Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Aksjologiczny i pragmatyczny wymiar współczesnej

10-07-2014, 2:28
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 30.90 zł     
Użytkownik bookhurt_com_pl
numer aukcji: 4320258124
Miejscowość Pabianice
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 3   
Koniec: 10-07-2014 02:33:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Szanowny Kliencie!

Dziękuję za odwiedzenie tej aukcji i zainteresowanie naszą ofertą.
Proszę Cię jeszcze tylko o przeczytanie poniższych punktów, które powstały w trosce o pozytywne zakończenie Twoich zakupów

1. Tylko listy polecone, paczki i pobrania dają mozliwość śledzenia przesyłki i reklamacji.
2. Przesyłki kurierskie realizujemy przez Poczte Polska (Pocztex).
3. Koszt wysyłki jest jeden dla listów poleconych, paczek i pobrań.
4. Nie ma możliwości zrealizowania zamówienia w dniu zakupu.

5. O braku możliwości zrealizowania zamówienia informujemy natychmiast, wysyłając email na adres podany w allegro.

Miłego dnia!
Kasia Krajewska

Przedmiot aukcji:


Aksjologiczny i pragmatyczny wymiar współczesnej polityki

Zdecydowana większość tekstów zawartych w niniejszej monografii przygotowana została na podstawie referatów wygłoszonych przez ich Autorów na konferencji naukowej pt. Polityka-Etyka-Praca, zorganizowanej przez Katedrę Socjologii Polityki i Moralności Uniwersytetu Łódzkiego w czerwcu 2010 r. w Bukowinie Tatrzańskiej. Problematyka podejmowana w oddawanej do rąk czytelnika monografii odnosi się do dwóch, jakże różnych a jednocześnie nierozerwalnie ze sobą związanych wymiarów współczesnej polityki; do wymiaru aksjologicznego, który zazwyczaj w sposób zapośredniczony przejawia się w myśleniu i działaniu politycznym, oraz do wymiaru pragmatycznego, wynikającego z logiki współczesnego marketingu politycznego, zwłaszcza zaś marketingu wyborczego, w ramach którego politycy w systemach demokratycznych z jednej strony muszą zabiegać o tożsamość programową partii, z drugiej zaś o tożsamość wizerunkową, stanowiąca punkt odniesienia na tzw. rynku politycznym.

Autor
Oprawa Miękka
Wydawca Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN 978[zasłonięte][zasłonięte]52550
Ilosć stron 200
Wymiary 17.0x24.0cm
Data wydania 2011

Cena: 30.90 zł

Aksjologiczny i pragmatyczny wymiar współczesnej