użytkownik magdaa949
numer aukcji: 2447816580
Miejscowość Biłgoraj
Wyświetleń: 6   
Koniec: 02-07-2012 22:04:26

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2003
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ALAN WILSON

"MARKETING RESEARCH"

AN INTEGRATED APPROACH

Wydawnictwo - PRENTICE HALL, FINANCIAL TIMES

Liczba stron - 354

Stan - bardzo dobry

Cena z okładki - 32,99 funtów

OPIS:

For undergraduate and postgraduate courses in marketing research in marketing and business programmes, and for the MRS (Market Research Society) Diploma and the CIM module in Market Research. Marketing Research: An Integrated Approach places marketing research into the bigger picture of marketing and demonstrates how marketing research and its understanding should be seen as a key element of marketing rather than as a back room activity performed by statisticians. The text integrates the key concepts and techniques of marketing research with the management of customer information from databases, loyalty cards and customer files.

The book is written in a clear and accessible style and includes many examples, real life case histories and discussions of current issues in marketing research and customer information management. Heavily case based approach, with up-to-date coverage of international marketing research throughout, this texts overriding aim is to provide academic rigour with real-life practicality.



ALAN WILSON - MARKETING RESEARCH