Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

AFAZJA zestaw PORADNIKI terapia LECZENIE pomoc

12-07-2015, 13:01
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 197 zł     
Użytkownik ksiegarzx
numer aukcji: 5445191281
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 3   
Koniec: 12-07-2015 13:06:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

AFAZJA zestaw PORADNIKI terapia LECZENIE pomoc


AM

 

ZNOWU POZNAJĘ ŚWIAT – CZĘŚCI CIAŁA

Materiały do terapii afazji

 

 

Publikacja ta powstała z myślą przede wszystkim o osobach dorosłych dotkniętych afazją, czyli częściową lub całkowitą utratą zdolności posługiwania się mową. Książka składa się ze zbioru kolorowych zdjęć podpisanych za pomocą niedokończonych zdań, które pacjent uzupełnia, wymawiając nazwy części ciała. Wybrano takie fotografie, na których części ciała przedstawiono w różnych kontekstach sytuacyjnych. Dzięki temu pacjent nie tylko uczy się nowych słów i wielokrotnie je powtarza, ale poznaje także rozmaite okoliczności ich użycia. W książce zróżnicowano poziom trudności poleceń po to, by materiały można było wykorzystać w terapii różnego rodzaju i stopnia zaburzeń afatycznych.

Książka została zrecenzowana przez dr Annę Walencik-Topiłko.

 

 

 

Dane techniczne

format A4
objętość 52 kolorowe strony
oprawa miękka
ISBN [zasłonięte]978-8334-659-0

 

 

 

ZNOWU POZNAJĘ ŚWIAT – OWOCE

Materiały do terapii afazji

 

 

Publikacja ta powstała z myślą przede wszystkim o osobach dorosłych dotkniętych afazją, czyli częściową lub całkowitą utratą zdolności posługiwania się mową. Książka składa się ze zbioru kolorowych zdjęć podpisanych za pomocą niedokończonych zdań, które pacjent uzupełnia, wymawiając nazwy owoców. Wybrano takie fotografie, na których owoce przedstawiono w różnych kontekstach sytuacyjnych. Dzięki temu pacjent nie tylko uczy się nowych słów i wielokrotnie je powtarza, ale poznaje także rozmaite okoliczności ich użycia. W książce zróżnicowano poziom trudności poleceń po to, by materiały można było wykorzystać w terapii różnego rodzaju i stopnia zaburzeń afatycznych.

Książka została zrecenzowana przez dr Annę Walencik-Topiłko.

 

 

Dane techniczne

format A4
objętość 48 kolorowych stron
oprawa miękka
ISBN [zasłonięte]978-8334-658-3

 

 

ZNOWU POZNAJĘ ŚWIAT – UBRANIA

Materiały do terapii afazji

 

 

Publikacja ta powstała z myślą przede wszystkim o osobach dorosłych dotkniętych afazją, czyli częściową lub całkowitą utratą zdolności posługiwania się mową. Książka składa się ze zbioru kolorowych zdjęć podpisanych za pomocą niedokończonych zdań, które pacjent uzupełnia, wymawiając nazwy owoców. Wybrano takie fotografie, na których owoce przedstawiono w różnych kontekstach sytuacyjnych. Dzięki temu pacjent nie tylko uczy się nowych słów i wielokrotnie je powtarza, ale poznaje także rozmaite okoliczności ich użycia. W książce zróżnicowano poziom trudności poleceń po to, by materiały można było wykorzystać w terapii różnego rodzaju i stopnia zaburzeń afatycznych.

Książka została zrecenzowana przez dr Annę Walencik-Topiłko.

 

 

 

Dane techniczne

format A4
objętość 52 kolorowe strony
oprawa miękka
ISBN [zasłonięte]978-8334-662-0

 

 

 

 

 

ZNOWU POZNAJĘ ŚWIAT – WARZYWA

Materiały do terapii afazji

 

 

Książka składa się ze zbioru kolorowych zdjęć podpisanych za pomocą niedokończonych zdań, które pacjent uzupełnia, wymawiając nazwy warzyw. Wybrano takie fotografie, na których warzywa przedstawiono w różnych kontekstach sytuacyjnych. Dzięki temu pacjent nie tylko uczy się nowych słów i wielokrotnie je powtarza, ale poznaje także rozmaite okoliczności ich użycia.

