Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ABC mądrego rodzica : skuteczna nauka ortografii

19-01-2012, 22:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 24.70 zł     
Użytkownik billis17
numer aukcji: 2000025902
Miejscowość Szczecinek
Wyświetleń: 7   
Koniec: 14-01-2012 17:18:19
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


       

           e-mail
[zasłonięte]@gmail.com

         telefon
     664-[zasłonięte]-763
   


Wyłącznie przedpłata
        na konto


Przesyłki wysyłane są
        priorytetem
    (Poczta Polska)
Koszt przesyłki - 0 zł

                    1.
     PRZED ZAKUPEM
Do większości publikacji
oferuję darmowy fragment
       książki.

                     2.
Zakup potwierdź mailem
wpisując swój nick z Allegro.

                     3.
W odpowiedzi otrzymasz dane
 do dokonania płatności
(nr konta i tytuł przelewu)

                      4.
Po zaksięgowaniu wpłaty
wysyłam kupującemu pełną
wersję elektroniczną
książki - gratis!!!

                      
5.
Informuję o terminie wysłania
książki drukowanej.

                       6.
Po otrzymaniu przesyłki
kupujący wystawia komentarz,
co jest dla mnie informacją,
że przesyłka dotarła zgodnie
    z umową.

                        7.
Komentarz wystawiam
jako druga.

                        8.
Jeżeli przesyłka nie dotrze
      w ciągu 10 dni
od otrzymania maila
potwierdzającego, proszę
o kontakt celem wyjaśnienia
         sytuacji.



ABC mądrego rodzica : skuteczna nauka ortografii



"ABC mądrego rodzica -
- skuteczna nauka ortografii"
Jolanta Gajda

Wydawca: "Złote Myśli"
ISBN:[zasłonięte]978-8382-391-2
ilość stron: 163
wydanie II, rok 2008
Książka drukowana - nowa
okładka: miękka
cena rynkowa: 32,90
cena promocyjna: 24,68zł
przesyłka: 0 zł





S
pis treści:

