Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ADVERTISING AND PROMOTIONS O'Guinn, Allen

26-10-2014, 1:21
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 363.30 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643415729
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014 01:28:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37778, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58264, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86994, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84798, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39975, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37778, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58264, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86994, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84798, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39975

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Advertising and Promotions

ADVERTISING AND PROMOTIONS O'Guinn, Allen

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Thomas O'Guinn, Chris Allen, Richard J. Semenik
Language: English
Publisher: South-Western
Publication Date: 26 July 2011
Dimensions: 18.9 x 2 x 24.6 cm
Format: Paperback
Pages: 734
Condition: NEW
Product_ID: A5CD479868

 

 

Show your students how good advertising is the result of hard work and careful planning with the exciting new ''Advertising and Promotions: An Integrated Brand Approach, 6/e, International Edition'' from leading authors Semenik/Allen/O'Guinn. This clearly written text brings a solid understanding of advertising strategy to life with more dynamic visuals and graphic examples than ever before. More than 500 of today's most contemporary ads and exhibits help provide the innovative, integrated learning experience your students need for advertising results and business success. A leader for its emphasis on integrated brand promotion, this edition combines a compelling presentation of the fundamentals of advertising with invigorating coverage of contemporary topics and the latest advertising trends. In-depth coverage of social media, new coverage of design thinking, an emphasis on globalization and more cutting-edge coverage exemplifies advertising's latest developments in today's digital society.Packed with practical applications and insights, the book presents concepts in the context of real advertising practice - as the book's contents follows the same process as an actual advertising agency. Prepare your students for the high energy excitement of advertising today with the powerful, leading content in ''Advertising and Promotions: An Integrated Brand Approach, 6/e, International Edition'' its accompanying videos, and author-driven learning and teaching support.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 DOING BUSINESS RESEARCH Nick Lee, Ian Lings

 STRATEGIC BRAND MANAGEMENT Percy

 MARKETING RESEARCH: AN APPLIED ORIENTATION SPSS

 CONSUMER BEHAVIOUR Martin Evans, Gordon Foxall

 ADVERTISING AND PROMOTION Belch

 MARKETING STRATEGY AND COMPETITIVE POSITIONING