Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ŚRODKI MASOWEGO KOMUNIKOWANIA MASS MEDIA

03-07-2015, 0:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł     
Użytkownik E-KODEKS
numer aukcji: 5477519013
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 1   
Koniec: 03-07-2015 00:08:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



ŚRODKI MASOWEGO KOMUNIKOWANIA

A SPOŁECZEŃSTWO



pod redakcją

MARIANA GIERULI

przy współpracy

MIROSŁAWY WIELOPOLSKIEJ-SZYMURY



wyd. Katowice 2006, stron 340, tab., summ., Zsfg.,
oprawa miękka foliowana , format ok. 17 cm x 24 cm


Nakład tylko : 300 + 50 egz. !!!


Z notatki wydawniczej :

Przedmiotem rozważań Autorów 23 artykułów są dwa tematy wiodące.
Pierwszy to analiza współczesnych środków masowego komunikowania w Polsce
oraz ich przemian. Dotyczy ona zarówno zmian w wymiarze przestrzennym,
jak i typologiczno-rodzajowym. Podejmowane są problemu własności mediów,
ich koncentracji i wolności. Drugi obszar zainteresowań badawczych autorów
koncentruje się wokół wpływu środków masowego komunikowania
na różne aspekty życia społecznego. Odnosi się to zwłaszcza do udziału mediów
elektronicznych w życiu jednostki i całego społeczeństwa.

W publikacji wiele ciekawych materiałów mogą znaleźć badacze mediów,
specjaliści z zakresu "public relations" i reklamy, a także studenci dziennikarstwa
i komunikacji społecznej, politologii, socjologii czy psychologii.


SPIS TREŚCI :

Od redaktora (Marian Gierula)


ŚRODKI MASOWEGO KOMUNIKOWANIA I ICH PRZEMIANY


Jerzy Mikułowski Pomorski — Od mówcy do rozmówcy. Perswazja czy spotkanie? Rewizja klasycznych modeli komunikacji

Tomasz Mielczarek — Środki masowego komunikowania Kościoła katolickiego w Polsce na przełomie XX i XXI wieku

Bronisław Pasierb — Współczesna polska publicystyka polityczna wobec przeszłości

Ignacy S. Fiut, Marcin Matuzik — Hipertekst, konwergencja i interaktywność. Refleksja filozoficzno-metodologiczna
nad skutkami konwergencji mediów tradycyjnych do sieci i vice versa

Marian Gierula — Prasa lokalna na rynku ekonomicznym mediów

Maria Marczewska-Rytko — Problematyka populizmu na łamach „Gazety Wyborczej"

Franciszek Szpor — Tajemnica dziennikarska — problem etyczno-prawny

Roman Kochnowski — Fundamentalizm w polskich mediach katolickich po 1989 roku
(ze szczególnym uwzględnieniem Radia Maryja)

Robert Cieślak — Przeobrażenia prasy regionalnej w Zachodniopomorskiem na przykładzie „Głosu Szczecińskiego"

Zbigniew Oniszczuk — Niemieckie koncerny medialne w Europie Środkowej. Zagrożenia i szanse

Bożena Pietrzko — Środki masowej informacji w Federacji Rosyjskiej (Wybrane problemy)

Krzysztof Krysieniel — Problem wolności chorwackich mediów

Wiesława Piątkowska-Stepaniak — Konflikt formuł — sprzeczności w postrzeganiu roli polonijnego pisma „Głos"
między wydawcą a kierownictwem redakcji


ŚRODKI MASOWEGO KOMUNIKOWANIA A ZMIANY ŻYCIA SPOŁECZNEGO

Wiesław Dudek — Nowe media a kształtowanie się społeczeństwa informacyjnego

Ryszard Filas — Od czytelnictwa do oglądactwa, od oglądactwa do surfowania, czyli
jak zmienia się korzystanie z prasy pod wpływem nowszych i nowych mediów

Maria A. Rzepka — Mass media a społeczeństwo obywatelskie

Krzysztof Nowakowski — Media jako narzędzie zwalczania korupcji

Felicjan Bylok — Wpływ „nowych" środków komunikacji na przemiany zachowań konsumpcyjnych

Łukasz Wawrowski — Cyberfeminizm, czyli kobiety w społeczeństwie informacyjnym

Grzegorz Kubiński — Problem obecności religii w cyfrowym świecie

Małgorzata Zawiła — Śmierć na szklanym ekranie. Obraz śmierci i umierania w polskiej telewizji na przełomie XX i XXI wieku

Alicja Kisielewska — Seriale telewizyjne a kreowanie świadomości zbiorowej

Waldemar Wojtasik — Strategia naprawy finansów Rzeczpospolitej. Realny program gospodarczy czy fakt medialny?

Summary
Zusammenfassung

Minimalne ślady magazynowe z tyłu okładki


KAŻDY OFEROWANY EGZEMPLARZ JEST SPRAWDZANY
W CELU WYKLUCZENIA EWENTUALNYCH
DEFEKTÓW DRUKARSKICH !


ZAPRASZAM DO PRZEJRZENIA OFERTY KSIĘGARNI E-KODEKS
NA AUKCJACH ALLEGRO !!!


W przypadku dodatkowych pytań proszę przesłać wiadomość.




ŚRODKI MASOWEGO KOMUNIKOWANIA MASS MEDIA

 

Odbiór osobisty w Księgarni E-KODEKS jest możliwy wyłącznie

w Punkcie Dystrybucyjnym

Gliwice ul. Czapli 9

po wcześniejszym ustaleniu terminu.

 

Na życzenie książki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej

(list polecony ekonomiczny lub list polecony priorytetowy, a powyżej 2 kg jako paczka pocztowa).