  • MASZ MĄDRE, ZDOLNE DZIECKO
  • JEŚLI NAUKA MA BYĆ SKUTECZNA
  • Sprzyjająca atmosfera
  • Motywacja
  • Zanurzenie w języku
  • Samodzielne dochodzenie do zasad
  • METODY NAUKI
  • Emocje i zmysły
  • 1. Angażowanie emocji
  • 2. Wykorzystywanie obu półkul
  • 3. Wykorzystywanie różnych zmysłów
  • Poznawanie zasad i wyjątków
  • Metody mnemotechniczne
  • 1. Kojarzenie znaku graficznego ze znaczeniem
  • 2. Wierszyki i rymowanki
  • 3. Łańcuchowa metoda skojarzeń
  • 4. Metoda wykorzystywania zakładek
  • a) Graficzne prezentacje ortogramów
  • b) Wykorzystanie słów-kluczy
  • 5. Metoda lokacji (domu, trasy)
  • 6. Rysunki
  • METODY POWTÓREK I UTRWALANIA
  • Powtórki nie muszą być uciążliwe
  • Jak przygotować ćwiczenia utrwalające?
  • 1. Ile potrafisz wymyślić?
  • 2. Rozsypanka literowa
  • 3. Krzyżówka
  • 4. Uzupełnianki literowe
  • 5. Uzupełnianki literowe
  • a) Wyrazy
  • b) Całe zdania lub teksty
  • 6. Rozsypany wierszyk
  • 7. Wykreślanka
  • 8. Zabawa w detektywa – od czego pochodzi ten wyraz?
  • 9. Dokończ wyrazy
  • 10. Połącz linią odpowiednie sylaby w słowa
  • 11. Poszukiwacz skarbów
  • 12. Rodziny wyrazów
  • 13. Gimnastyka ortograficzna
  • 14. Jedna zasada – różne słowa
  • 15. Ortograficzny "Czarny Piotruś"
  • 16. Bob budowniczy
  • 17. Synonimy i antonimy
  • 18. Robimy porządki
  • 19. Słowniczek tematyczny
  • 21. Państwa, miasta
  • 22. Zagadki, skojarzenia
  • 23. Domino
  • 24. Równania ortograficzne
  • 25. Wąż ortograficzny
  • 26. Jedzie chłopina przez wieś
  • 27. Randka w... – oj, przepraszam ;-) – ortografia w ciemno
  • REAKCJA ZWROTNA NA WYNIK
  • ORTOGRAFICZNA ŚCIĄGA DLA RODZICÓW
  • A. Pisownia wyrazów z "u"
  • Arkusz A1 ("u" na końcu wyrazu)
  • Arkusz A2 (dwugłoska "au" i "eu")
  • Arkusz A3 ("u" na początku wyrazu)
  • Arkusz A4 (końcówka "-un", "-uch", "-utki", "-uś", "-uszek", "-ulec")
  • Arkusz A5 (rysuję– rysujesz – rysuje – rysujemy – rysujecie – rysują)
  • Arkusz A6 (inne)
  • B. Pisownia wyrazów z "ó"
  • a) Wyrazy
  • b) Całe zdania lub teksty
  • 6. Rozsypany wierszyk
  • 7. Wykreślanka
  • 8. Zabawa w detektywa – od czego pochodzi ten wyraz?
  • 9. Dokończ wyrazy
  • 10. Połącz linią odpowiednie sylaby w słowa
  • 11. Poszukiwacz skarbów
  • 12. Rodziny wyrazów
  • 13. Gimnastyka ortograficzna
  • 14. Jedna zasada – różne słowa
  • 15. Ortograficzny "Czarny Piotruś"
  • 16. Bob budowniczy
  • 17. Synonimy i antonimy
  • 18. Robimy porządki
  • 19. Słowniczek tematyczny
  • 21. Państwa, miasta
  • 22. Zagadki, skojarzenia
  • 23. Domino
  • 24. Równania ortograficzne
  • 25. Wąż ortograficzny
  • 26. Jedzie chłopina przez wieś
  • 27. Randka w... – oj, przepraszam ;-) – ortografia w ciemno
  • REAKCJA ZWROTNA NA WYNIK
  • ORTOGRAFICZNA ŚCIĄGA DLA RODZICÓW
  • A. Pisownia wyrazów z "u"
  • Arkusz A1 ("u" na końcu wyrazu)
  • Arkusz A2 (dwugłoska "au" i "eu")
  • Arkusz A3 ("u" na początku wyrazu)
  • Arkusz A4 (końcówka "-un", "-uch", "-utki", "-uś", "-uszek", "-ulec")
  • Arkusz A5 (rysuję– rysujesz – rysuje – rysujemy – rysujecie – rysują)
  • Arkusz A6 (inne)
  • B. Pisownia wyrazów z "ó"
  • a) Wyrazy
  • b) Całe zdania lub teksty
  • 6. Rozsypany wierszyk
  • 7. Wykreślanka
  • 8. Zabawa w detektywa – od czego pochodzi ten wyraz?
  • 9. Dokończ wyrazy
  • 10. Połącz linią odpowiednie sylaby w słowa
  • 11. Poszukiwacz skarbów
  • 12. Rodziny wyrazów
  • 13. Gimnastyka ortograficzna
  • 14. Jedna zasada – różne słowa
  • 15. Ortograficzny "Czarny Piotruś"
  • 16. Bob budowniczy
