Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

AGRICOLA GRA SYMULACYJNO-STRATEGICZNA [HIT][FOLIA]

24-01-2012, 0:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 160 zł     
Użytkownik StacjaRozrywka
numer aukcji: 2053668157
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 43   
Koniec: 17-01-2012 11:34:07
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

STACJA ROZRYWKA - ZAPRASZAM DO AUKCJI

 

AGRICOLA
Świetna gra symulacyjno-strategiczna

GRA NOWA W FOLII

ORYGINALNIE ZAPAKOWANA 

SZYBKA WYSYŁKA

 

PODSTAWOWE INFORMACJE:


Liczba graczy: 1 - 5 osób
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok. 120 minut 
Wydawca: Lacerta 
Projektant: Uwe Rosenberg
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska


Zawartość pudełka:


- 9 dwustronnych plansz
- 138 znaczników zasobów
- 36 żetonów żywności
- 54 figurki zwierząt
- 25 znaczników członków rodziny
- 75 ogrodzeń
- 20 obór
- 24 żetony chat
- 33 żetony kamiennego domu / zaoranych pól
- 3 żetony gość / żądanie
- 9 żetonów mnożenia
- 1 notes do punktacji
- 1 instrukcja
- 1 znacznik gracza startowego
- 360 kart




Przenieśmy się w czasie do roku 1670. Zaraza szalejąca w Europie Środkowej od 1348 roku w końcu została przezwyciężona. Na nowo odżywa cywilizacja. Ludzie coraz częściej odnawiają i rozbudowują swoje domostwa. Łąki przekształca się w użytki rolne, na których uprawia się zboże i warzywa. Głód panujący przez ostatnie lata spowodował, że ludzie jedzą teraz więcej mięsa (nawyk, którego my - ludzie żyjący w dostatku - nie porzuciliśmy do dnia dzisiejszego). Gracze rozpoczynają grę, posiadając dwóch członków rodziny mieszkających w dwuizbowej drewnianej chacie. W każdej rundzie gracz wysyła członków rodziny do pracy (wykonują oni różne akcje). Jeśli gracz uzbiera odpowiednią ilość drewna i trzciny , może rozbudować chatę oraz powiększyć rodzinę. Powiększanie rodziny umożliwia wykonanie większej liczby akcji, ale również wiąże się z koniecznością pozyskiwania większej ilości żywności. Gracz orze pola oraz obsiewa je, aby pozyskać żywność.



Rosnące na polach zboże i warzywa są zbierane podczas żniw. W tym samym czasie na świat przychodzą również młode zwierzęta. Aby można było rozwijać hodowlę, potrzebne są ogrodzone pastwiska , na których wypasać się będzie owce, dziki i krowy. Pomocnicy oraz Usprawnienia wspomagają rozwój gospodarstwa. Każda karta daje graczowi konkretne korzyści w grze. Punkty zwycięstwa można otrzymać za przebudowę drewnianej chaty w glinianą oraz za jej późniejszą przebudowę w kamienny dom. Najwięcej punktów zwycięstwa można jednak otrzymać przez przyczynianie się każdego dnia do zwiększenia komfortu życia i powiększenie rodziny.




Gracz używa do rozgrywki czternastu spośród 169 różnych kart Pomocników i 149 różnych kart Usprawnień. Gwarantuje to, że każda gra będzie inna. Dodatkowe zasady dotyczące gry w wariancie jednoosobowym oraz rodzinnym (uproszczonym) zapewniają możliwość gry w różnych warunkach oraz z osobami o różnym doświadczeniu. W grze pojawia się bardzo wiele możliwości i dróg do zwycięstwa. Punktowana jest prawie każda działalność - zarówno rozwój rodziny i domu, jak i hodowla zwierząt czy uprawa zbóż i warzyw. Dodatkowo, Agricola świetnie skaluje się od 2 do 5 graczy, a nawet pozwala na rozegranie samodzielnej gry (także w formie "kampanii")!

 

PACZKA POCZTOWA EKONOMICZNA 3zł

PACZKA POCZTOWA PRIORYTETOWA 6zł

WSZYSTKIE PRZESYŁKI SĄ REJESTROWANE

 




 

PRZED ZAKUPEM PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE"
 

Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Paneleallepanele aukcyjne