Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ADVERTISING AND PROMOTION Belch

26-10-2014, 1:40
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 383.25 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643421055
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014 01:42:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>70009, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>60277, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>13144, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>83693, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>87109, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>70009, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>60277, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>13144, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>83693, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>87109

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective

ADVERTISING AND PROMOTION Belch

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: George E Belch, Michael A Belch
Language: English
Publisher: McGraw-Hill Higher Education
Publication Date: 1 Sep 2011
Dimensions: 27.4 x 21.6 x 4.1 cm
Format: Paperback
Pages: 808
Condition: NEW
Product_ID: AA71C14407

 

 

Belch/Belch 9th edition continues its Advertising focus with an emphasis on IMC. It includes very comprehensive coverage of Agency issues and creative work and how it is related to the IMC mix. The authors understand that marketers must look beyond traditional media in order to achieve success. In order to best communicate with consumers, advertisers must utilize a myriad of tools (advertising, public relations, direct marketing, interactive/Internet marketing, sales promotion, and personal selling); Belch/Belch is the first book to reflect the shift from the conventional methods of advertising to the more widely recognized approach of implementing an integrated marketing communications strategy. The text underscores the importance of recognizing that a firm must use all promotional tools available to convey a unified message to the consumer. The integrated marketing communications perspective (the theme of the text) catapults the reader into the business practices of the 21st century.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 IMAGES OF ORGANIZATION Gareth Morgan

 STATISTICAL METHODS FOR THE SOCIAL SCIENCES Finlay

 FUNDAMENTALS OF CORPORATE FINANCE Hillier, Clacher

 SMALL BUSINESS AND ENTREPRENEURSHIP Storey, Greene

 MARKETING STRATEGY AND COMPETITIVE POSITIONING

 STRATEGIC BRAND MANAGEMENT: A EUROPEAN PERSPECTIVE