Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ADVERTISING: STRATEGY, CREATIVITY AND MEDIA Fill

26-10-2014, 1:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 999.99 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643421491
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014 01:43:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68019, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37608, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79052, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51682, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>75784, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68019, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37608, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79052, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51682, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>75784

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Advertising: Strategy, Creativity and Media

ADVERTISING: STRATEGY, CREATIVITY AND MEDIA Fill

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Chris Fill, Graham Hughes, Scott De Francesco
Language: English
Publisher: Pearson
Publication Date: 24 Sep 2012
Dimensions: 19.1 x 25.4 cm
Format: Paperback
Pages: 416
Condition: NEW
Product_ID: AB7C76A890

 

 


The book covers advertising from top to bottom, including the history and development of the advertising industry, the academic thinking that underpins how advertising is practiced today and the strategies used in both conventional and digital advertising today.
It offers extensive coverage of traditional and contemporary approaches to all mainstream media, strategy and planning, insights into the creative advertising process and how messages and content are developed and a wealth of contemporary examples from around Europe and beyond.


Importantly, the book also includes coverage of the challenges of measuring and delivering tangible results. This book is the essential companion for undergraduate, postgraduate and professional students studying Advertising, Media and related subjects. 
 

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 DESIGNING BRAND IDENTITY Alina Wheeler

 STRATEGY

 CONFESSIONS OF AN ADVERTISING MAN David Ogilvy

 THE ADVERTISING CONCEPT BOOK Pete Barry

 CREATIVE ADVERTISING Mario Pricken

 ENTERPRISE AND SMALL BUSINESS Carter, Jones-Evans