Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ADVERTISING MEDIA PLANNING Baron, Sissors

26-10-2014, 1:45
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 445.20 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643423607
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 6   
Koniec: 26-10-2014 01:51:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>75342, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17031, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>45296, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>70806, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>57040, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>75342, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17031, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>45296, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>70806, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>57040

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Advertising Media Planning, Seventh Edition

ADVERTISING MEDIA PLANNING Baron, Sissors

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Roger Baron, Jack Z. Sissors
Language: English
Publisher: McGraw-Hill Professional
Publication Date: 1 Aug 2010
Dimensions: 20.3 x 3.8 x 23.3 cm
Format: Hardcover
Pages: 496
Condition: NEW
Product_ID: AA717AC128

 

 

This title is the industry standard for 30 years. It is updated to include the newest developments in digitization and the three screens of video. You can apply the latest advertising technologies. You can build your brand in every medium, and create the right budget for each campaign. Through six previous editions, ''Advertising Media Planning'' has proven essential to the success of both practicing and aspiring media planners. Now in its seventh edition, it continues to provide valuable insight into the construction of media plans that most effectively achieve marketing objectives. ''Advertising Media Planning, Seventh Edition'', retains all the critical information you need to know about traditional media - including TV, radio, and print - while exploring the latest media forms, illustrated with major advertiser case histories.You'll find comprehensive coverage of the latest media planning and digital technologies, including: Organic and sponsored Google search; Digital out-of-home video; Internet banners; Computerized media channel planning; Cell phone mobile-media; DVR's impact on TV commercial viewing; New online and traditional media measurement technologies; Interactive television; Cross-media planning; Data fusion; and International competitive spending analysis. This is an exciting time for media planners. Those with the most creativity, strategic insight, and knowledge of the market are sure to find the greatest rewards. Providing firm grounding on the fundamentals and bringing you up to speed on the latest developments in digitization, this updated classic is the best and most complete companion available for navigating the new frontier of media planning.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 OGILVY ON ADVERTISING David Ogilvy

 THE MEDIA HANDBOOK Helen Katz

 PERFECT PITCH Jon Steel

 SOCIAL MEDIA ROI Olivier Blanchard

 DIGITAL MARKETING Chaffey

 BRAND MEDIA STRATEGY Antony Young