Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ŁĄCZNIK STABILIZATORA FIAT MULTIPLA 98-2010 PRZÓD

05-12-2014, 7:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 22 zł     
Użytkownik Unkel
numer aukcji: 4769228707
Miejscowość Jaworze
Wyświetleń: 1   
Koniec: 05-12-2014 07:32:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie.

Kontakt
E-mail [zasłonięte]@vp.pl
Tel.kom. 504-[zasłonięte]-140
w godz. od 8:00 do 21:00
Gadu-Gadu gg[zasłonięte]40923

O sprzedającym
Moje komentarze
Inne aukcje
Strona "o mnie"

Konta bankowe
Numer 22 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 560170
Bank mBank

Regulamin
Po zakupie proszę o informację:
- forma zapłaty (przelew, pobranie)
- dane do wysyłki, jeżeli mam wysłać paczkę na inny adres niż podany w allegro
- ewentualnie dane do faktury vat

 

WZMACNIANE (w całości metalowe)

 

ŁĄCZNIKI STABILIZATORA 

przedniego zawieszenia z metalowymi miseczkami do:


 

Fiat

Multipla I - 1[zasłonięte]998-20

Multipla II - 2[zasłonięte]004-20

 


 


 

POLSKI PRODUKT 

 

GWARANCJA 12 miesięcy

 
  EKSPRESOWA WYSYŁKA

Łączniki nowe, polskiej firmy JGR, w oryginalnych pudełkach.

Szczegóły finalizacji transakcji na stronie "o mnie".
 
 
Powyższa cena za  jedną sztukę
Koszt wysyłki jest niezależny od ilości zakupionych przedmiotów
 

 
    Oferowane przez nas łączniki stabilizatora  w całości wykonane są z metalu. Większość zamienników posiada miseczkę wykonaną z plastiku, co na polskich drogach w ogóle się nie sprawdza, gdyż taki łącznik szybko wybija się i zaczyna stukać.
    Nasze łączniki są zgrzewane a nie spawane, jak większość dostępnych zamienników. Gwarantuje to solidne połączenie główki łącznika z prętem.
    Powierzchnia metalowa naszych łączników jest kadmowana, co doskonale chroni ją przed korozją. Tanie zamienniki są malowane zwykłą farbą.
    Sworznie posiadają gniazdo na klucz płaski, aby skontrować podczas dokręcania nakrętki. Wówczas sworzeń nie obraca się. Inne łączniki posiadają gniazdo na klucz imbusowy lub torx, w których zbiera się brud w trakcie eksploatacji i chcąc odkręcić łącznik, nie ma możliwości włożenia klucza w to gniazdo.
    Gumy chroniące elementy smarowane są doskonale dopasowane i zabezpieczone kółkiem sprężynowym. Nie ma możliwości, aby brud dostał się do środka.
    W łącznikach stabilizatora nakrętki należy dokręcać  momentem 25-35 Nm. Dokręcając nakrętki mocniej można zerwać gwint lub sworzeń, co  nie podlega wymianie  gwarancyjnej.
    Jeżeli w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu łącznik zacznie stukać, czyli będzie wyczuwalny luz na sworzniu, wymienimy łącznik na nowy.
 
 

ŁĄCZNIK STABILIZATORA FIAT MULTIPLA 98-2010 PRZÓD