  • 17. Synonimy i antonimy
  • 18. Robimy porządki
  • 19. Słowniczek tematyczny
  • 21. Państwa, miasta
  • 22. Zagadki, skojarzenia
  • 23. Domino
  • 24. Równania ortograficzne
  • 25. Wąż ortograficzny
  • 26. Jedzie chłopina przez wieś
  • 27. Randka w... – oj, przepraszam ;-) – ortografia w ciemno
  • REAKCJA ZWROTNA NA WYNIK
  • ORTOGRAFICZNA ŚCIĄGA DLA RODZICÓW
  • A. Pisownia wyrazów z "u"
  • Arkusz A1 ("u" na końcu wyrazu)
  • Arkusz A2 (dwugłoska "au" i "eu")
  • Arkusz A3 ("u" na początku wyrazu)
  • Arkusz A4 (końcówka "-un", "-uch", "-utki", "-uś", "-uszek", "-ulec")
  • Arkusz A5 (rysuję– rysujesz – rysuje – rysujemy – rysujecie – rysują)
  • Arkusz A6 (inne)
  • B. Pisownia wyrazów z "ó"
  • Arkusz B1
  • ó – o
  • ó – e
  • ó – a
  • Arkusz B2
  • Arkusz B3
  • C. Pisownia wyrazów z "ż"
  • Arkusz C1
  • ż – g
  • ż – h
  • ż – dz, dź, dzi
  • ż – s
  • ż – z
  • ż – ź
  • Arkusz C2
  • r-
  • l-
  • ł-
  • n-
  • Arkusz C3
  • D. Pisownia wyrazów z "rz"
  • Arkusz D1 (wymiana "rz" na "r")
  • Arkusz D2 (końcówka "-erz" i "-arz")
  • Arkusz D3
  • -mistrz
  • -mierz
  • Arkusz D4 ("rz" po spółgłoskach)
  • p-
  • b-
  • t-
  • d-
  • k-
  • Arkusz B1
  • ó – o
  • ó – e
  • ó – a
  • Arkusz B2
  • Arkusz B3
  • C. Pisownia wyrazów z "ż"
  • Arkusz C1
  • ż – g
  • ż – h
  • ż – dz, dź, dzi
  • ż – s
  • ż – z
  • ż – ź
  • Arkusz C2
  • r-
  • l-
  • ł-
  • n-
  • Arkusz C3
  • D. Pisownia wyrazów z "rz"
  • Arkusz D1 (wymiana "rz" na "r")
  • Arkusz D2 (końcówka "-erz" i "-arz")
  • Arkusz D3
  • -mistrz
  • -mierz
  • Arkusz D4 ("rz" po spółgłoskach)
  • p-
  • b-
  • t-
  • d-
  • k-
  • g-
  • w-
  • ch-
  • j-
  • Arkusz D5
  • E. Pisownia wyrazów z "h"
  • Arkusz E1
  • Arkusz E2
  • Arkusz E3
  • Arkusz E4
  • F. Pisownia wyrazów z "ch"
  • Arkusz F1
  • ch – sz
  • Arkusz F2
  • -sch-
  • Arkusz F3 ("ch" na końcu wyrazu)
  • Arkusz F4 (inne)
  • ZESTAW ARKUSZY DO WYDRUKU
  • 1. Trzy rodzinki z "ó"
  • 2. Trzy rodzinki z "ch"
  • 3. Trzy rodzinki z "ż"
  • 4. Trzy rodzinki z "rz"
  • 5. Czyja to zguba?
  • 6. Mała zmiana, a tyle znaczy
  • 7. Ni z gruszki, ni z pietruszki
  • 8. Pierwsze będą... znów pierwszymi!
  • 9. Co mają ze sobą wspólnego?
  • 11. Nie pasuje do reszty? A może jednak...
  • 12. Rymowanki
  • 13. Błędy Murzynka
  • 14. Poszukiwania przodków
  • 15. AU!!!
  • 16. Połącz w pary
  • 17. Tyci, tyci, malutki
  • 19. Utwórz rzeczownik
  • 20. Słowo w słowie
  • 21. Co lubi Lucek?
  • 22. Przysłowia ze zwierzętami
  • 23. Przysłowia z "ż"
  • 24. Kto narobił tego bałaganu?
  • 25. Co to za zasada?
  • 26. Równania ortograficzne
  • 27. Która końcówka?
  • 28. Wykreślanka
  • 29. Pozytywne i negatywne
  • 30. Krzyżówka z "ó"
  • BIBLIOGRAFIA
  • 16. Połącz w pary
  • 17. Tyci, tyci, malutki
  • 19. Utwórz rzeczownik
  • 20. Słowo w słowie
  • 21. Co lubi Lucek?
  • 22. Przysłowia ze zwierzętami
  • 23. Przysłowia z "ż"
  • 24. Kto narobił tego bałaganu?
  • 25. Co to za zasada?
  • 26. Równania ortograficzne
  • 27. Która końcówka?
  • 28. Wykreślanka
  • 29. Pozytywne i negatywne
  • 30. Krzyżówka z "ó"
  • BIBLIOGRAFIA
  • 16. Połącz w pary
  • 17. Tyci, tyci, malutki
  • 19. Utwórz rzeczownik
  • 20. Słowo w słowie
  • 21. Co lubi Lucek?
  • 22. Przysłowia ze zwierzętami
  • 23. Przysłowia z "ż"
  • 24. Kto narobił tego bałaganu?
  • 25. Co to za zasada?
  • 26. Równania ortograficzne
  • 27. Która końcówka?
  • 28. Wykreślanka
  • 29. Pozytywne i negatywne
  • 30. Krzyżówka z "ó"
  • BIBLIOGRAFIA

