Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

A DESIGNER'S RESEARCH MANUAL O'Grady

22-05-2014, 3:21
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 115.50 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4174491412
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 22-05-2014 03:30:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>46431, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>43252, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25355, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16357, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>70915, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>46431, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>43252, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25355, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16357, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>70915

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

A Designer's Research Manual: Succeed in Design by Knowing Your Clients and What They Really Need (Design Field Guides)

A DESIGNER'S RESEARCH MANUAL O'Grady

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Jennifer Visocky O'Grady, Ken Visocky O'Grady
Language: English
Publisher: Rockport Publishers
Publication Date: 1 April 2009
Dimensions: 25.4 x 1.3 x 17.1 cm
Format: Paperback
Pages: 192
Condition: NEW
Product_ID: 159B5C5577

 

 

Doing research can make all the difference between a great design and a good design. By engaging in competitive intelligence, customer profiling, color and trend forecasting, etc., designers are able to bring something to the table that reflects a commercial value for the client beyond a well-crafted logo or brochure. Although scientific and analytical in nature, research is the basis of all good design work. This book provides a comprehensive manual for designers on what design research is, why it is necessary, how to do research, and how to apply it to design work.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 DESIGN THINKING FOR STRATEGIC INNOVATION Mootee

 UNIVERSAL PRINCIPLES OF DESIGN Lidwell, Holden

 THE ART OF LOOKING SIDEWAYS Alan Fletcher

 DESIGN RESEARCH: METHODS AND PERSPECTIVES Laurel

 VISIBLE SIGNS David Crow

 VISUAL RESEARCH Ian Noble, Russell Bestley