Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

0 Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw

12-07-2012, 15:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 47.99 zł     
Użytkownik zbyszekwlodarczy
numer aukcji: 2395143696
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 9   
Koniec: 03-07-2012 16:53:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

0 Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw

 

 

 

 

 

Jan W. Wiktor
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
PWEW-01155 
Liczba stron: 247, oprawa: miękka, rok wydania: 2012
Głównym zamierzeniem zespołu autorów niniejszej książki była identyfikacja i ocena strategii marketingu międzynarodowego polskich przedsiębiorstw eksportujących swoje produkty na rynki zagraniczne. Autorzy zaproponowali wielowymiarowe podejście
do badania tych strategii.


Na podstawie szeroko zakrojonych badań autorzy zaprezentowali:

-charakter i znaczenie misji w strategiach rozwoju polskich firm eksportujących,
-motywy i uwarunkowania internacjonalizacji działalności polskich eksporterów i, szerzej, eksport jako strategię wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne,
-strategie obecności polskich eksporterów na rynkach międzynarodowych,
-sferę instrumentalno-czynnościową marketingu polskich firm na rynkach zagranicznych,
-studia przypadków (case studies) strategii polskich eksporterów.


Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych uczelni różnego typu, menedżerów firm eksportujących lub zamierzających wejść na rynki zagraniczne oraz osób odpowiedzialnych za projektowanie i realizację strategii marketingu międzynarodowego.