    Jak sprawić, aby Twoje dziecko polubiło ortografię
    i radziło sobie z prawidłową pisownią?

    Masz mądre, zdolne dziecko

    Jeśli przebiegłeś niedbale wzrokiem powyższy nagłówek, to wróć, proszę, i przeczytaj go jeszcze raz – w skupieniu, z pełną świadomością znaczenia tych słów. Gdyby czasem Twój wewnętrzny głos odezwał się w tym momencie, próbując podważyć prawdziwość tego stwierdzenia: „Tak, ale...", „Niezupełnie, bo..." – przystopuj go i powiedz stanowczym głosem: „Nie ma żadnego ale. Mam mądre, zdolne, wspaniałe dziecko". Jest to chyba najważniejsza prawda, jaką trzeba sobie uświadomić, przystępując do edukacji swojej pociechy.

    Dlaczego? Bo każde dziecko jest posiadaczem umysłu o niesłychanych możliwościach. Także i Twoje. To, jak ten potencjał zostanie wykorzystany, zależy głównie od Ciebie. Jeśli pomagając dziecku w nauce, będziesz stosować właściwe metody, sprawisz, że przyswoi ono wiedzę w sposób naturalny i bez większego wysiłku. W przeciwnym wypadku możesz na zawsze zaprzepaścić wewnętrzne zasoby umysłu Twojego dziecka i sprawić, że będzie miało trudności w wielu dziedzinach szkolnych i pozaszkolnych.

    „ABC Mądrego Rodzica: Skuteczna nauka ortografii” jest kolejną już publikacją Jolanty Gajdy. Poprzednie odniosły ogromny sukces, ponieważ zawarta w nich wiedza jest bardzo praktyczna i użyteczna. W tej książce znajdziesz szereg doskonałych porad związanych z nauką poprawnej pisowni. Na 164 stronach znalazły się liczne wskazówki i ćwiczenia służące przede wszystkim nauce ortografii, ale także wspierające ogólny rozwój inteligencji językowej dziecka.

    Wszystkie przedstawione w książce metody oparte są na najnowszych odkryciach w dziedzinie pracy ludzkiego umysłu i skutecznych metod zapamiętywania. To nowatorskie podejście do nauki ortografii sprawdza się doskonale – także u tych uczniów, u których występuje dysleksja, czyli zaburzenia w nauce czytania i pisania. Jestem przekonany, że większość rodziców nie stosuje prezentowanych w książce technik i dlatego przyswajanie zasad ortograficznych jest dla wielu uczniów żmudne i nie przynosi oczekiwanych efektów.

    Czy chcesz, by twoja pociecha polubiła ortografię? By uczyła się jej z radością i przyjemnością? By szybko były widoczne efekty? Jeśli tak, sięgnij po książkę„ABC Mądrego Rodzica – Skuteczna nauka ortografii".

    Z tej publikacji dowiesz się:

    • Jak wytworzyć atmosferę sprzyjającą szybkie i efektywnej nauce?
    • Jak zmotywować Twoje dziecko, by uczyło się chętnie i bez oporów?
    • Jak nauczyć je samodzielnego dochodzenia do zasad pisowni?
    • Jak sprawić, by przyswoiło sobie bez trudu wyjątki ortograficzne?
    • Jak nauczyć dziecko wytrwałości i konsekwencji w nauce poprawnej pisowni?
    • Jak konstruktywnie wykorzystać błędy, by stały się pomocą w nauce ortografii?
    • Jak stosować powtórki z ortografii, aby proces zapamiętywania był skuteczny?

     

     


    BONUS !!!
    Po dokonaniu wpłaty otrzymasz
    gratisowo pełną wersję elektroniczną.