Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

AKCJE PROMOCYJNE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM NA KAŻD

15-11-2014, 0:48
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 30.09 zł     
Użytkownik MOTOHELP
numer aukcji: 4756743233
Miejscowość Pionki
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 1   
Koniec: 15-11-2014 00:54:17

Dodatkowe informacje:
Rok wydania (xxxx): 2006
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.60 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

DANE FIRMY

KONRAD PŁACHTA - MOTOHELP
UL.BOHATERÓW STUDZIANEK 13/5
26-670 PIONKI

NIP: 812[zasłonięte]140-63
REGON: 140[zasłonięte]672

mBank - BRE Bank SA
53 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 468462

NA SKRÓTY

Tuż po zalicytowaniu aukcji napisz do nas e-mail zawierający następujące informacje:
- wybór sposobu płatności
(przedpłata albo przesyłka pobraniowa)
- dane adresowe
(na które mamy wysłać przesyłkę)
- wybór dokumentu sprzedaży
(paragon albo faktura VAT)

Potwierdzenie zakupu zawierające powyższe informacje pozwoli przyśpieszyć realizację Państwa zamówienia oraz pozytywnie wpłynie na czas dostawy.

KONTAKT

Jeśli po lekturze niniejszej strony nadal masz jakieś pytania bądź wątpliwości - polecamy formularz kontaktowy...

AKCJE PROMOCYJNE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM NA KAŻDĄ OKAZJĘ

Obraz główny AKCJE PROMOCYJNE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM NA KAŻDĄ OKAZJĘ
Producent:Motomarketing
ISBN:978-83-[zasłonięte]119-2-5
Liczba stron w książce:88
Rodzaj okładki/oprawy:miękka
Format (rozmiary):230x160 mm
Rok wydania:2006
Język:polski
Język wydania:Polski
Typ nośnika:Książka

OPIS PRODUKTU

AKCJE PROMOCYJNE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM NA KAŻDĄ OKAZJĘ
Podręcznik marketingu serwisowego

Treść książki to akcje promocyjne (promocje sprzedaży), jakie można zorganizować w warsztacie samochodowym. Na każdy miesiąc zaprojektowana jest jedna akcja (jeden rozdział), której opis zawiera m.in. następujące informacje: w jaki sposób jak skonstruować, jakie cele pomoże osiągnąć, do jakich klientów skierować, jak ją komunikować. Książka to poradnik dla warsztatów samochodowych, którego treść mogą wykorzystywać wielokrotnie, wracając do lektury, niezależnie od tego, czy przeczytali ją od razu w całości, czy tylko we fragmentach.

Autorami książki są Maciej Brzeziński, praktyk w zarządzaniu warsztatami samochodowymi, oraz Maciej Matczak, konsultant specjalizujący się w marketingu usług serwisowych.


AKCJE PROMOCYJNE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM NA KAŻDĄ OKAZJĘ

Spis treści

Rozdział wprowadzający
1. Styczeń wyjazd na narty „bez poślizgu”: przegląd + oferta akcesoriów
2. Luty sprowadziłeś, kupiłeś lub po prostu masz samochód – sprawdź go za (pół) darmo!
3. Marzec sprawdź samochód po zimie
4. Kwiecień komfort i bezpieczeństwo: bezpłatna kontrola przy wymianie opon
5. Maj hamuj na chłodno: hamulce + klimatyzacja
6. Czerwiec zadbaj o swój komfort i bezpieczeństwo rodziny: zawieszenie
7. Lipiec urlop na plaży, nie w warsztacie
8. Sierpień lepiej zapobiegać niż drożej usuwać skutki: promocja na wymianę zestawu rozrządu
9. Wrzesień sprawdź wszystko „raz, a dobrze”
10. Październik zobacz innych i bądź widoczny na drodze
11. Listopad bezpieczeństwo na zimę
12. Grudzień sport i rekreacja
13. Jak poinformować? Narzędzia i forma komunikatu
14. Kryteria wyboru mediów, pomiar efektów akcji
15. Dane osobowe: co trzeba wiedzieć, jak z nich korzystać?


Opisy książek oraz zdjęcia okładek będące elementami szaty graficznej niniejszej strony zostały utworzone na bazie materiałów wykorzystywanych za zgodą oraz dzięki uprzejmości Wydawnictw z którymi współpracujemy.
Użyte na stronie nazwy handlowe oraz logotypy służą wyłącznie identyfikacji grupy produktów i są znakami prawnie zastrzeżonymi

Copyright © MOTOHELP - All Rights Reserved.