 

 

 

 

Dane techniczne

format A4
objętość 52
oprawa miękka
ISBN [zasłonięte]978-[zasłonięte]-7092

 

 

Anna Tońska-Szyfelbein

 

 

POSŁUCHAJ. POKAŻ. ODPOWIEDZ – część 1

Zestaw ćwiczeń usprawniających koncentrację słuchową oraz rozumienie słyszanego tekstu dla osób z afazją, dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, specyficznymi zaburzeniami języka

 

 

Proponowana pomoc zawiera 36 kolorowych kart i 3 czarno-białe z podpisami. Na każdej karcie znajdują się 4 zdjęcia ilustrujące daną czynność przedstawioną w różnych kontekstach sytuacyjnych lub znaczeniowych (np. mycie twarzy, mycie naczyń, mycie zębów, mycie okien). Zadaniem osoby ćwiczącej jest wskazanie odpowiedniego zdjęcia, odpowiedź na pytania zadane przez terapeutę oraz dopasowanie podpisu do fotografii.

 

Materiał służy do ćwiczenia nie tylko rozumienia wypowiedzi i pytań, ale także wytwarzania wypowiedzi i układania zdań. Dopasowywanie etykiet do zdjęć usprawnia umiejętność czytania, co przydatne jest u pacjentów z afazją, a także u starszych dzieci mających problem z wypowiadaniem się zdaniami, a potrafiących czytać.

 

Z kart pracy mogą korzystać zarówno terapeuci, jak i rodzice dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, specyficznymi zaburzeniami językowymi, afazją dziecięcą. Karty mogą być także wykorzystywane w terapii osób z afazją i problemami w rozumieniu mowy.

 

 

Dane techniczne

format A4
oprawa teczka
zeszyt A5, 24 strony
plansze 21 kart
ISBN [zasłonięte]978-8334-686-6

 

 

Anna Tońska-Szyfelbein

 

 

POSŁUCHAJ. POKAŻ. ODPOWIEDZ – część 2

Zestaw ćwiczeń usprawniających koncentrację słuchową oraz rozumienie słyszanego tekstu dla osób z afazją, dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, specyficznymi zaburzeniami języka

 


Proponowana pomoc zawiera 18 dwustronnych kolorowych kart i 4 czarno-białe z podpisami. Na każdej karcie znajdują się 4 obrazki różniące się szczegółami (np. na jednej ilustracji sukienka w szerokie pasy wisi na wieszaku, na drugim ta sama sukienka wisi na haczyku). Zadaniem osoby ćwiczącej jest wskazanie odpowiedniego obrazka, odpowiedź na pytania zadane przez terapeutę oraz dopasowanie podpisu do ilustracji.

 

Materiał służy do ćwiczenia wytwarzania wypowiedzi i układania zdań, ale przede wszystkim do rozumienia wypowiedzi i pytań, nazwy obrazków są podobne i różnią się tylko pewnymi szczegółami, dlatego osoba ćwicząca musi dokładnie wsłuchać się w całe zdanie i przeanalizować jego konstrukcję. Dopasowywanie etykiet do zdjęć usprawnia umiejętność czytania, co przydatne jest u pacjentów z afazją, a także u starszych dzieci mających problem z wypowiadaniem się zdaniami, a potrafiących czytać.

 

Z kart pracy mogą korzystać zarówno terapeuci, jak i rodzice dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, specyficznymi zaburzeniami językowymi, afazją dziecięcą. Karty mogą być także wykorzystywane w terapii osób z afazją i problemami w rozumieniu mowy.

