Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

5m. Metodologiczne problemy tworzenia... NOWA!!!!!

09-03-2012, 20:57
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 32 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112124042
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 6    Wyświetleń: 7   
Koniec: 10-03-2012 23:59:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

Metodologiczne problemy tworzenia wiedzy w pedagogice. Oblicza akademickiej praktyki

Metodologiczne problemy tworzenia wiedzy w pedagogice. Oblicza akademickiej praktyki
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]58729
  • liczba stron: 272
  • Okładka: twarda
  • Wydawnictwo: impuls
  • Rok wydania: 2010
  • Opis

    Niniejsza publikacja jest trzecia już książką przygotowaną jako rezultat "Ogólnopolskiego seminarium metodologii pedagogiki", które zbiera się co dwa lata podejmując ważne zagadnienia metodologiczne dyscypliny. Specyfikę obecnej książki wyznacza chęć zmierzenia się z pytaniem o istotę wiedzy pedagogicznej oraz problemy związane z jej kształtowaniem w ramach istniejących orientacji metodologicznych, jak i w kontekście dostrzeganych uwarunkowań społeczno-kulturowych odzwierciedlających się w praktyce badawczej pedagogów. Problematyka kształtowania i przekazu wiedzy w warunkach współczesnej praktyki akademickiej - stanowiąca wiodący temat seminarium - została oczywiście podjęta na wiele sposobów. Nie może to dziwić szczególnie w sytuacji dopuszczania do głosu różnorodnych stanowisk teoretycznych i metodologicznych, a taka właśnie idea łączy wszystkie dotychczasowe seminaria. Pomimo to wyraźnie zaznaczają się trzy grupy zagadnień wokół których koncentrowała się debata i które w związku z tym postanowiono uwzględnić w porządkowaniu jej przebiegu, a w konsekwencji także w strukturze tematycznej zaproponowanej w publikacji. W jej części pierwszej, zatytułowanej "O wiedzy pedagogicznej", zamieszczone zostały wypowiedzi traktujące o zagadnieniach tworzenia przekazywania i wykorzystania wiedzy w sposób najogólniejszy - odnoszące się do koncepcji wiedzy pedagogicznej właściwej całości dyscypliny, ukazujące właściwości tej wiedzy, jej uwarunkowania oraz dokonujące się w tej dziedzinie przeobrażenia...