Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

~ STRATEGIE BIZNESU MARKETINGU ~ I. PENC-PIETRZAK

19-01-2012, 15:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 13 zł     
Użytkownik zbyniu_w
numer aukcji: 2037717352
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 7   
Koniec: 14-01-2012 20:12:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1998
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WITAM PAŃSTWA SERDECZNIE!!!!

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST WYSZUKANA i

UNIKATOWA POZYCJA KSIĄŻKOWA
 

~ STRATEGIE BIZNESU MARKETINGU ~

ILONA PENC-PIETRZAK

 

W nowoczesnym zarządzaniu szczególną rolę spełnia podejście strategiczne rozumiane jako ukierunkowany na przyszłość proces rozwiązywania obecnych problemów organizacji i opanowywania nowych umiejętności, które będzie mogła ona wykorzystać w przyszłej, bardziej złożonej i niepewnej rzeczywistości. Jest to więc proces przewidywania i przygotowania się do zmian w otoczeniu, które będą wywierać coraz większy wpływ na cele i zadania przedsiębiorstwa oraz na warunki ich realizacji. Podstawą tego podejścia jest świadomość strategiczna wyrażająca się w posiadanej wiedzy i umiejętnościach, sposobie myślenia i rozumowania, dokonywaniu ocen i świadomych wyborów, a także w działaniach planowanych i realizowanych dla osiągania założonych celów. Im trudniejsza i bardziej złożona jest sytuacja firmy w otoczeniu, tym bardziej potrzebne jest całościowe, wybiegające w przyszłość spojrzenie na warunki i możliwości jej rozwoju. Spojrzenie takie zapewnia podejście strategiczne, polegające na przewidywaniu i przygotowaniu firmy do tego, co wydarzy się w przyszłości oraz na stworzeniu pewnej wizji pożądanego stanu organizacji i skoncentrowaniu się na działaniach umożliwiających jej urzeczywistnienie. Każde przedsiębiorstwo bowiem, jeżeli chce przetrwać i rozwijać się w zmieniającym się i niepewnym otoczeniu, musi rozważyć przyszłe warunki działania, opracować scenariusze możliwych zmian w otoczeniu i przygotować się do szybkiego reagowania na te zmiany. Musi więc ono mieć dobrze opracowaną strategię działania.


Spis treści:

Zarządzanie strategiczne i stawiane mu wymagania

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

Budowa strategii przedsiębiorstwa

Przegląd podstawowych strategii biznesu

Strategiczne zarządzanie marketingiem i strategie marketingowe


WYDAWNICTWO - PROFESJONALNEJ SZKOŁY BIZNESU

ROK - 1998

OKŁADKA - MIĘKKA LAKIEROWANA

STR. - 317

WYMIARY - 20 x 13,5cm

GORĄCO POLECAM!!!!!!!

STAN KSIĄŻKI JAK NA WIEK UWAŻAM NA 

BdB-!!!

(  przybrudzenia, przytarcia)

ZAPRASZAM
DO LICYTACJI!!!!

 

UWAGI:
KOSZT PRZESYŁKI ZWYKŁEJ WYNOSI 3,90ZŁ, A PRIORYTETOWEJ 5,00Zł.
KOSZT PRZESYŁKI ZWYKŁEJ POLECONEJ WYNOSI 6,10ZŁ, A PRIORYTETOWE 7,20ZŁ
za przesyłkę niepoleconą nie odpowiadam
TEL: 0-519-[zasłonięte]-470
CHĘTNIE DOŚLĘ DODATKOWE ZDJĘCIA!!!

PYTANIA PROSZĘ KIEROWAĆ NA E-MAIL BĄDŹ KONTAKTOWAĆ SIĘ ZE MNĄ TELEFONICZNIE. DANE DO PRZELEWU ORAZ DODATKOWE INFORMACJE ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE O MNIE.


~ STRATEGIE BIZNESU MARKETINGU ~ I. PENC-PIETRZAK