 

Dane techniczne

format A4
oprawa teczka
zeszyt A5, 16 stron
plansze 22 karty
ISBN [zasłonięte]978-8334-687-3

 

 

 

 

 

 

Barbara Der-Staszewska

 

CHCĘ MÓWIĆ – Pomoce do rehabilitacji afazji

 

Proces rehabilitacji osoby z afazją powinien być prowadzony w ścisłej współpracy z terapeutą, jednak wielu chorych nie ma możliwości intensywnego korzystania z terapii i jej kontynuowania przez dłuższy okres. Odpowiedzialność za systematyczne ćwiczenia spada wówczas na zdezorientowaną i bezradną rodzinę chorego. Proponowana publikacja została opracowana z myślą o pacjentach i ich rodzinach, aby wspomóc i ułatwić proces rehabilitacji. Karty logopedyczne będą przydatną pomocą w codziennych ćwiczeniach.

 

W teczce znajdują się 372 wyrazy i ilustracje przedstawiające rzeczowniki należące do codziennego słownictwa. Pogrupowano je tematycznie, a poszczególne grupy dla ułatwienia wyróżniono kolorami. Z kartami logopedycznymi można pracować na wiele różnych sposobów, daje to możliwość uatrakcyjniania codziennych ćwiczeń.

 

Praca przygotowana przez Barbarę Der-Staszewską wypełnia lukę, jeśli chodzi o pomoce logopedyczne oferowane na rynku wydawniczym. Mało jest ciągle publikacji o charakterze praktycznym, które mogą być wykorzystane w terapii chorego z afazją. Jeszcze mniej jest pomocy przeznaczonych dla rodzin pacjentów, a to na najbliższych spoczywa ciężar utrwalania uzyskanych efektów pracy. Zestaw pomocy „Chcę mówić” będzie użyteczny dla tej grupy odbiorców.

Z recenzji dr Katarzyny Kaczorowskiej-Bray

 


 

Dane techniczne

format A4
oprawa teczka
zeszyt A4, 20 stron
plansze 23 kolorowe karty
ISBN [zasłonięte]978-8334-671-2

 

 

 

 

Katarzyna Szłapa, Iwona Tomasik

ilustracje: Sławomir Wrzesiński

 


MYŚLĘ, MÓWIĘ, OPOWIADAM – Materiały do ćwiczeń dla osób z afazją oraz do ogólnej terapii i profilaktyki logopedycznej

 


Publikacja Myślę, mówię, opowiadam zawiera tematycznie pogrupowane ćwiczenia, ilustracje oraz zestawy wyrazów przeznaczone do terapii i rewalidacji mowy. W teczce znajduje się zbiór ponad 300 kolorowych obrazków przedstawiających podstawowe przedmioty, miejsca, osoby, zwierzęta, cechy, czynności, a nawet relacje przestrzenne, przyczynowo-skutkowe czy historyjki obrazkowe. Do ilustracji opracowano zestaw 23 scenariuszy z ćwiczeniami uszeregowanymi według stopnia trudności oraz zasad postępowania terapeutycznego. Materiał słowno-ilustracyjny został dobrany tak, aby zarówno uczyć, jak i bawić. Proponowane ćwiczenia rozwijają mowę pod względem leksykalnym, gramatycznym, semantycznym, a także usprawniają naukę czytania i pisania.

Niniejsza publikacja ma charakter uniwersalny. Kierowana jest w szczególności do osób dorosłych z afazją, ale pomocna będzie także w terapii wymowy, opóźnionego rozwoju mowy oraz usprawnianiu komunikacji językowej dzieci.


Niniejsze opracowanie będzie świetnie służyć do budowania oraz przywracania umiejętności językowych pacjentów zarówno w gabinetach terapeutycznych, jak i w terapii domowej.


Z recenzji dr Anny Walencik-Topiłko

 

 

 

 

Dane techniczne

format A4
oprawa teczka
zeszyt A4, 80 stron
plansze 40 kart
ISBN [zasłonięte]978-8334-668-2

 

 


KUPUJESZ-WYPEŁNIJ "FORMULARZ PŁACĘ"

regulamin sklepu na stronie "o mnie"

MASZ PYTANIA? DZWOŃ:
32 [zasłonięte] 93 lub 32 [zasłonięte] 72

 

 

 

DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI
92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368